Chevrolet v Paríži: turbodiesel pre Epicu

Expozícia noviniek Chevroletu v Paríži sa bude niesť v podaní nafty. Okrem špeciálu WTCC Ultra, o ktorom sme vás už informovali, predstaví automobilka svoj model Epica vybavený dvojlitrovým turbodieselom. Ten si už odbil svoju premiéru nedávno pod kapotou nového SUV značky, modelu Captiva. Európa si naftu žiada čoraz viac, a tak Chevrolet nemohol urobiť inak.

Preplňovaný štvorvalcový agregát 2,0 l so vstrekovaním common-rail produkuje maximálny výkon 110 kW (150 k) pri 4000 ot./min. a krútiaci moment vrcholí na hodnote 320 Nm pri 2000 ot./min. Motor sa bude kombinovať s päťstupňovou manuálnou alebo automatickou prevodovkou. Epica s ním pokorí stovku za 9,7 s (10,1 s aut.) a dosiahne rýchlosť 208 km/h (201 km/h). Kombinovaná spotreba sa bude pohybovať na úrovni 6,1 l (7,7 l) nafty na 100 km.

Na trhu sa dieselová Epica objaví začiatkom roku 2007.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Epica

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků