Chevrolet Z-Spec: nový paket pro Cruze, Volt a Spark

Koncern General Motors na veletrhu SEMA v Los Angeles představil trojici prototypů osazených paketem z nové stylistické řady Z-Spec. Pro tuto nevšední událost byly zvoleny modely Cruze, Volt a Spark, jež jsou našemu publiku vesměs dobře známy.

Chevrolet se tak vydává stejným směrem jako řada konkurentů, litá kola a plastové cetky mohou v očích zákazníka hodnotu vozu citelně zvýšit. Podrobnosti zveřejněny nebyly, ale všechny tři vozy se vyznačují novými slitinovými ráfky, decentními grafikami, spoilery a řadou nových doplňků, jež karoserii i jejím útrobám dodávají na svěžesti.

Je pravděpodobné, že se s těmito pakety záhy setkáme i na našich silnicích. A jejich cenami prý budeme příjemně překvapeni. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Spark Z-Spec
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Volt Z-Spec
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Cruze Z-Spec
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků