Chevrolet WTCC Ultra, závodní budoucnost

Úspěšný účastník Mistrovství světa cestovních vozů (WTCC), automobilka Chevrolet, přiveze do Paříže koncept, který ukazuje, jakou cestou se bude ubírat budoucnost závodních speciálů této automobilky.

Malý hatchback měří na délku 4 320 mm, na šířku 1 900 mm a na výšku 1 570 mm. O pohon by se měl postarat dvoulitrový naftový agregát, což je velmi zvláštní, protože v závodech WTCC se zatím používají pouze benzínové. Agregát je přeplňován turbodmychadlem a dává výkon 140 kW (190 k) a svůj původ má v nynějších modelech.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Studie Chevrolet WTCC Ultra

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Chevrolet Lacetti WTCC
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků