Chevrolet Spark: supermini s novou tváří

Tvář každého auta se jednou dočká oživení a ani malá nákupní taška v podobě Chevroletu Sparku není výjimkou.

Novinek u Sparku není mnoho a zaměřily se jen na klasické prvky, kterým vévodí lehké oživení vzhledu. Není tedy nic překvapivého, že Chevrolet mírně změnil tvary předních světlometů, přidal nový přední nárazník s nově tvarovanou mřížkou chladiče a samozřejmě i nárazník zadní. Kdo malý Spark zná dobře, tak si jistě všimne i nových ližin na střeše. V interiéru si pak našlo místo několik nových dekorací.

Vše ostatní je pak při starém. Motory jsou stále jen dva a to tříválec 0,8 o výkonu 39 kW (53 k) a čtyřválec 1,0 o výkonu 49 kW (67 k). O přenos výkonu se i nadále stará standardně dodávaný pětistupňový manuál, který lze ovšem za příplatek vyměnit za čtyřstupňový automat.

Za pozornost ovšem stojí rozšíření základní výbavy. V té nyní naleznete mj. ABS, dva airbagy a rádio s CD.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Spark po faceliftu
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 27 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků