Chevrolet Trax po faceliftu u nás už nekoupíte

Chevrolet už na našem trhu nekoupíte, ale svého času se tu model Trax prodával. Dokonce jsme ho tu měli i ve srovnávacím testu se Škodou Yeti. To už je ale minulost, takže faceliftovaný Chevrolet Trax se nyní podívá jen na domácí americký trh, případně do Číny. Chevrolet dokonce skončí i v Rusku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Downsizing dorazil už i do USA. Základním motorem faceliftovaného Traxu je přeplňovaná čtrnáctistovka o výkonu 140 koní a točivém momentu 200 Nm

Americký Chevrolet se zatím nepochlubil, které motory pod kapotou základního SUV Trax nasadí. Předpokládáme tedy, že převezme nadále přeplňovanou čtrnáctistovku o výkonu 103 kW (140 k) a točivém momentu 200 Nm. Trax bude k dispozici s manuální i automatickou převodovkou a také i jen jako předokolka.

SUV jsou poprvé v historii nejprodávanější segment nových aut v Evropě

SUV jsou poprvé v historii nejprodávanější segment nových aut v Evropě

SUV Chevrolet Trax plní na americkém trhu roli vstupního modelu do rodinny SUV a crossoverů značky Chevrolet se základní cenovkou 20 000 dolarů (480 000 korun). Automobilka se chlubí rozsáhlými možnostmi konektivity a novým palubním systémem s 4G LTE připojením a možností vytvořit pojízdný Wi-Fi hot spot.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Chevrolet Trax se technicky příliš nezměnil, ale dostal rozšířené možnosti konektivity a také více řidičských asistentů včetně přednárazového systému nebo zadní kamery

Výbava Chevroletu Trax se rozšířila o bezpečnostní asistenty včetně hlídání bezpečného odstupu od aut vpředu se systémem nouzového brzdění. Trax umí číst dopravní značky a také upozorní na vyjetí z jízdního pruhu a standardně dostane i zadní parkovací kameru, která bude zřejmě brzy v USA povinná.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků