Chevrolet v Paríži: turbodiesel pre Epicu

Expozícia noviniek Chevroletu v Paríži sa bude niesť v podaní nafty. Okrem špeciálu WTCC Ultra, o ktorom sme vás už informovali, predstaví automobilka svoj model Epica vybavený dvojlitrovým turbodieselom. Ten si už odbil svoju premiéru nedávno pod kapotou nového SUV značky, modelu Captiva. Európa si naftu žiada čoraz viac, a tak Chevrolet nemohol urobiť inak.

Preplňovaný štvorvalcový agregát 2,0 l so vstrekovaním common-rail produkuje maximálny výkon 110 kW (150 k) pri 4000 ot./min. a krútiaci moment vrcholí na hodnote 320 Nm pri 2000 ot./min. Motor sa bude kombinovať s päťstupňovou manuálnou alebo automatickou prevodovkou. Epica s ním pokorí stovku za 9,7 s (10,1 s aut.) a dosiahne rýchlosť 208 km/h (201 km/h). Kombinovaná spotreba sa bude pohybovať na úrovni 6,1 l (7,7 l) nafty na 100 km.

Na trhu sa dieselová Epica objaví začiatkom roku 2007.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Epica

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků