Chevrolet v Paříži: omlazený Spark a nové motory

Značka Chevrolet na nadcházejícím autosalonu v Paříži představí kromě faceliftu malého Sparku také nové motory pro velký sedan Malibu a MPV Orlando.

Hlavní hvězdou pařížského autosalonu bude pod křížem Chevroletu jistě malé SUV Chevrolet Trax, ale tím to zdaleka nekončí. Již včera jsme vás například informovali o tom, že se můžeme těšit také na modernizované provedení malého Chevroletu Spark. Nejmenší z rodu prošel sadou úprav, které jej přizpůsobily podobě Sparku prodávaného od letošního roku v USA.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Chevrolet Spark s úpravami po vzoru provedení prodávaného v USA

Připomeňme, že nový Spark dostane upravenou příď s dvoudílnou maskou, upravenými svítilnami a nárazníky a omlazenou nabídku ráfků s průměrem 14 a 15 palců. Interiér se vyznačuje novými barevnými kombinacemi a materiály a upravenou středovou konzolí, sestava nabízených pohonných jednotek a jejich specifikace zůstávají beze změn.

Test Chevrolet Spark 1,2: lepší než kdy dříve

Test Chevrolet Spark 1,2: lepší než kdy dříve

Zkrátka nezůstanou ani další stávající řady evropských Chevroletů. Například MPV Chevrolet Orlando v nadcházejícím modelovém roce nově dostane (stejně jako při faceliftu řada Cruze) zážehový čtyřválec 1,4i Turbo. I v tomto případě dosahuje výkonu 140 koní (103 kW) a točivého momentu 200 Nm a dobře jej známe již z některých modelů značky Opel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nabídka motorů pro Orlando se rozroste o zážehový čtyřválec 1,4 Turbo

Chevrolet Orlando s tímto motorem bude standardně doplněn šestistupňovou převodovkou s manuálním řazením a soustavou start/stop, díky čemuž má vůz dosahovat průměrné spotřeby 6,2 l/100 km, ale jak tyto motory známe, tak růžové to v praxi zřejmě nebude. Orlando s „dieselem“ 2,0 VCDi dostane nový elektrický posilovač řízení a start/stop systém a jeho spotřeba má tím klesnout v průměru o 11 %.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sedan Chevrolet Malibu se konečně dočká dieselu, který v EVropě dosud citelně postrádal

Hodně toho u Chevroletu očekávají také od nového motoru pro vlajkovou loď v podobě sedanu Chevrolet Malibu. Ten byl totiž v Evropě dosud k dostání výhradně s jediným motorem v podobě zážehového čtyřválce s objemem 2,4 l, výkonem 167 koní (123 kW) při 5800 ot./min. a točivým momentem 225 Nm při 4 600 ot./min. Evropské prodeje by měl povzbudit nástup vznětového čtyřválce 2,0 VCDi, jenž bude dosahovat výkonu 160 koní (118 kW) při 4 000 ot./min. a točivého momentu 350 Nm při 1 750 ot./min.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků