Chevrolet: vylepšený systém MyLink také pro sedan Impala

Co se vylepšených palubních zábavních systémů týče, zkrátka nezůstane u Chevroletu ani zcela nová generace velkého sedanu Chevrolet Impala.

Krátce poté, co jsme vám představili modernizovanou soustavu MyLink pro malé modely Chevrolet Spark a Aveo (Sonic) umožňující připojení zařízení iPhone 4S skrze „chytrý asistent“ v podobě aplikace Siri od Apple, dorazila informace o tom, že také zcela nový velký sedan Chevrolet Impala modelového roku 2014 dostane MyLink obohacený o nové funkce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na palubě nového sedanu Chevrolet Impala si určitě vyhrajete

O propojení s chytrými telefony se v oficiálních zprávách nehovoří, v případě Impaly MyLink nové generace totiž nabídne hlavně možnosti volby specifických režimů zobrazení na přístrojovém štítě a monitoru ve středové konzoli přizpůsobených vkusu uživatelů éry „generace chytrých telefonů“. V tomto případě se zřejmě o nic převratného nejedná, půjde totiž především o možnosti úprav vzhledu a sestav poskytovaných informací, ovšem ve stylu chytrých telefonů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Soustava MyLink u Impaly bude sbírat body hlavně atraktivními grafickými verzemi

Nový Chevrolet Impala, jehož prodeje mají v USA začít na jaře, nabídne čtyři základní témata. Vzhled Contemporary má být jednoduchým řešením pro zaměstnané rodiče, Edge je verzí pro mladé s pestře barevnými motivy a ikonami, Velocity nabídne díky neonovým motivům a textuře podkladu připomínající uhlíkové kompozity variantu pro dynamicky smýšlející řidiče, zatímco verze Main Street je brána jako standardní řešení.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 4 příspěvky
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků