Chevrolet v Paríži: turbodiesel pre Epicu

Expozícia noviniek Chevroletu v Paríži sa bude niesť v podaní nafty. Okrem špeciálu WTCC Ultra, o ktorom sme vás už informovali, predstaví automobilka svoj model Epica vybavený dvojlitrovým turbodieselom. Ten si už odbil svoju premiéru nedávno pod kapotou nového SUV značky, modelu Captiva. Európa si naftu žiada čoraz viac, a tak Chevrolet nemohol urobiť inak.

Preplňovaný štvorvalcový agregát 2,0 l so vstrekovaním common-rail produkuje maximálny výkon 110 kW (150 k) pri 4000 ot./min. a krútiaci moment vrcholí na hodnote 320 Nm pri 2000 ot./min. Motor sa bude kombinovať s päťstupňovou manuálnou alebo automatickou prevodovkou. Epica s ním pokorí stovku za 9,7 s (10,1 s aut.) a dosiahne rýchlosť 208 km/h (201 km/h). Kombinovaná spotreba sa bude pohybovať na úrovni 6,1 l (7,7 l) nafty na 100 km.

Na trhu sa dieselová Epica objaví začiatkom roku 2007.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Epica

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků