Chevrolet Volt vstoupil na evropské trhy. Startuje s cenou od 41 950 Euro

Chevrolet 3. listopadu oslavil sté výročí od svého založení. Automobilka už dříve avizovala, že tento jubilejní rok je pro ni velmi významným a že se zákazníci dočkají bohatého rozšíření nabídky. Pro Evropu to především znamená kromě řekněme běžných automobilů také dárek v podobě legendárního modelu Camaro.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

V rámci oslav stého výročí Chevrolet spustil také prodej modelu Volt na vybraných evropských trzích. Konkrétně se jedná o Belgii, Francii, Německo, Holandsko a Švýcarsko. Abyste si vůz mohli pořídit, musíte se nejprve zaregistrovat. Cena u našich západních sousedů startuje na sumě 41 950 Euro. V přepočtu tedy dáte za nový Volt přibližně jeden milion Kč.

„V letošním roce se na celém světě uskutečňuje mnoho akcí, na nichž oslavujeme naše dědictví spolu s našimi zákazníky, zaměstnanci a obchodními partnery. Dnes, Chevroletem Volt, začínáme novou éru mobility, pokračujíc v tradici tvorby automobilů, které našim zákazníkům pomáhají využít co nejvíce příležitostí, které přináší život,“ řekl Wayne Brannon, prezident a výkonný ředitel Chevrolet Europe.

Chevrolet Volt: konečně podrobně

Chevrolet Volt: konečně podrobně

Chevrolet Volt coby elektromobil s prodlouženým dojezdem nabídne maximální rychlost 161 km/h a dojezd přes 500 km (samozřejmě s využitím generátoru). Průměrná tabulková spotřeba se má pohybovat kolem 1,2 l/100 km. Je zcela evidentní, že jde spíše o reklamní trik než o pravdivý údaj. Kapacita akumulátorů vystačí na ujetí maximálně 80 km.

Celkem za dobu jednoho sta let vyrobil Chevrolet přes 200 milionů automobilů.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků