Chevrolet v Paríži: turbodiesel pre Epicu

Expozícia noviniek Chevroletu v Paríži sa bude niesť v podaní nafty. Okrem špeciálu WTCC Ultra, o ktorom sme vás už informovali, predstaví automobilka svoj model Epica vybavený dvojlitrovým turbodieselom. Ten si už odbil svoju premiéru nedávno pod kapotou nového SUV značky, modelu Captiva. Európa si naftu žiada čoraz viac, a tak Chevrolet nemohol urobiť inak.

Preplňovaný štvorvalcový agregát 2,0 l so vstrekovaním common-rail produkuje maximálny výkon 110 kW (150 k) pri 4000 ot./min. a krútiaci moment vrcholí na hodnote 320 Nm pri 2000 ot./min. Motor sa bude kombinovať s päťstupňovou manuálnou alebo automatickou prevodovkou. Epica s ním pokorí stovku za 9,7 s (10,1 s aut.) a dosiahne rýchlosť 208 km/h (201 km/h). Kombinovaná spotreba sa bude pohybovať na úrovni 6,1 l (7,7 l) nafty na 100 km.

Na trhu sa dieselová Epica objaví začiatkom roku 2007.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Epica

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků