Chevrolet Volt vstoupil na evropské trhy. Startuje s cenou od 41 950 Euro

Chevrolet 3. listopadu oslavil sté výročí od svého založení. Automobilka už dříve avizovala, že tento jubilejní rok je pro ni velmi významným a že se zákazníci dočkají bohatého rozšíření nabídky. Pro Evropu to především znamená kromě řekněme běžných automobilů také dárek v podobě legendárního modelu Camaro.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

V rámci oslav stého výročí Chevrolet spustil také prodej modelu Volt na vybraných evropských trzích. Konkrétně se jedná o Belgii, Francii, Německo, Holandsko a Švýcarsko. Abyste si vůz mohli pořídit, musíte se nejprve zaregistrovat. Cena u našich západních sousedů startuje na sumě 41 950 Euro. V přepočtu tedy dáte za nový Volt přibližně jeden milion Kč.

„V letošním roce se na celém světě uskutečňuje mnoho akcí, na nichž oslavujeme naše dědictví spolu s našimi zákazníky, zaměstnanci a obchodními partnery. Dnes, Chevroletem Volt, začínáme novou éru mobility, pokračujíc v tradici tvorby automobilů, které našim zákazníkům pomáhají využít co nejvíce příležitostí, které přináší život,“ řekl Wayne Brannon, prezident a výkonný ředitel Chevrolet Europe.

Chevrolet Volt: konečně podrobně

Chevrolet Volt: konečně podrobně

Chevrolet Volt coby elektromobil s prodlouženým dojezdem nabídne maximální rychlost 161 km/h a dojezd přes 500 km (samozřejmě s využitím generátoru). Průměrná tabulková spotřeba se má pohybovat kolem 1,2 l/100 km. Je zcela evidentní, že jde spíše o reklamní trik než o pravdivý údaj. Kapacita akumulátorů vystačí na ujetí maximálně 80 km.

Celkem za dobu jednoho sta let vyrobil Chevrolet přes 200 milionů automobilů.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků