Chevrolet v Paríži: turbodiesel pre Epicu

Expozícia noviniek Chevroletu v Paríži sa bude niesť v podaní nafty. Okrem špeciálu WTCC Ultra, o ktorom sme vás už informovali, predstaví automobilka svoj model Epica vybavený dvojlitrovým turbodieselom. Ten si už odbil svoju premiéru nedávno pod kapotou nového SUV značky, modelu Captiva. Európa si naftu žiada čoraz viac, a tak Chevrolet nemohol urobiť inak.

Preplňovaný štvorvalcový agregát 2,0 l so vstrekovaním common-rail produkuje maximálny výkon 110 kW (150 k) pri 4000 ot./min. a krútiaci moment vrcholí na hodnote 320 Nm pri 2000 ot./min. Motor sa bude kombinovať s päťstupňovou manuálnou alebo automatickou prevodovkou. Epica s ním pokorí stovku za 9,7 s (10,1 s aut.) a dosiahne rýchlosť 208 km/h (201 km/h). Kombinovaná spotreba sa bude pohybovať na úrovni 6,1 l (7,7 l) nafty na 100 km.

Na trhu sa dieselová Epica objaví začiatkom roku 2007.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Epica

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků