Chevrolet Spark: supermini s novou tváří

Tvář každého auta se jednou dočká oživení a ani malá nákupní taška v podobě Chevroletu Sparku není výjimkou.

Novinek u Sparku není mnoho a zaměřily se jen na klasické prvky, kterým vévodí lehké oživení vzhledu. Není tedy nic překvapivého, že Chevrolet mírně změnil tvary předních světlometů, přidal nový přední nárazník s nově tvarovanou mřížkou chladiče a samozřejmě i nárazník zadní. Kdo malý Spark zná dobře, tak si jistě všimne i nových ližin na střeše. V interiéru si pak našlo místo několik nových dekorací.

Vše ostatní je pak při starém. Motory jsou stále jen dva a to tříválec 0,8 o výkonu 39 kW (53 k) a čtyřválec 1,0 o výkonu 49 kW (67 k). O přenos výkonu se i nadále stará standardně dodávaný pětistupňový manuál, který lze ovšem za příplatek vyměnit za čtyřstupňový automat.

Za pozornost ovšem stojí rozšíření základní výbavy. V té nyní naleznete mj. ABS, dva airbagy a rádio s CD.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Spark po faceliftu
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků