Nabídka půjčky mezi jednotlivci za 24 hodin.Jsme ochotni půjčit s úrokovou sazbou 3%, nabízíme půjčky komerčním a soukromým organizacím v rozsahu od 50 000 Kč do 20 000 000 Kč v období od 1 do 30 let, nabízíme S úvěrem s nízkou úrokovou sazbou a bez kreditní kontroly nabízíme osobní půjčky, půjčky na konsolidaci dluhů, rizikový kapitál, komerční půjčky, studentské půjčky, úvěry na bydlení. "uveďte výši potřebného úvěru a trvání, které si můžete dovolit, jsme dobře certifikováni a registrováni, naše půjčky jsou dobře pojištěny pro maximální bezpečnost, což je naše nejvyšší priorita. Email: marcela.krejsova01@gmail.com Nebo WhatsApp: +420608987486.
Chevrolet Spark 1,( v zahraničí jako Chevrolet Matiz 2) 0,8 a 1,0 jsou automobily určené hlavně do městského provozu, nejprodávanější ve své kategorii (super) mini v letech 2007 a 2008 (v ČR) zejména kvůli tehdejší "akční" prodejní ceně okolo 110-150000 Kč za nový vůz v základní výbavě ,záruka byla u nás 3 resp. 5 roků na mechanické a právní vady, na vady laku 3 roky ,antikorozní záruka 6 let ,protože auta měla " jenom" nástřik antikorozních prvků (z výroby) na karoserii ,spotřeba kombinovaná 5,2 až 5.7 litrů na 100 km podle typu převodovky a motorizace ,vozy homologované "papírově" jako 5. místné, vyráběli se v letech 2005-2009/2010, tovární interní servisní označení KLAK M200 (dle TP) Výrobce Chevrolet (do r. 2004 Daewoo) Jižní Korea,v roce 2007-8 přišel lehký facelit předního a zadního nárazníku a masky vozu,drobné úpravy palubní desky (dekory) a v interieru, v testech EURONCAP 3 hvězdičky,resp.2,slabá ochrana karoserie u předního spolujezdce při bočním nárazu v testech,i když má karoserii z vysokopevnostní oceli zesílené oproti předchozímu Matizu(1998-2004)
Plní Euro 4
Mohl by mi někdo z vás poradit, kde na netu získat dokumentaci k Matyzu...? Známá si jej koupila, bohužel bez servisní knížky, návodu k obsluze atd...
Už rok vlastním Sparka o objemu 0,8 v základní výbavě zakoupil jsem ho za částku 199 900. Není však pravdou jak bylo uvedeno v testu že má dva erbegy vlastní pouze jeden. Je pravdou jak bylo uvedeno i v testu že při řazení na pětku se potýkáte s kolenem spolujezdce ,ale věřte mi že pokud nemáte stehna jako slon není to nikterak velký problém . Místo pro pátého v zadu je opravdu malé nicméně mě docela překvapil testující redaktor protože kritizuje u sparku tento model 0,8 aniž by v něm jel. Jinak všem kdo chtějí menši auto za super cenu ho vřele doporučuji muj E-mail : mirca.holis@seznam.cz
Inak pozeral som na fotku motora, konstrukcne vyzera byt podobny ako Matiz II. Ja som majitelom este Matiza I (r.v. 99). V com vidim po tych rokoch ako velku vyhodu tychto auticiek je to, ze sa da vela opravit svojpomocne, bez nutnosti platit drahy peniaz servisom (castokrat aj za nie kvalitnu pracu, t.j. mnohe autorizovane servisy).Jazdil som samozrejme v mnohych autach, viezol sa dtto v najroznejsich modeloch Volva, BMW, Audi....Matiz/Spark je proste uplne ina kategoria, to je jasne a neda sa porovnavat. Osobne si ale myslim, ze je to dobre vozitko za slusny peniaz. Len netreba mat "tazku nohu" a zbytocne tieto auticka drat, lebo sa to casom prejavi na zivotnosti dielov. Co sa tyka zivotnosti - velka spokojnost, prvych 5 rokov ozaj ziaden problem, a to predpokladam ze Sparky budu konstrukcne o cosi lepsie. Takze po technickej stranke by som dal vysoke cislo.Co sa tyka jazdnych vlastnosti - ano, sam by som si prial, keby bol Matiz/Spark o 20 cm sirsi. Sirsie disky nieje provlem zohnat. Ale vzhladom na vysku by ozaj sirsi mohol byt, jasne citit bocny vietor na dialnici.Vykon - tie zrychlenia su relativna vec. S Matizom (nijako neupravovany) viem urobit 0-100 za 10 sekund. Manual Matiz I udava tusim 17,1 sekund. Tu vidno, ze to auto je vcelku zive (a to je objem 795 cm kubickych).Priestor - na tak male vozitko vcelku slusny priestor pre zadnych cestujucich. Skor ide o to, kto sedi v predu a ako ma nastavenu sedacku.Spotreba - no ja neviem, s mojim Matizom mam 4,8L , 5L a 5,2L.Ostatne - perfektny rajd, lepsie sa snad otoci len SmartCelkove negativa - hlucnejsie vozitko, velmi slabo odhlucnena prepazka motor-vodic, ziaden tapacirung vo dverach, neodhlucnene zadne reprakove plato (neviem ako u Sparka, mozno je to lepsie). Ale komu vadi, moze dat hlasnejsie radio. Ten razvor kolies mal byt vecsi, o kt. som uz pisal. Motor samozrejme, na dialnici 130km/h uz treba pozerat do spetaku, ci sa da predbiehat, a ked vzdu vidno biele svetla, ci predbiehaci manever vodic aj stihne dokoncit, kym sa to v lavom pruhu privali a zacne vyblikavat :) Celkovy dojem - velmi vydarene vozitko, ideal do mesta a na kratsie trasy po Slovensku, hlavne pre ludi, ktori su ochotni jazdit primerane. Zaroven ma nizku cenu.Tot vsjoRado77
V článku je to popisováno jako nevýhoda. Opak je však pravdou. Trefné je právě srovnání s BMW. Z toho mi na křižovatce ukradli tašku. Měl totiž kufr na centrál. A to se vám u Matýska ani Sparka rozhodně nestane.
Všechny srdečně zveme na první sraz malých vozů Daewoo / Chevrolet (Tico, Matiz, Spark), který se bude konat 20. 8. 2005 na Morávce v Beskydech. Přijedou i členové Polského Tico Tuning Teamu, takže kdo chce vidět skutečně našlápnuté mini, tak tam nemůže chybět...Bližší informace: www.moravka.com, www.chevy.cz
Podle pozorovani diskusi na autorevue.cz mam dojem, ze cim horsi auto tim urputneji je braneno svymi majiteli. Zatimco o dospelych autech se vetsinou vcelku vecne diskutuje tak jakakoliv diskuse o pseudoautech typu Logan, Matiz (Spark) ci v mensi mire i Fabia se okamzite zvrhne ve straslivy flame spojeny s pouzivanim znacne nevybiravych vyrazu majiteli techto vozitek.
Zase ten testosteron? Dusane, v tom případě nejen před vstupem do auta, ale i před vstupem do internetové diskuse doporučuji uvolnit se (třeba i rukou) ať máte klid a nehovoří za Vás hormony a la puberta, cituji: dospelych autech, pseudoautech typu Logan, Matiz (Spark). Že by malé mužství kompenzovalo velké auto? Tak jo. A co tank. Víte, jak byste všechny ohromil? Pořiďte si tank a všem nám to natřete. Budete borec. Tak do toho.
Ano, to je dobra ukazka toho o cem jsem mluvil.
A tak co chcete pane Dusane? Mám prodat Matize, protože Vy ho nepovažujete za dospělé auto? Nebo mi dovolíte, abych v něm jezdil? Copak byste si přál. Zakázat auta, která jsou pod Vaši úroveň? A proč chodíte na internetové diskuse o minivozech? Abyste všem sdělil, že vy ho máte velkého?(myslím to auto) No, pokud Vás učiní šťastnějším, když se společně zasmějeme minivozům, tak dobře. Matiz je směšné prdítko. A Vy nemáte prdítko, ale dospělé auto. Jste velký chlap a máte velké auto. Tak co spokojený? Ještě ne? Tak znovu, Matiz je směšné prdítko. Už je líp? To jsem rád. Lidé si mají pomáhat.
A můj návod je určen i pro Nick pete a černé září. A pochlubte se nám, jak ho máte velkého. Schválně, kdo z Vás má největší auto. Kdo je ten borec? Ty jo, ať padnem na zadek. Chceme Vás obdivovat, tak nás nenapínejte.
jj, asi tak to bude. Některým holt poněkud nižší IQ nedovoluje pochopit, že lidi mají malá auta proto, aby s nimi třeba denně jezdili 40 km do práce... Výše jmenované bych tipoval na BMW řady 5, ročník výroby nejvýše 1985, některé i na řádně vytuněnou a ospoilerovanou Š 120 . BTW když občas předjedu vytuněnce v podobných vozidlech, kterým se při rychlostech vyšších než 80 km/hod. odpojuje karburátor a do motoru to teče přímo z nádrže, samozřejmě nervově nevydrží a musí toho podělaného Matize předjet, i když je to na horizontu a dvojité plné čáře... Živě si při tom představuji, že jim při tom poporostl aspoň o 2 cm . A pevně doufám, že to, co proti nim jednou zpoza kopce vyjede, nebude rodina ve Favoritu, ale stoosmačtyřicítka naložená pískem .
Ano, dalsi z typickych symptomu. Tvrdit o kazdem kritikovi, ze ve skutecnosti jezdi stodvacou a jeho kritika je skryta zavist.
Tak už dost. Žít a nechat žít. Každý ať si jezdí v čem chce. Vy si jezděte s velkou krávou, já si budu jezdit s malým prdítkem. Žijeme ve svobodné zemi, kde nikdo nikomu nebude přikazovat, čím má jezdit a co si má kupovat. A chodit na internetové diskuse o malých vozech a posmívat se majitelům těchto aut, to dělá leda úchyl, nebo jedinec značně vyšinutý. Mně by teda nenapadlo navštěvovat diskuse o autech, které mě nezajímají a které si nikdy nepořídím a posmívat se jejich majitelům. Jak jste dříve napsal, navštěvujete často ty diskuse a jak je vidno, ne pasivně. Tak proč to děláte? Léčíte si nějaké komplexy? Čeho tím chcete dosáhnout? Má nějaký smysl Vaše konání? Jaký?
Hned na zacatku jste napsal tohle:Testosteronoví šílenci, kupte si obrněný transportér, tam si své mindráky vyléčíte nejlépe. Nebo se před jízdou povinně udělejte, ať místo penisu raději řídí mozek.Co to je, kdyz ne zavist. Dusan je semtam mozna trochu nobl, ale v tomhle ma teda svatou pravdu.Ja taky jezdim priblblou felicii, ale ani v nejmensim by mne nenapadlo zavidet nekomu bavoraka a jeste mu kvuli tomu nadavat. Klidne priznam, ze tou felicii jezdim jenom proto, ze proste zatim na lepsi nemam. Az budu mit penez dost, klidne si toho bavoraka koupim.
Vy jezdíte přiblblou felicií? Já myslel, že přiblblý může být akorát řidič, ale přiblblé auto? To slyším poprvé. A další věc, Dušan nemá pravdu, Dušan je divný. Je to nějaký postpubertální jedinec, který navštěvuje diskusi o malých autech, které nevlastní, ani vlastnit nechce a majitelům těchto aut se vysmívá. To dělají fakt normální lidi? Takže to jako mám od dneška se začít zajímat o věci, které mě dosud nezajímaly a navštěvovat diskuse o těchto věcech a lidem vlastnícím tyto věci se vysmívat? To vy považujete za správné chování? Opravdu? Tak v tom případě si asi nemáme co říct. A závist, že má někdo větší auto? V mém případě? Vždyť jsem už psal, že jsem předtím velké auto měl a právě kvůli spotřebě a tomu, že 90% jízd jsou jízdy do města a do práce, tak jsem měl problémy i s parkováním. Rodinu nemám a nechci mít. Tečka. Kvůli tomu jsem to vyměnil za malé auto. Vy si myslíte, že lidé si kupují malé auto jen proto, že na velké nemají? Jak Vás to mohlo napadnout? Že by podle sebe soudím tebe? Znovu opakuji, mám malé auto do města, protože ho chci, opakuji chci, má užitné vlastnosti, které chci. Můžu sdovolením vlastnit auto, které chci mít a můžu být s ním sdovolením spokojený? I když Vy, ani Dušan to nechápete? Nebo mi ho seberete, protože je to mimo Váš obzor chápání? Vy si pane, jezděte v "blbé felicii" (Vaše slova), až budete mít víc peněz, tak si pořítíte velké auto, které Vás učiní spokojeným. Já si budu sdovolením, ač finančně zajištěn, jezdit v čem chci, tedy ve svém Matízku. Konec. Tečka. Amen.
Čumím na to jako blázen. Sem překvapený, co je tady zastánců Matize... Božinku, to je tak těžké se smířit s tím, že to auto jediné co bylo tak bylo milé. Ale jinak totální aušus ve všem...Nevím jak je na tom Spark, asi o něco lépe, ale když sem se díval na ty ceny...No nevím...Když se dívám, že bych si místo skůtru koupil malé auto do města, velký auto už mě po městě nebaví (asi by byl teď horký favorit Seico) neb ta cena je úžasná a nemá konkurenci (pro blby ne s 29 kW motorem, protože s tím se tady nikdy neprodávalo) ale s 40 kW 1,1, tak další možné auto je Panda a ta se dle ceníku dá koupit s 6 Airbagy (ví korejci co je to 6 bagů, myslím, že ani u vlajkových lodí o tom neslyšeli?), s 44 kW 1,2 (velice nízká spotřeba a slušná dynamika), s klimou, s hagusy, vše v elektrice, ABS...Za cca 250 000. No myslím, že veškeré diskuze jsou celkem zybtečné.... Ano Swift je fajn, ale to je už jiná cena a konkurence pro Punto a ta spotřeba už bude taky horší...
Najezdi s Matizem a s těma Fiatama 100 kkm,nezapomeň si psát provozní náklady (včetně servisu), a pak se budem bavit, jo? BTW jediný, co Italové dovedou na 100%, je okrádat turisty...
Záporem je vyřazení motoru o objemu 0,9 litru z nabídky. Pohonná jednotka, kterou přestal Fiat montovat do svého nejmenšího modelu v roce 2000, byla atraktivní především pro řidiče, kteří nemají potřebu se svým vozem závodit a chtějí ušetřit na povinném ručení. http://auto.idnes.cz/auto_testy.asp?r=auto_testy&c=A020827_170716_automoto_lci#par am5
Ano, Matis je totální hnus, aušus, potrat, rakovina, svině, ať zdechne. Tak. A nic než národ. A kdo ho bude chválit, toho zastřelíme.
Trosku objektivity nezaskodihttp://www.autoserver.sk/automobily.asp?id=12714
No skoro trefa mám Author AirLine 2003 tak a teď můžeš tiše závidět.
Nezávídím, pokud máš na Ferrari, klidně si v něm jezdi... Já mám Matize na ježdění do práce, potřebuju auto s co nejnižšími provozními náklady... A zatím jsem viděl na boudě nebo omotaných kolem stromu o hodně víc velkých aut než prdítek jako Matiz .
Kolik tak (v průměru) Matiz - předpokládám, že máte 0.8 - žere? Docela by mne to zajímalo. Právě testuji kolínské Aygo a to s litrovým motorem jezdí pod pět (město, dálnice...). Kamarád měl kdysi 0.8 Matize a jezdil za 5,5-6 (půl na půl město a mimo město).
jj, je to 0,8. Jezdím denně 32 km do práce, vesměs silnice 2. třídy a dost obcí, nejméně 1x týdně si přejedu ve špičce Prahu z jednoho konce na druhý a občas se svezu po dálnici - tak kolem 120, prozatímní rekord je 165 podle tachometru a 151,2 podle GPS . Průměr je zatím 5,70 l/100 km, za červenec 2005 5,55 l/100 km.
Teď mne docela překvapila Toyota Aygo s litrovým 50kW tříválcem: spotřeba na nádrž (cca 600 km) jen 5,7 l, a to se auto potácelo 140 km/h na dálnici, ve městě a ještě se zapnutou klimou. Navíc jsem využíval potenciálu motoru, žádné ploužení.
Nebude mít ta Toyota o dost novější motor než Matiz I? Spark bude mít taky asi menší spotřebu než první Matiz... BTW při velkolepých testovacích jízdách Opel jsem měl půjčenou Corsu 1,2 s klimatizací, proti Fóbii 1,4 MPi Classic to bylo úžasně živé autíčko a spotřeba se zapnutou klimatizací o litr menší než u Fóbie bez klimatizace...
0,8l motor, 3/4 město - do 5,5l (do této výše i s mimoměstskými výlety k omezovači)
Mám taky 0,8 první model a průměrná spotřeba je přesně taková jak uvádíte. Jnak minimum mám 4,6 maximum 7,5.
Suzuki Swift nabizi skvelou vybavu za skvelou cenu. Trojcata z Kolina utoci proti Smartu, a dalsim imagovym minivozum. Alespon tak to vidim ja... Vsimnete si, ze aygo vubec nema kufr, ani misto vzadu a je primarne urceno na vyspele trhy s ucelem znicit smarta a jemu podobne.
Swifta nemůžeme přímo srovnávat s nejmenšími mini auty, je jaksi minimálně o půl třídy výše ( dokonce i ve slavném Světě Motorů ho testovali proti Fábii, a ta není mini )
Místa vzadu je relativně dost, sám za sebe se posadím (176 cm). Ale vyšší osoby už budou mít potíže... A kufříček je skutečně mini, navíc špatně přístupný,
1. kolinska auta jsou zamerena na jiny druh lidi - prestizni vozitka do mesta => konkurence pro smart.2. Myslim, ze Spark je tak trochu mezi Seicentem a Pandou. 3. Starsi Matiz byl na svoji dobu lepsi trhak, Spark neni spatny, ale rozhodne to uz neni zadny hit.4. Jinak v teto cene se velice tezko rozhoduje, protoze jiz zmineny Swift je o dost drazsi.5. S loganem se to srovnat taky neda - je to mrnavy, spise druhy auto do rodiny...
Porovnávali: Kia Picanto 1.1, Fiat Panda 1.1, Peugeot 107 1.0, Toyota Aygo 1.0, Hyundai Atos 1.1 a Chevrolet Spark 1.0. Celkově vyhrála Panda, druhé Picanto, pak dvojčata z Kolína a poslední Spark. Byl jsem překvapenej hlavně tímto" V oblasti jízdního komfortu. Suveréním vítězem byl v této oblasti Fiat Panda. Tak komfortní podvozek a tak dobře odhlučněný interiér u žádného jiného zástupce námi posuzované kategorie nenaleznete. Panda může v tomto směru směle soupeřit i s vozy o třídu výše." V oblasti dílenského zpracování byla také nejlepší Panda spolu s Picantem, získali známku 1,5.
S tím lze souhlasit, právě jsem dotestoval Pandu 4x4 a jde o jedno z nejkomfortnějších malých aut, kolín, Spark i Picanto jsou tvrdší... Jednoznačně nejtvrdší je asi kolín, nicméně zase se nejlépe řídí a je v nich radost jezdit.
Ano, Swift je dražší, ale v podstatě jen proto, že má v základu motor 1.3 69 kW. Ale třeba v porovnání s kolínksými auty je levnejší - a přitom mám lepší motor a je o nezadbatelných 25 cm delší. Swift GLX stojí 339, Aygo Cool+ 314 tisíc. Přitom Swift má navíc hlavové bags, vyhřívané sedačky, zrcátka v el., 15" litá kola apod. Když bych stejně vybavil Aygo/107/C1, budou dražší. Zajímavé.
Pokud chcete šidídko pro dědečka a babičku kupte mu Spar budou při přesunu z A do B rychlostí 70km jistě spokojeni a vy ostatní si kupte pořádný auto aby se okolí na vás nedívalo skrz prsty .
no zatim sem cely test nedočet, ale vzhledem k tomu, že jsem se sparkem najezdil během dne cc:200km, tak napisu svoej postřehy...jezdil sem s motorem 0.8l - nezdá se(přistupoval sem k němu s neduvěrou), ale jede subjektivně velice svižně.rád se točí a motor není při ustálených rychlostech teměř slyšet. jen při akceleraci. maximalku sem z nějdostal ustálených 150km/h.sedadla, nebyly nejhorší, ale znám lepší.se středovou konzolí souhlasim, mam 180cm, a nepřijem,ně mě tlačila do nohy, to bych viděl jako největší necnost tohoto auta. I když vzhledem k tomu, že s timto vozem budou jezdit vbětšinou ženy, tak si nemyslim, že to ej rozhodující k tomu zda koupit či nekoupit.nevím kde autor vzal cenu modelu 1.0l .......nejlevnější litrový model stojí 255.600Kč(model Elite) nikoliv to co tam piše.a s osmistovkou by se dalo jet uplně v pohodě z Prahy po dalnici, neb majitelé matizů jezdi s nim jezdí na dovolenou do chorvatska a pod......ad. Spolehlivost matizů: bavil sem se o tom s asi 15majiteli těchto vozítek,. a nikdo nezazanamenal žádnou zavadu....., jen vim, že první serie měla problém s palivovým čerpadlem.....jinak nikdo nic.
Taky se mi zdá, že ceníky jsou udělány rozumně, a kdyby je autor nestudoval na přeskáčku a zprava odspodu, pochopil by vo co go :) Základ je Direct, tam máte pod 200 tisíc "pouze" dva airbagy, otáčkoměr, tónované skla, dělené zadní sedadla, přípravu na rádio (což nemá v základu ani Fobie, ale nic proti Škodofkám) a motor 0,8 o výkonu 38 kW (což je prakticky stejně, jako o polovinu (!) objemnější šicí stroj 1.2 HyperTurboPower ze stáje VW, ale je to z Koreji, takže to musí být špatné, že?). Za 15 000 příplatku máte centrál, elektriku na oknech a posilovač, dalších dvacet stojí klima. Další nemá cenu rozepisovat, ale za 286 900,- se dá koupit i Spark s ABS a automatickou převodovkou, což je pro ženskou do města naprosto ideální kombinace...Opěradla zadních sedadel se dají bez problému překlopit po "složení" dělených sedáků, na autosalonu v Brně jsem tuto operaci ukazoval zákazníkům zhruba třicetkrát denně. Pokud sklopíte sedák, opěradlo a pak "přirazíte" přední sedadlo, tak si tam sednu i já - 196 cm. Opravdu netuším, proč jste sedáky násilím rvali ven z auta.Jinak srovnání s BMW 320d oceňuji, 90% české populace vybírá právě mezi těmito dvěma vozy :). A minišidítka z Kolína jako konkurence Sparku, to si snad děláte pr... : Kolínské auta nemají žádný kufr, vzadu si nesedne ani osmiletý beznohý invalida, pod volant se nenasouká nikdo nad 180 cm a aby v tom byly aspoň čtyři kola a volant, musíte si připravit o 60 000,- víc než na Sparka.Pro lidi, kteří mají Matize, Tico a chtějí si přečíst realistické zkušenosti, jízdní vlastnosti a srovnání s předchůdcem (nikoliv srovnání s BMW) doporučuji test Sparku 1.0 od dlouholetého Tuningáře Matizů, Ondřeje Šlachty na jeho stránkách http://matiz.uragan.czA mimochodem: Matiz je asi největší "držák" co se týká ceny, zrovna teď jsme prodali protiúčet - Matiz r.v.99 s klimatizací, jinak základní výbava, za 100 000,- Kč, původní cena něco přes 200: a auto je jako nové, bez jediné závady, schválně se podívejte na servisku a prodejní cenu jakékoliv "Filcky" z toho roku, kolik desítek servisních úkonů musela absolvovat (nemluvě o tom, že Filcka už bude rezavá jak necky), kolik stála původně a za kolik se vykupuje dnes (60 - 70 tis. max, zeptejte se v libovolném bazaru).
jasne souhlasim, oni pomalu tady uvadějí jako vadu, to že to má dělený i sedák ne Spark je fajn a osmistovka mu bohatě stačí.
Vy tu krátkou zmínku o 320d berete jako srovnání? Kde jsem něco takovýho psal? Jen jsem uvedl, že jsem si na motor zvykal poněkud déle, protože jsem předtím měl motor poněkud jiného ražení. V kolínských autech si vzadu sedne člověk stejně dobře jako ve Sparku a dokonce bych řekl, že i pohodlněji. Jinak Spark je o dost levnější, o tom není sporu, za 290 tisíc je plně vybavené auto vč. rádia, u "kolína" musíte přidat dalších cca 30 tisíc, aby to bylo srovnatelné. Jinak Spark je fajn auto a má určitě využitelnější a přístupnější kufr než kolínská vozítka.
Fajn auto? Za ty prachy? Nejlepší
Zlatá Panda....
Panda není špatná, ale je to prašť jak uhoď, nejlepší je Swift, je to aspoň trochu auto.
Zpátky na zem, tady se bavíme o autech za dvě kila, proto říkám, zlatá Panda, až bude za dvě kila svišť, bude tvoje připomínka k něčemu...
Jo jinak zavazadlový prostor v Matizu se po sklopení sedaček zvětší taky na hodnotu přes 800 litrů. Možná v ,,Matiku" je to jen těch 624L. A že by se ve Sparku musel vyndavat sedák? Já nevím ale přijde mi to trošku divný, v Matizu to byly jen opěrky. Ale budiž já to na živo neviděl.
Ještě bych dodal, že zkreslený názor na kvalitu výrobků Made In Korea je dán neinformovaností a předsudky. Rozlišujme Severní Koreu - KLDR a Jižní Koreu. Severní Korea je skanzen stalinismu, životní úroveň rozvojové země. Jižní Korea má HDP na osobu vyšší než Česká republika. Není to tak dávno, co na internetu jeden manažer po svém pobytu v Jižní Korei napsal, že naši dělníci mohou jen závidět korejským kolegům platy a soc. zabezpečení. S výrobky Japonců nebo Korejců mám lepší zkušenosti než s evropskými produkty. Ať to jsou auta nebo třeba spotřební elektronika či jiné zboží. Prostě produkují méně zmetků než my, namyšlení Evropané. Proč? Souvisí to s jejich mentalitou, poslušností, poctivostí, výchovou v rodinách a ve školách. Nám se může zdát ta výchova příliš nekompromisní a popírající individualitu, ale nese plody v tom, že mají podstatně menší kriminalitu ve společnosti , nebo třeba že se pak zaměstnanci v práci neflákají, ale plně soustředí na práci. Ostatně Japonci jsou pověstní svojí pracovní morálkou - není divu, že v evidenci poruchovosti již zmiňovaný test spolehlivosti a minimálního počtu závad na autě vyhrálo Japonské auto - Toyota Yaris. Pokud byste mi chtěli argumentovat tím, že se ne všechna auta montují v Japonsku, ale třeba i v Evropě, musím vás ubezpečit, že japonský majitel si kvalitu ohlídá, požaduje po evropském dělníkovi totéž pracovní nasazení jako po japonském. Dozor je přítomen neustále. Dozor si samozřejmě pohlídá i kvalitu dodávek jednotlivých dílů, ze kterých se auta montují. Korejci sice nejsou totéž co Japonci, ale z asijských národů k nim mají svojí mentalitou nejblíž.
S Vašim názorem částečně souhlasím, částečně nikoliv. Nedávno jsem si koupil Hondu vyrobenou ve Velké Británie, jejíž výrobní kvalita je bohužel dosti pochybná. I prodejce mi potvrdil, že jsou auta z tohoto závodu dle jejich zkušeností nejhorší ze všech, co výrobce má. Takže ani japonský vlastník nedokáže ohlídat evropský šlendrián. Ostatně, podle toho co jsem četl v různých diskusím, i Toyota má problémy s výrobním zpracováním modelů z její továrny v Turecku.
bohužel máte pravdu, mám podobnou zkusenost, (slícování nárazníku a světlometu u Civicu vlevo a vpravo +- 1cm)
Asi tak. Kdysi super spolehlivy Nissan Primera se po presunuti vyroby do Belgie stal dle statistik s velkou rezervou nejmene spolehlivym vozem stredni tridy vubec. Jo evropsti delnici to tem japonskym manazerum dokazi pekne vytmavit.
100 % suhlas
no srovnání s BMW opravdu není nejlepší ( pokud to nebylo myšleno v nadsázce ), ale jinak jsem tohle auto řídil taky, a za ty peníze je to nejhorší malé auto na trhu co může být ( kde se to hrabe na Pandu nebo i za dnes 159.000,- Kč Seicento )
Jo, kup si Fiata. BTW lidi, kteří autům trochu rozumějí, říkají Fiatům "pastička na peníze" - proč asi? Pro autora: Jak se dostanou na 13" palcové ráfky gumy 155/60 R16?
lidi, kteří autům trochu rozumějí, říkají Fiatům "pastička na peníze".... hmm, tak to budou skuteční odborníci, seš pako
Milý voloušku, zeptej se lidí, kteří vozí ojetiny z ciziny, jak jim jdou na odbyt Fiaty, a pak tady mudruj .
A tohle má být jako argument??? Takže kvalita auta se určuje podle toho jaký šrot dotáhne bazarník z raichu? Prosím, mlč, si k smíchu...
S tebou bude asi marný diskutovat, logika se podle tebe nejspíš maže na chleba... Fiat nesahá kvalitou Matizovi ani pod spodní okraj ráfku, ovšem blba lze o tom jen těžko přesvědčit. Howgh .
Ježiš ty si takový tydýt, že to snad není možné. Bohužel si asi lepší auto než je Matiz nemůžeš nebo nechceš dovolit (to absolutně neber jako výtku), tak se aspoň snažíš všechny včetně sebe přesvědčit o tom, že je to nějaký zázrak. Udělej pro sebe něco a běž se projet i v jiném autě, třeba se potom probudíš. Totéž platí pro kolegu Petra Pavla.
Řekl bych, že mám nacouváno to, co ty budeš mít najeto za 5 let . Nikoho nepřesvědčuju, že je Matiz zázrak, ale třeba v poměru cena/užitná hodnota na něj moc aut nemá. A pokud někdo napíše, že má zoufalý jízdní vlastnosti, tak je to trotl, kterej do té doby jezdil možná na žebřiňáku .
Hmm, a nebo je trotl ten, co neumí akceptovat názor jiného, navíc názor podložený, jen pro zajímavost, v posledních osmi letech mě prošlo pod rukama tolik aut, které ty si ani neviděl a od roku 1999 jezdím automobilové závody na úrovni MČR a ME, no to ale jen tak na okraj, nemíním se tebou zabývat.Nech si matize vytetovat na prdel...
Od roku 1999 jezdím automobilové závody ? Jeden z genitálních závodníků, co začali ve 14 letech? Synku, a jel jsi někdy s Matesem (Š 706RT), s vejtřaskou, s espětkou, se stojednačtyřicítkou, se stojedenáctkou, s romanem? Těžko, viď, fotřík ti zaplatil vstupenku na závody ? BTW třetí pád od zájmena "já" je "mně", nikolivěk "mě" . Ale s těma závodama jsi mne fakt ohromil, původně jsem ti chtěl napsat, kolik osobně znám lidí, kteří ty závody doopravdy jezdili nebo ještě jezdí, ale stejně bys tomu nevěřil .
Aha, závodník? Tak potom platí ta poslední možnost, kterou jsem uvedl v příspěvku výše.
Milý tomášimarný, je mi u prdele, jestli je lepší fiat nebo dejvo, ani jednou z těch značek nejezdím, ale pokud je vrchol tvých argumentačních schopností to, že někoho nazveš blbem, je skutečně marné se tebou a tvými výplody zabývat. A to je asi tak vše, co bych dnes pro tebe mohl udělat.
mno asi tak. Matiz byl vyvinut Fiatem a jistou designerskou spolecnosti, ale pak se projekt zastavil a koncept koupili Korejci.
jó, a srovnávejte Sparka např. s Pandou nebo Picantem ( to Seicento bylo uvedeno jako porovnání jen kvůli dnešní zajímavé ceně ) , a v tom případě se vlastně nemusíme o čem bavit, protože jak sem řek: Spark v tomto případě, v dnešní době a za tu cenu K.O.
nemám žádného Fiata, ale dělám v oboru takže se za laika nepovažuji, a pokud bych všichni brali vše jen kolem kvality, tak na světě nejezdí jediné evropské nebo americké auto.A u Sparka jsem nekritizoval, jestli bude poruchový nebo ne, to se uvidí, ale především jízdu, technologie, výbavu, vzhled (subjektivně) a cenu ( value for money ) a v tomto srovnání je Spark K.O. No ale je jasné, pokud tu jsou majitelé Matýzků, tak pro ně je to jednička
Výbavu? Muhehe, mám Matize - posilovač řízení, přední okna v elektrice, 2 airbagy, kontrolka otevřených dveří (všech 4), osvětlení prostoru v kabině na všechny 4 dveře, otvírání nádrže a kufru z místa řidiče... - která třeba Fóbie to má? Vzhled - jasně, lidi jsou blbci a kupují to, co je ošklivý, proto se Matiz držel dost dlouho na 1. místě v prodeji minivozů, že? Že takhle nebyl úspěšný ve své kategorii třeba překrásný Fiat Multipla . No ale třeba se Vám líbí pí Paroubková před návštěvou vizážisty, takže proti gustu... Jízdu - Matiz je auto do města, nikoliv na rally, a ve městě se obvykle neprojíždějí zatáčky smykem. A ty Vámi jmenované Fiaty nejspíš mají oproti Matizu také daleko víc místa pro posádku i větší kufr, že ?
otevírání nádrže a kufru z místa řidiče..., ty brďo, to je fakt úžasné... Vaše minulé auto pane Marný byl Žigul nebo Škoda 100, co?
Napr seicento i treba felicie . twingo jde otvirat kufr jen z mista ridice
Škoda Fóbia 1,4 MPi... Škoda 100 bylo moje první auto v době, kdy sis ještě ani nehrál v uhláku na horníka .
no to teda rozhodně a teď zpět, netvrdil jsem, že Matiz byl ve své době úplně hroznej, jen tvrdím, že v dnešní době je Spark hrůza děs.
Tak to není. Samozřejmě jsem si vědom nedokonalostí Matýska. Je to citlivost na vítr, nejen na boční vítr a malý objem válců - jen 800 ccm. A má to i vzájemnou souvislost. Když v táhlém stoupání navíc fouká protivítr, Matýsek na pětku nereaguje a se zařazenou čtyřkou se jakžtakž vydrápe nahoru. Absence opravdového kufru mi zas tak nevadí, protože stejně házím všechny věci na zadní sedačku. Mimochodem na rozdíl od Seicenta má 5 dveří (Seicento pokud vím existuje pouze v 3dvéřové variantě), což je další rozdíl v neprospěch Seicenta. Zkrátka malé auto nabízí malou spotřebu, vynikající manévrovací schopnosti při parkování, malé povinné ručení, a to jsou důvody, proč jsem si toto auto pořídil. Málokdy jsem na dálnici, většinu jízd tvoří jízdy do práce, do města a za zábavou. A na to nebudu živit 1,5 tunovou krávu věčně hladovou. Kdybych byl manažer, který tráví v autě polovinu svého pracovního dne, Matýsek či jakékoli jiné malé prdítko by samozřejmě nestačilo.
Bylo to myšleno tak, jak to bylo napsáno - ne jako srovnání, ale konstatování fakt, že jsem si na motor musel déle zvykat než v případě, že bych do Sparku nastupoval "čistý".
Matiz byl v letech 98-2002 nejprodávanější auto v Evropě v segmentu minivozů. To jsou lidé nerozumní, že houfně kupují to nejhorší - podle Vás. Zřejmě masochisti. V evidenci německé obdoby našich STK Matiz v počtu závad figuruje na 22. místě ze 160 aut různých značek. Co se týká poruchovosti minivozů nebo malých vozů, je na tom Matiz ze všech nejlíp. To jsou fakta. Naproti tomu stojí Váš osobní pocit z jízdy v Matesu. Ten Vám samozřejmě neberu. Já mám jiný. Vlastním tohle auto 6. rokem a za tu dobu jsem akorát vyměnil kablík k jedné svíčce a sjeté brzdové destičky. Jinak jen dolévám benzín a měním provozní kapaliny. Můj soused, který má o poznání mladší Fabii mi jen tiše(někdy i hlasitě) závidí. Jo a kamarád má Seicento. A to ani nemůžete myslet vážně to srovnání. Co se týká kvality interiéru, dílenského zpracování a vnitřního prostoru, soudím, že jste v tom ještě neseděl, jinak byste nemohl tvrdit, že to je auto. Ostatně pokud se nepletu, Seicenta se prodalo za celá léta v ČR jen několik desítek kusů. To snad mluví za všechno.
Několik desítek kusů Seicent??? To má být sranda? Seičo se v ČR prodávalo několik set ročně. Matiz byl nejprodávanější proto, že tehdy jiné miniauto nebylo. Nedávno sem v jednom byl nucen jet cca 70 kma tak příšerné jízdní vlastnosti sem už dlouho neviděl. Běž se svézt Pandou a pak rozdávej rozumy. Vnitřní prostor má Seičo menší, ale kecům o zpracování a kvalitě sem se musel smát.
Nemáte pravdu. Kamarád si kupoval Seicento ve stejném roce jako já Matize. Já leden 2000, on březen 2000, takže Vaše věta o tom, že v té době v kategorii minivozů žádné jiné auto nebylo, je nesmysl. Pokud si pamatuji, Renault dělá Twingo už od roku 1992 a dělá ho dodnes, což taky o něčem svědčí. A jízdní vlastnosti Seicenta? Jestli má Matiz nějaké mouchy, tak Seicento má můry. Kamarád má verzi s motorem 29kW, takže na dálnici raději ani nejezdí. Prosím Vás, viděl jste "opěrky" hlavy u řidiče a spolujezdce v Seicentu, fakt se to nazývá opěrky? Musel jste někdy sedět vzadu? Opravdu? Kdo se Vám chtěl pomstít? Znáte výsledky crash testů? Víte jak Seicento dopadlo? Víte, každý má právo jezdit v čem chce. Kamarád mi sám říká, že ví, že má horší auto, ale že mu to stačí. Prosím, proč ne. Nebudeme ale tvrdit, že Seicento je lepší auto než Matiz. To pak budu tvrdit já, že Matiz je lepší než Yaris, nebo snad je lepší i než třeba to BMV. Nemá cenu si ale hrát na hluché a slepé, že ne, pane? A poslední poznámka. Seicento se vyrábí /ělo v Polsku za "dozoru" Italů. Ani to vás netrkne? Víte já s Poláky pracoval a vím, jakou mají pracovní morálku. Od jisté doby si od nich nevezmu ani pečivo. A dozor Italů? No nechme raději toho......
Mel jsem rok seicento. A mutu rict ze spatne neni pravidelne jsem snim jezdil na dalnici Praha -Plzen , pokud se vas kamaead boji neumi ridit.. Mame doma i Matize a take neni spatny ale lepsi nebo horsi ? Je to na stejno jezdi obe pekne s malou spotrebou pokud sedate do auta stim ze budete bourat jdete se lecit
Pro řidiče dbající také o bezpečí dodejme, že v crashtestech evropské nezávislé laboratoře EuroNCAP si Fiat Seicento nevedl nijak oslnivě. V hodnocení ochrany cestujících obdržel pouhou jednu hvězdičku z pěti možných. http://www.autorevue.cz/Automobilka/F.asp?ReplyToID=159977&ArtID=5885&HID=1
Nechápu, proč sem pořád taháš seičo, pokud někdo preferoval 5 dv. je jasné, že pro něho tehdy nebylo k řešení, pokud vím, jediné co jsem napsal je, že je blbost to o těch prodejích desítek kusů, v ničem jiném sem o seiču nemluvil, naopak jsem psal o pandě. Jízdní vlastnosti seiča 1.1 Mpi sou velmi dobré, ale nemíním to už dál řešit. Matiz je příšerné auto což vím z vlastní zkušenosti, a nikdo mi to nevymluví, chování v zatáčkách je kritické a nebezpečné, naprosto nepřesné řízení a tak bych mohl pokračovat, ale nebudu se přít s nějakým zaslepeným matizovcem...
To, co vy nazýváte špatné jízdní vlastnosti, tomu já říkám nedostatek řidičského umění. Každý si o sobě myslí, že umí dobře řídit, ale ne každý to umí. Další věc je, že ne každá bota mi sedne, ne v každém oblečení se cítím dobře, tak platí, že ne v každém autě se cítím dobře. To je ale pouze individuální pocit. Nebudu z toho dělat vědecké závěry. A pokud bych měl problémy řídit nějaké auto, které jiní lidé bez problémů zvládají, jako Vy máte problém s Matizem, tak bych se s tím ani nechlubil, protože to jen vzbuzuje podezření, že problém není na straně auta, ale na straně řidiče.
Ty mě osobně znáš, že hodnotíš mé řidičské zkušenosti? Nebuď k smíchu, navíc sem nikde nenapsal, že mám s matizem problémy, ale jen sem ohodnotil, jak se chová na cestě v porovnání s Pandou, takže sem racionálně srovnal dvě rovnocená auta. Problém v člověku bude, ale ne u mě, já totiž dokážu mluvit o něčem, s čím mám zkušenost, nezaregistroval jsem, že bys tady uvedl jiné auto, s kterým si matize srovnával a vyšel ti jako lepší, no ale to nic... A věř, že zkušeností s auty mám na rozdávání, ale fakt mě už nebaví někoho zrazovat z jeho pravdy. Takže můj závěr je, se zaslepencem je diskuze marná...
Srovnat umím Matize se Seicentem, k tomu jsem se už dostatečně vyjádřil v předchozích příspěvcích. Umím srovnat Matize s Twingem. Každé auto má své přednosti i nedostatky. Pak mám zkušenosti se všemi škodovkami od r.v. 68 až do současnosti, s ruskými stroji(Lada, Volha, Moskvič), ze zahraničních značek to jsou ještě Renault Megane, Fiat Punto, Fiat Uno, Opel Kadett, Opel corsa, atd. No z minivozů to jsou hlavně ty první dva. Nikde netvrdím, že Panda nemůže být lepší než Matiz. Zatím nemám osobní zkušenost. Vás Panda nadchla, ok, může být. Ovšem napsat o Daewoo Matizu, cituji: " chování v zatáčkách je kritické a nebezpečné, naprosto nepřesné řízení", to jste měl buď nějaký rozchrchlaný kousek po nějakém paku, co z toho udělal vrak, kdovíjaká byla geometrie a v jakém stavu pneumatiky, nebo prostě neumíte řídit, nebo jezdíte jak šílenec. Já a další tisíce lidí, co jezdí s Matizem, s přesností řízení, ani chováním v zatáčkách problémy nemáme.
Nejezdím jak šílenec, adrenalinu si užiju dost jinde, ale zkouším auta v mezních situacích a tady Matiz propadl, mimochodem, šlo o téměř nové auto
Do zákrut s rozumomNajdiskutovanejšou témou pri miniautomobiloch býva ich stabilita v zákrutách. Úzka a vysoká stavba karosérie v nás totiž častokrát už na pohľad nevzbudzuje veľa dôvery a preto sme všetkých piatich testovaných zverencov podrobili okrem slalomu aj skúške losieho testu. Z trojice klasických zástupcov tejto triedy sa v ňom najstatočnejšie držal Daewoo. Hoci je najužší a pomerne dosť sa nakláňa, preukázal pri vyhýbacom manévri lepšiu stabilitu než Hyundai a Fiat. Do určitej miery za to vďačí najmenšej výške a výhodnejšej polohe ťažiska. Negatívne na jeho jazdné vlasnosti vplýva tuhá zadná náprava, ktorá pri prejazde nerovností v zákrutách nepríjemne odskakuje. Stabilitu Atosa do veľkej miery negatívne ovplyvňuje úzky rozchod kolies a vyššie ťažisko, na ktorom sa okrem najvyššej výšky karosérie podieľa aj vysoký posed cestujúcich. Vďaka citeľne väčšej tuhosti karosérie i podvozka vodič nevníma náklon karosérie ako kritický a hranicu svojich možností dáva včas najavo. Najmenej dôvery pri prejazde losým testom v nás vzbudil Fiat Panda. Malý Talian má príjemne mäkké pruženie, ale s 1.1 l motorom nemá ani na jednej náprave stabilizátor. Za jeho veľký nedostatok tiež považujeme sériový rozmer pneumatík s vysokým profilom (155/80 R13), ktoré náklon karosérie ešte znásobujú a majú majoritný podiel na jeho tendencii prechádzať do pretáčavého šmyku hneď pri prvej prudkej zmene smeru jazdy. Ako čerstvý majiteľ by som ju okamžite prezul do pneumatík s nižším profilom. Suverénne najlepšie obstál v tejto disciplíne Citroen. Dá sa povedať, že až po odskúšaní C2-ky v extrémnych situáciách som pochopil, prečo firma postavila jeden zo svojich súčasných pilierov motoristického športu práve na tomto vozidle. Vďaka širokému rozchodu kolies a nízko posadenému ťažisku C2 excelentne zvládol všetky nástrahy slalomu i vyhýbacieho manévra. V jazdných vlastnostiach nemá preto medzi testovanou päticou áut konkurenciu. Podvozok Yarisa je konštrukčne jedným z najstarších. Napriek tomu si stále zachováva dobré mravy aj pri prudkých prejazdoch zákrut a hoci sa tiež nakláňa, na prevrátenie to nevyzeralo ani v náznakoch, čo napríklad o Pande povedať nemožno.
Matiz propadl pouze u Vás. Samozřejmě na to máte svaté právo mít ten pocit, ale tisíce jiných řidičů ten pocit nemají. Předpokládám, že se za Pána Boha nepokládáte. A mezní situace? Naklánění v zatáčkách je srovnatelné jako u jiných aut. Těžiště je totiž dostatečně nízko, což prokázaly všechny seriozní testy, které jsem dosud četl. Přesnost řízení taky bez problémů. Matiz je citlivější na vítr (hlavně boční), což je důsledkem vyšší stavby karoserie. Kdybych měl zhodnotit svoji dlouholetou zkušenost s Matizem a jinými auty(mini), řekl bych, že se vzájemně zas tak moc neliší. Největší výhoda , pro kterou si ho stále ponechávám, je ta, že je bezporuchový. Až se začně kazit, budete první, komu dám o tom vědět. S jinými auty jsem si zažil svoje. Trávit život objížděním servisů, díky, to už nechci. Zvlášť Uno mi dovedlo ztrpčit život. Od té doby italy a škodovky nemohu ani cítit. Uznávám, je to jen subjektivní zkušenost. Ovšem pro mě rozhodující. Až si budu kupovat nové auto, zase se budu ohlížet po vozech z Japonska nebo Koreje z důvodů, jež jsem uvedl níže. Faktor č. 1 je pro mě spolehlivost, pak spotřeba, rejd a velikost(nebo spíše malost) kvůli parkování a přiznávám i estetické vlastnosti(klidně se smějte). Chápu, že někteří lidé se rozhodují ke koupi vozu podle toho, jestli dokáže projet pravoúhlou zatáčkou rychlostí 100km/h. Vzhledem k tomu, že 18 let mi bylo již hodně dávno, rozhoduji si podle jiných kritérií. Mějte se hezky.
S tím Unem to nebude subjektivní pocit : Měl ho brácha, vyučený automechanik, měl ho známý, řidič z povolání. Oba řekli - Fiat nikdy více. Můj Matiz má najeto 63.000 km - měnil jsem termostat a relé, jinak je vše originál (dokonce i gumy na zadku ). Průměrná spotřeba 5,6 litru, pojistka u ČPP relativně směšná, v poměru cena/výkon tomu třeba Fóbie (za 3 roky a 3 měsíce jsem s firemní najezdil 96.000 km) nesahá ani po kotníky.
Otázkou je, co si představujete pod pojmem jízdní vlastnosti...
"Matiz je příšerné auto což vím z vlastní zkušenosti, a nikdo mi to nevymluví, chování v zatáčkách je kritické a nebezpečné, naprosto nepřesné řízení" - fakt jsi jel s Matizem nebo to byl Velorex, na který si nějaký srandista přilepil z Matize cedulku ? BTW zatáčka se taky nechá projíždět plynule, pokud trhám volantem ze strany na stranu, tak to si opravdu nechá líbit málokteré auto .
Jsou lepší auta než Spark, mě se nejvíc líbí Kia Picanto. Spark moc připomíná Matiz a to není dobře. Lidi to budou spíš brát jako facelift zastaralého auta.
Já bych naopak preferoval Sparka před Picantem.To, že se podobá Matizu je celkem logické. Matiz byl relativně úspěšný, tak výrobce nic neriskoval a navázal na úspěšného předchůdce. To samé udělala Škoda v případě Oktávie.Spark nabízí ze stejného objemu výkonější motor a lepší zrychlení (49 kW proti 45kW), dále pak Spark také nabízí větší zavazadlový prostor (170l proti 157).Picanto navíc nedopadlo moc dobře v crashtestu Euro-NCAP. V roce 2004 dostalo jen 17 bodů (3 hvězdičky). To už i první generace matizu, která byla testována už před 7 lety (1998) a je tedy konstrukčně o dost starší, dopadla lépe (19 bodů). Spark eště testován nebyl, ale je skoro jisté, že překoná první generaci a tedy i Picanto.Celkově by tedy z mého pohledu vyhrál právě Spark před Picantem....
Spark má výhodu v bočních airbazích, které Picanto nemá. Motor 1.1 Picanta je ale pružnější a celkově se auto jeví jako lépe táhnoucí odspodu; Spark zase vede díky výkonové špičce a i lepšímu zvuku motoru. Picanto je ale něpatrně prostornější a má i lepší sedadla vzadu...
Opravdu se zlobím, protože srovnávat tohle autíčko s BMV může opravdu jen šílenec. A vůbec. Testosteronoví šílenci, kupte si obrněný transportér, tam si své mindráky vyléčíte nejlépe. Nebo se před jízdou povinně udělejte, ať místo penisu raději řídí mozek. Jinak místa v Matizu pro posádku je dost. Dokonce víc než v mnohých autech o třídu výše. Kufr to tím pádem nemá. Spíš kufírek. Rozměry se ve Sparku moc nezměnily, tak to bude podobné i u něj.
Co je to BMV ?
Příště si při přesednutí z BMW dejte radši týden pauzu, protože první polovina článku je psaná opravdu v opovrhujícím duchu, který nezachrání ani již objektivní závěr.
Takhle malý auta si vzhledem k situaci na našich silnicích kupují snad jen sebevrazi....
Nezapomínej, že Ivan Hlinka měl velké, silné auto, snad deset airbagů. Víš, jak skončil? Nespoléhej na to, že máš velké auto. Nevěř reklamním kecům, které se snaží vzbudit dojem, že ve velkém autě s airbagy jsi nesmrtelný. Jezdi ohleduplně, pozorně a dodržuj bezpečnou vzdálenost mezi vozidly. Předvídej situaci na silnici. Bylo by škoda, kdyby lidé na silnicích umírali jen proto, že uvěřili slibům automobilek o fyzické nesmrtelnosti v jejich vozech.
Naprosto souhlasím, první polovina je jen kritika a nic jiného...Se Sparkem uz jsem najezdil hodne km a rozhodne to neni spatne auto, urcite lepsi nez kia picanto a nez trojice z kolina...
To je subjektivní; já třeba považuju Picanto za povedenější auto. Auto z Kolína zase pružnější motor (i když hlučnější).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.