Chevrolet Spark králem svého segmentu

Na délku měří jen 3,5 m, přesto nabízí více, než by leckdo očekával... a zákazníci to vnímají – právě díky jejich zájem se totiž kompaktní Chevrolet Spark probojoval po deseti měsících letošního roku na samé čelo svého segmentu!

Prakticky každý třetí v ČR v říjnu prodaný nový automobil ze segmentu „mini“ byl Spark. Od ledna do října celkem prodaných 1132 vozů Chevrolet Spark znamená první pozici ve svém segmentu a podíl 20,7 %.

„Ukazuje se, že zákazníci se dokážou v nabídce trhu velmi dobře orientovat a dokážou ocenit výborný poměr cena/nabízená hodnota, který patří k nejsilnějším momentům našeho nejmenšího modelu,“ říká Pavel Baštář, prodejní a marketingový ředitel českého zastoupení značky Chevrolet.

Při základní ceně jen 159 900 Kč (při financování přes leasingovou společnost GMAC) nabízí Spark díky své originálně řešené karoserii nadprůměrný prostor i na zadních sedadlech, příjemně vzpřímenější posez neunavuje ani při dlouhých jízdách a navíc garantuje dobrý výhled z vozu ven, což ocení zejména děti. Zavazadlový prostor základního objemu 170 l lze sklopením zadních asymetricky dělených sedadel zvětšit až na 845 l, takže Spark si poradí i s přepravou nové pračky atp. Velkou výhodou v porovnání s konkurencí je pětidveřová karoserie – druhá dvojice dveří zaručuje skutečně pohodlný přístup k zadním sedadlům.

Spark nešidí ani výbavu – ta už u základního modelu obsahuje mj. airbag řidiče, protiblokovací systém brzd ABS, asymetricky dělená zadní sedadla, tónovaná skla nebo kotevní body systému ISOFIX na krajních zadních sedadlech. Vyšší verze mají např. kompletní elektrické ovládání oken a zrcátek, centrální zamykání, autorádio s CD, klimatizaci nebo boční airbagy...

Dvojice zážehových motorů o objemech 0,8 l a 1,0 l a výkonech 51,5 k, resp. 65,5 k překvapí vitalitou i hospodárností – Spark 1.0 jede pod plným plynem až 156 km/h a přitom jeho průměrná spotřeba činí jen 5,6 l/100 km.

„Silným argumentem je i prodloužená-pětiletá záruka, kterou Chevrolet poskytuje na téměř všechny své modely,“ vysvětluje Pavel Baštář další důvod vysoké obliby modelu Chevrolet Spark.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků