Významný automobilový designér, který si za dobu svého působení získal nejen mnoho fanoušků ale i hlasitých a nekompromisních odpůrců, ohlásil svůj odchod z automobilky BMW, kde se nepochybně zapíše mezi nekontroverznější návrháře vůbec.
Z historie jeho působení si můžeme zmínit několik nejdůležitějších mezníků, od roku 1992, kdy se stal návrhářem v BMW až po rok 2001, kdy se rozhodl, že po designové stránce třeba vozy modro-bílou vrtulí pořádně osvěžit. Snad v největší míře si to odnesla, teď už předchozí, generace modelu 7 kritizovaná zejména pro svou „rozteklou“ záď. Nicméně, vedení to zřejmě vyhovovalo, vozy vzbudily zájem a statistiky prodejnosti taky nemluvily v jeho výraznější neprospěch, i když právě tento argument na podporu Banglova díla je minimálně sporný - prodejnost BMW roste v posledních letech zejména kvůli zacílení na nové cílové skupiny dramatickou změnou samotných aut (a následně i jejich cen) a dost možná by se v této době BMW prodávala lépe než kdy dříve, ať už by jejic deesing byl jakýkoli
Chrisu Bagleovi nelze upřít, že směrování BMW předurčil na několik let dopředu a svým způsobem jej můžeme brát jako revolucionáře. Chris Bangle, jehož „rukopis“ najdeme na drtivé většině současných modelů, však odchází nejen z bavorské automobilky, ale i ze samotného oboru automobilový design, své designérské zkušenosti plánuje uplatňovat už jenom na svých vlastních projektech. A co na to BMW? Vedení automobilky už stihlo najít náhradu, hlavou designérů v rámci celé BMW Group se stane Adrian van Hooydonk, který už jednou po Benglovi funkci převzal a to v roce 2004, kdy usedl na ředitelské křeslo šéfa designu vozů BMW.