Chevrolet Spark králem svého segmentu

Chevrolet Spark králem svého segmentu

Na délku měří jen 3,5 m, přesto nabízí více, než by leckdo očekával... a zákazníci to vnímají – právě díky jejich zájem se totiž kompaktní Chevrolet Spark probojoval po deseti měsících letošního roku na samé čelo svého segmentu!

Prakticky každý třetí v ČR v říjnu prodaný nový automobil ze segmentu „mini“ byl Spark. Od ledna do října celkem prodaných 1132 vozů Chevrolet Spark znamená první pozici ve svém segmentu a podíl 20,7 %.

„Ukazuje se, že zákazníci se dokážou v nabídce trhu velmi dobře orientovat a dokážou ocenit výborný poměr cena/nabízená hodnota, který patří k nejsilnějším momentům našeho nejmenšího modelu,“ říká Pavel Baštář, prodejní a marketingový ředitel českého zastoupení značky Chevrolet.

Při základní ceně jen 159 900 Kč (při financování přes leasingovou společnost GMAC) nabízí Spark díky své originálně řešené karoserii nadprůměrný prostor i na zadních sedadlech, příjemně vzpřímenější posez neunavuje ani při dlouhých jízdách a navíc garantuje dobrý výhled z vozu ven, což ocení zejména děti. Zavazadlový prostor základního objemu 170 l lze sklopením zadních asymetricky dělených sedadel zvětšit až na 845 l, takže Spark si poradí i s přepravou nové pračky atp. Velkou výhodou v porovnání s konkurencí je pětidveřová karoserie – druhá dvojice dveří zaručuje skutečně pohodlný přístup k zadním sedadlům.

Spark nešidí ani výbavu – ta už u základního modelu obsahuje mj. airbag řidiče, protiblokovací systém brzd ABS, asymetricky dělená zadní sedadla, tónovaná skla nebo kotevní body systému ISOFIX na krajních zadních sedadlech. Vyšší verze mají např. kompletní elektrické ovládání oken a zrcátek, centrální zamykání, autorádio s CD, klimatizaci nebo boční airbagy...

Dvojice zážehových motorů o objemech 0,8 l a 1,0 l a výkonech 51,5 k, resp. 65,5 k překvapí vitalitou i hospodárností – Spark 1.0 jede pod plným plynem až 156 km/h a přitom jeho průměrná spotřeba činí jen 5,6 l/100 km.

„Silným argumentem je i prodloužená-pětiletá záruka, kterou Chevrolet poskytuje na téměř všechny své modely,“ vysvětluje Pavel Baštář další důvod vysoké obliby modelu Chevrolet Spark.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Chevrolet Cruze 1,8
Rok výroby: 2011
Stav: 56 781 km
Cena: 152 000 Kč
Chevrolet Captiva 2,2
Rok výroby: 2012
Stav: 84 511 km
Cena: 267 000 Kč
Chevrolet Orlando 1,8
Rok výroby: 2011
Stav: 185 877 km
Cena: 196 000 Kč
Chevrolet Orlando 1,8
Rok výroby: 2011
Stav: 125 196 km
Cena: 194 000 Kč
Chevrolet Cruze 2
Rok výroby: 2010
Stav: 173 387 km
Cena: 149 000 Kč
Chevrolet Aveo 1,2
Rok výroby: 2006
Stav: 155 911 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků