Ja nevim jak nekdo muze psat tyhle pitomy vyplody . Tohle je vozidlo staveny na tahani RV (privesu ) nebo pro boats towing a za malym vozidlem s malym motorem tu vahu neutahnete . A pak kazdy American s takovym vozidlem nejezdi . Mel jsem moznost s novym Tahoe Denali 2007 protoze jsem mel svuj Dodge Ram Laramii Turbo Diesel 3500 v servisu podniknout jizdu 2 000 km ze Seattle do Portland v Oregon a spotreba benzinu nebyla diky novy technologii "full management " kdy full injectors dodava nevytizenymu motoru 6.2 benzin jen do 4 valcu az tak nejhorsi , pohybovala se okolo 11 , 5 litru na 100 km pri rychlosti 110 km/h a mela na tom taky svuj podil nova 6 stupnova automaticka prevodovka s lock up torgue conventer a to je na tak tezky a velky vozidlo vic nez prijatelny ........ Z Portlandu jsem za sebou tahnul obytny prives o vaze 4 tuny a spotreba byla jen 18.5 litru na 100 km . Zkuste si takovy trailer zaprahnout za Oktavii nebo Tuarega .........
Oprava v 5 radku ......do Portland Oregon a Tacoma ve Washington state ....
Bydlet v Americe tak bych si urcite take koupil nejake velke SUV jako je Tahoe. Pro tamni podminky je to totiz naprosto nejpraktictejsi vozidlo jake existuje. Samozrejme u nas ma nektere zasadni nevyhody (nizka rychlost po dalnici, problematicke manevrovani ve stisnenem prostoru, ale do USA je to auto jako delane.
Bydlet v Americe tak bych si urcite take koupil nejake velke SUV jako je Tahoe
jak to tak čtu, závist je fakt hnus jestli vám vaděj velká auta tak si jezděte třeba ve fiátcích nebo rovnou na tříkolce, aby ste ušetřili taj se pro***ávaj tisíce tun paliva v nákladní silniční dopravě kvůli neexistenci konkurence na kolejích a vám vaděj auta, co žerou stejně jako ten váš fiátek choďte pěšky a velký auta nechcte velkejm klukům
stara znama vec ze ti "nejvetsi" kluci potrebuji mit dostatecne velke vsechno ostatni :)
proklatě sem zapoměl smajlíka
Ano, Tahoe je podle poslednich testu na vypadovce z Houstonu pri evakuaci pred Ritou nejlepe tlacitelne SUV na trhu. V pripade akutniho nedostatku paliva v nadrzi (elektronicky rizeny vir) uzivatel oceni komfortni design zadnich dveri a narazniku do kterych se muze oprit efektivne cela rodina (max 10lidi). Jiz pri tlaceni pouze dvema osobami Tahoe dosahuje diky skvele aerodynamice a nizsi vaze modelu 2006 uzasne rychlosti 1.5km/h coz sice nestaci uniku pred hurikanem #4 jako Rita o rychlosti 15km/h, ale cela posadka zazije spoustu zabavy zcela zdarma..A to se vyplati!
Koľko hurikánov a z toho plynúceho zdraženia ropných produktov bude ešte musieť Amerika zažiť, aby namiesto takýchto obhlúd začala vyvíjať a hlavne používať úspornejšie a ekonomickejšie autá ?
Nech si Vasa stara, buzerantska a prehnita Europa jazdi na tych predrazenych minikonzervach. Prestante zavidiet, zacnite makat a mozno si raz poriadne a naozajstne SUV ako Chevy Tahoe budete moct kupit.
Aha, takze Amerika je nejspis zase "tvoje", vid? :o)(Tipuju, ze mas v tom skladu prosklenej strop a dost tam prazi slunce.)
Dokud si s temi SUV nektery z vyrobcu poradne nenabije drzku, tedy dokud neprodela na nich kalhoty, az nastane odklon.
by sa nikdy nestalo - vid Bugatti Veyron priemerna spotreba 80 litrov na 100km
je velmi prijatelna spotreba
Uz se stalo SUV v Americe na trhu ztraceji. GM a Ford maji akcie "junk status"Cili tesne pred bankrotem. Mezitim na hybridy od Toyoty se ceka i 50tydnu protoze je nestaci vyrabeet..
Velcí kluci s velkým egem budou dál hájit velké kubatury, ale tohle velké natřásání je jim velké nic platné. Stačí jen trochu pozorně číst aktuality z automobilového průmyslu - plynou odtamtud naprosto jasné indikace, že se celý snaží urychleně najít alternativní paliva a konstrukce pohonů a honem na ně přejít. Proč asi? Z plezíru to nebude, protože tahle přeměna je hodně drahá švanda. Čas se odpočítává na roky, ne na dekády.
Nechci ti brat iluze, ale i v nejekologictejsim statu unie, v Kalifornii je Toyota Prius sice mozna trendove, ale absolutne minoritni vozidlo, ktere sice neni nejakou vzacnosti jako u nas, ale oproti jakemukoliv modelu SUV nebo trucku prednich americkych znacek jich tam jezdi podstatne mene.
SUV ma 50% osobni prepravy v USA.. to je znamo..Hybridu bude do 15let vice - minimalne Toyota oznamila prechod cele vyroby na hybridy..
Mozne to je (pokud do te doby neprijde neco jinak trendoveho) ovsem nebudou to hybridy od Toyoty respektive jenom od Toyoty. Budou to hybridni SUV od Chevy, Forda, Lincolnu a proste od vsech americkych znacek.
No mozna ztraceji, ale ten "junk status" bude asi kapku nadneseny.1) Ford MoCo mel minuly mesic +6% proti lonskemu roku; jasne - zadny breakthru, ale do junku to ma myslim jeste daleko2) F-150 je porad nejprodavanejsi auto na US-trhu, a posledni generace se pry obzvlast povedla, o cemz asi svedci i skutecnost ze v cervenci se F-150 prodalo pres 120 tisic, takze se F-150 stala nejlepe prodavanym autem vubec od dob modelu TAle myslim, ze v zasade s tebou v opozici nejsem: "Bajecna leta" ted Detroit zrovna neproziva a Ford North America je stale ve ztrate. (Alespon PAG a Ford Europe jsou v plusu, i pres nemale ztraty lepsiciho se lec porad jeste prodelecneho Jaguaru).mej seP.S.: jo, jsem fanda Fordu :o)
Ok minimanlne GM ma junk status..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.