Chevrolet Spark v Česku od 199 tisíc korun

14 komentářů

Maly Toldi
2. června • 8:25

Tych 199000 nie je akosi vela? Ved za to je Fabia, Logan, ...

Tomáš Marný
26. července • 13:04

Fabia za 199.000? Ale to se k ní musí dokoupit kola, volant, kličky na okna a spousta dalších věcí, ne? Jezdil jsem s Fabií Classic 1,4 MPi za 282.000,- Kč a jediná její extra výbava byla airbag řidiče...

Pes
1. června • 22:22

To se mi libi, ze o Matizu nebo Sparku mluvi lidi, kteri v nem evidentne nikdy nejezdili. Matiz byl bezesporu uspesny model - za ty penize, co se nabizel. Máme v rodině několik vozu, korejský Matiz byl podstatně lepsi, nez pravý němec vyrobený tureckýma rukama přímo ve Wolfsburgu. A jelo se s úsměvěm - to u lidi, jezdicich v německých vozech, tak často neuvidíte..

UPOL
31. května • 9:00

Tesima, ze si predajca Chevroletu obhajuje svoju znacku, ale jeho argumenty su ekvivalentne jeho korejskej znacke (aj ked ju skupil GM). O tom ci Spark je smejd korejsky alebo americky trhak, ukaze cas (ale jeden z prvy testov casopisu motozurnal http://motozurnal.centrum.cz/svezli-jsme-se/clanek.phtml?id=3321 ) skonstatoval, ze to nie je ziadna revolucia => stale je to korejsky Matiz, len s mensim upgrade (co by ho zrejme cakal tak-ci tak, aj keby zostal pod korejskou znackou Deawoo).
A teraz k tym argumentom, tohto tzv. odbornika. V cechach sa skodovky vyrabali, prichodom nemcov nastali len ciastocne zmeny, takze tie vase skodovky su stale ceske (cesky zaklad + nemecka nadstavba). Co sa tyka tych slovenskych Tuaregov, na SVK sa podobne auta nikdy nevyrabali (ani Seaty Ibiza, ani VW Golf), takze tieto auta su plne nemecke (a preto ich nikto nemoze prirovnavat k 1203-ke) pocnuc napadom cez montazne linky az po samotne auto. Jedina ruka slovenskeho robotnika ich montuje dohromady. Rovanko to bude s francuzmi v Trnave a rovnako to bude aj s korejskou Kiou v Ziline. Bude to kerejske auto zmontovane na slovesnku, ale stale to bude korejske. Rovnako ako Matiz, pardon Spark.

Petr Hanuš - VK auto Hradec Králové
1. června • 13:46

Tak jinak, nebudeme tam montovat ostatní značky. Příští rok se v EU začne prodávat nový Chevrolet S3X, který se bude dělat v nové továrně Chevroletu v jižní Koreji společně s modelem OPEL "Frontera" co to pak podle Vás bude za auto??? Zase to bude Korejský Daewoo a Korejský Opel___ Já se tu snažím vysvětlit. A i vy to tvrdíte, že je jedno ve které zemi se auto vyrábí, že národnost se bere vždy odkud pochází ta daná značka. Proto Opel vyrobený v jižní Koreji bude vždy německé auto, VW na SK vždy německé auto atd... Proto Chevrolety jsou auta Americké značky Chevrolet vyrobené v jižní Koreji.... Mimochodem včera jsme se vrátili ze školení na Nového Sparka a skutečně některé změny jsou zásadní jako např. nová zadní náprava, nové uchycení přední nápravy, nově řešené rozvody, nové řazení, karoserie nárust vysokopevnostní oceli z 37 na 51%..... Kdo z vás v novém Sparku jezdil??? Já jo... měli jsme tam auta na porovnání... Mně se taky ze začátku nezdálo že jsme poskočili o takový kus dál. Ale změnil jsem názor ve chvíli kdy jsme jezdili jízdy s konkurencí. Mezi jedním "konkurenčním" modelem byl právě Matiz a v tu chvíli poznáte ten rozdíl.... Když vyskoušíte jedno auto a za hodinu jiné -už to není ono... chce to přesednout okamžitě.... pak teprv hodnotit... To je možná právě problém toho testu. Ve Světě Motorů dostal velmi dobré hodnocení. Jinak abych jenom nevychvaloval tak z konkurenčních mně zaujalo Picanto a opačně u mně propadl Citroen C2 auto mělo najeto asi 3000 km ale učiněný kostitřas.... Nechci ale vyvolat hádku se všemi Citroenisty, jenom jsem od toho auta i vůči jeho ceně čekal víc...

Marek_Litzman
28. května • 10:45

http://autorevue.cz/Images/5117/555555.jpg
Já myslel, že je to Spark, na Matiz..... V té Koreji se ale dějí věci....

Petr Hanuš - VK auto Hradec Králové
28. května • 10:59

Nevím proč v Koreji. O těchto věcech rozhoduje General Motors. Protože existují dvě sady fotek pro západní evropu s nápisem Matiz a pro východní s nápisem Spark. Centrála GM v Evropě tuto strategii zvolila z důvodu, že např. v Polsku se prodává FSO Matiz a bude se nyní prodávat Chevrolet Spark. GM si nemůže dovolit být (ani jmény) spojováno s modely aut nevýráběným v jeho továrnách.
K té Koreji GM koupil od Daewoo Motor pouze výrobní závody, a postupně tam začíná dělat svoje modely. Z původního výrobního programu DMC zbyla pouze Tacuma a ta je předělaná. Řiká snad někdo Tuaregu vyrobenemů v SK že o něm rozhodují Slováci, říká někdo že je to slovenské auto, nebo snad někdo říká, že je to dvanácsettrojka???
www.chevrolet-hk.cz
 

Dusan
29. května • 9:20

Tohle je typicke PR tresteni. GM a jeho prodejci se snazi po prejmenovani presvedcit verejnost, ze byvale Daewoo vozy nemaji jiz s Koreou nic spolecneho a jsou to ameriky montovane shodou okolnosti v korejskych montaznich zavodech (jako Touareg na Slovensku), cimz se snazi zbavit sve vyrobky ne uplne lichotiveho pridavneho jmena "korejsky". Skutecnost je samozrejme uplne jina. Chevrolet nikdy nevyrabel vozy odpovidajici temto korejskym vozitkum, 100% know-how koupil od Korejcu. Je tudiz jenom prirozene, ze vyvoj techto "Chevroletu" pokracuje evolucne z puvodnich Daewoo vozitek, takze tenhle Spark/Matiz je proste zmodernizovany stary korejsky Matizek. Myslim, ze lze navic uspesne predpokladat, ze ho delaji stale titiz lide, kteri akorat ted maji nove vizitky. Proste stale plati, ze "vozy Chevrolet" jsou korejci s novou nalepkou.

Petr Hanuš - VK auto Hradec Králové
30. května • 10:23

Nikdo netvrdí, že to jsou "ameriky" vyráběné v Koreji, ale jsou to Chevrolety určené pro Evropu. Tvrdíme jedno, že naše nové modely vyvíjí lidé z GM, ne z DMC. O všech věcech rozhodují lidé z GM vývoj, prodej apod. To zn. rozhodnutí že tady je Spark a v záp. Evropě je Matiz rozhodli lidé z GM.  Když jsme u těch příkladů - chce snad někdo tvrdit, že automobilku, nebo vývoj  Tuaregu na SK řídí Slováci?? Chce snad někdo říci, že škodovku řídí Češi apod..... Nejvýše postaveným člověkem GMDAT v Koreji je Nick Reilly před tím řídil GM VAUXHALL, hlavním designerem Michael Simcoe předtím designer v GM Holden atd.. (omlouvám se za ta jména pokud nejsou napsána správně - píšu je z hlavy) atd.. Na nejvyšších postech najdete vždy někoho z GM... Pokud jsou někdě Korejci je ta funkce dualní.. V Evropském zastoupení nenajdete jediného Korejce, tak proč Korejci???
Nikdo netvrdí, že Spark není dalším krokem z  Daewoo Matiz, ale tvrdím že Daewoo Matiz byl vyvinut Daewoo Motor Company a Chevrolet Spark vyvinulo General Motors. Chevrolet Spark má 80% nových dílů a ty někdo vyvinul - vyvinulo je GM prostřednictvím GMDAT . A pokud jde o PR tak PR  je pouze tvrzení, že v EU to vyvinul Chevrolet, jinde budou zase tvrdit Pontiac a u ostatních modelů Buick nebo Suzuki, ale vždy jde o General Motors.

Dusan
30. května • 19:53

Ty zminovane Touaregy jsou nesmysl. To je zcela nemecke auto, ktere se proste mimo jine montuje i na Slovensku. Pokud chcete srovnavat se Skodovkou tak to uz je lepsi. Pak je Matiz proste Skoda Favorit xxxx Line a novy Spark bude mozna Felicie. Ani jedno se vsak tehdy nedalo oznacit za nemecky vuz.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hugo
1. června • 21:30

Ale vzdyt je to mirne faceliftovany stary korejsky matiz, vyrabeny v koreii na stejne vyrobni lince, stejnymi lidmi, stejnou technologii (podle exterieru a motoru pozna i laik), co je mi po tom ze o marketingu rozhoduje a zisk inkasuje Chevrolet? Je to opravdu jako rikat ze favorit je VW, pokud si pamatuji tak strategie VW byla zcela opacna od favoritu se zcela distancovala, nikde to nemelo napsano VW , aby si tim neposkodili vlastni image spolehlivosti. Az udelaj novej model tak to bude Chevrolet a btw. kdyz jsem byl pred par lety v USA tak jsem mel Chevy, ale ne proto ze bych chtel, ale proste sem na nic lepsiho nemel, byla to nejlevnejsi ojetina co se dala sehnat.

dall
29. května • 15:20

Tak tak, byl jsem nedávno na jednom regionálním autosanu a ptal sem se prodejce, jak to s těma autama teď vypadá a on mi říká, to víte pane, to je teď Chevrolet, to je něco uplně jiného, sem se jen smál. Jo a mimochodem, kamoš, co se vrátil z US mi říkal, že Chevy je tam značka spíš horší než naopak...

HonzaT
29. května • 15:46

To je sice pěkné, že se v USA dívají na Chevrolet jako na horší značku, ale stejně tak se v Německu dívají na škodovku jako na horší značku.... každý trh se na značku může dívat jinak
Někomu prostě tohle přejmenování nedělá dobře, ale dnes je to už docela běžné i u jiných značek. Faktem je, že Chevrolet má v ČR daleko silnější image než Daewoo.
100% korejské auto? Sotva!
Vlastník-> USA, značka-> USA, Design-> Evropa (většinou Itálie), spousta věcí přebraných od Opelu (něm)... takhle vypadá 100% korea (netvrdím, že 0% korea ale 100% jen ve snu)?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dall
29. května • 16:24

No s tou image nevím, podle mě je to tak nastejno, tzn. žádná, ty auta tady nikdy pořádně nejezdily, tak jakou si mohly vytvořit image. Max tak pro lidi, kteří jsou ze všeho US hotoví, navíc když se řekne chevy, tak si představím nádhernou starou Impalu, Corvette nebo Silverado, určitě ne prdítko Matiza

Doporučujeme

Články odjinud