Chevrolet Spark: supermini s novou tváří

Tvář každého auta se jednou dočká oživení a ani malá nákupní taška v podobě Chevroletu Sparku není výjimkou.

Novinek u Sparku není mnoho a zaměřily se jen na klasické prvky, kterým vévodí lehké oživení vzhledu. Není tedy nic překvapivého, že Chevrolet mírně změnil tvary předních světlometů, přidal nový přední nárazník s nově tvarovanou mřížkou chladiče a samozřejmě i nárazník zadní. Kdo malý Spark zná dobře, tak si jistě všimne i nových ližin na střeše. V interiéru si pak našlo místo několik nových dekorací.

Vše ostatní je pak při starém. Motory jsou stále jen dva a to tříválec 0,8 o výkonu 39 kW (53 k) a čtyřválec 1,0 o výkonu 49 kW (67 k). O přenos výkonu se i nadále stará standardně dodávaný pětistupňový manuál, který lze ovšem za příplatek vyměnit za čtyřstupňový automat.

Za pozornost ovšem stojí rozšíření základní výbavy. V té nyní naleznete mj. ABS, dva airbagy a rádio s CD.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Spark po faceliftu
Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

včera | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků