Chevrolet Volt: ceny revolučního modelu zveřejněny

Koncern General Motors oznámil, že typ Volt modelového roku 2011 se bude prodávat od 41 000 dolarů, tedy za necelých 32 000 eur. Jeho nejbližší konkurent, čistokrevný elektromobil Nissan Leaf, přitom stojí jen 32 780 dolarů, jeho majitel je však odkázán pouze na energii uloženou v akumulátorech. K Leafu je navíc třeba přikoupit dalších 2 200 dolarů za domácí nabíječku.

Chevrolet Volt s hybridní pohonnou soustavou a schopností jízdy na čistě elektrickou energii až do vzdálenosti 64 km. Tak zní proklamace výrobce, takový dojezd ale bude uskutečnitelný jenom velmi pomalou jízdou, neboť akumulátory mají kapacitu pouze 16 kWh.

Vůz bude možné v Americe pořídit také na leasing s akontací 2 500 dolarů a měsíčními splátkami ve výši 350 dolarů. Do standardní výbavy modelu Volt patří kromě jiného osm airbagů nebo stabilizační soustava StabiliTrak včetně protiprokluzového systému. Na vůz bude poskytována plná záruka na tři roky a 58 000 km a záruka 5 let/160 000 km na pohonnou soustavu a akumulátory.

Dodávky vozů Chevrolet Volt budou zahájeny ve vybraných městech USA na sklonku letošního roku. V Evropě se můžeme v dohledné době těšit na derivát Opel Ampera, který právě prochází fínálními testy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Volt
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků