Chevrolet Trax po faceliftu u nás už nekoupíte

Chevrolet už na našem trhu nekoupíte, ale svého času se tu model Trax prodával. Dokonce jsme ho tu měli i ve srovnávacím testu se Škodou Yeti. To už je ale minulost, takže faceliftovaný Chevrolet Trax se nyní podívá jen na domácí americký trh, případně do Číny. Chevrolet dokonce skončí i v Rusku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Downsizing dorazil už i do USA. Základním motorem faceliftovaného Traxu je přeplňovaná čtrnáctistovka o výkonu 140 koní a točivém momentu 200 Nm

Americký Chevrolet se zatím nepochlubil, které motory pod kapotou základního SUV Trax nasadí. Předpokládáme tedy, že převezme nadále přeplňovanou čtrnáctistovku o výkonu 103 kW (140 k) a točivém momentu 200 Nm. Trax bude k dispozici s manuální i automatickou převodovkou a také i jen jako předokolka.

SUV jsou poprvé v historii nejprodávanější segment nových aut v Evropě

SUV jsou poprvé v historii nejprodávanější segment nových aut v Evropě

SUV Chevrolet Trax plní na americkém trhu roli vstupního modelu do rodinny SUV a crossoverů značky Chevrolet se základní cenovkou 20 000 dolarů (480 000 korun). Automobilka se chlubí rozsáhlými možnostmi konektivity a novým palubním systémem s 4G LTE připojením a možností vytvořit pojízdný Wi-Fi hot spot.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Chevrolet Trax se technicky příliš nezměnil, ale dostal rozšířené možnosti konektivity a také více řidičských asistentů včetně přednárazového systému nebo zadní kamery

Výbava Chevroletu Trax se rozšířila o bezpečnostní asistenty včetně hlídání bezpečného odstupu od aut vpředu se systémem nouzového brzdění. Trax umí číst dopravní značky a také upozorní na vyjetí z jízdního pruhu a standardně dostane i zadní parkovací kameru, která bude zřejmě brzy v USA povinná.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 86 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků