Kompaktní městské auto přináší styl většího modelu Blazer na rozumném půdorysu. U nás by konkurovalo Škodě Karoq.
Možná si vzpomenete, že se vůz jménem Chevrolet Trax prodával i na českém trhu. Z technického hlediska šlo o dvojče prvního Opelu Mokka, které bylo dostupné s dvěma benzinovými a jedním naftovým motorem a u obou typů paliva dokonce i s pohonem všech kol.
General Motors značku Chevrolet z Evropy stáhlo zhruba před osmi lety, druhá generace modelu Trax je tedy postavena na platformě VSS (používané od roku 2019), konkrétně předokolkové VSS-F. Vůz má na délku 4,54 metru a stojí na rozvoru 2,7 metru. Pohání ho přeplňovaný tříválec LIH s objemem 1,3 litru, jehož výkon činí 102 kW (139 k). Maximem točivého momentu je 220 Nm, převodovka je šestistupňová automatická.
Z hlediska designu se inspiruje větším Chevroletem Blazer. Všimnout si můžeme výše uložených horizontálních světlometů, rozměrné čelní masky a výrazného oplastování spodní části karoserie i blatníků. K dostání bude v pěti liniích, z nichž nejdostupnější LS začíná na 21.495 dolarech (dle aktuálního kurzu 550 tisíc korun). Pro srovnání: o něco menší Škoda Karoq u nás s tříválcem začíná na 640 tisících korunách. Ve vyšších specifikacích může mít infotainment s 11“ obrazovkou, vyhřívaná sedadla či dálkové startování. Zajímavostí je, že všechny verze dostávají aktivní potlačování hluku v kabině.