Chevrolet Spark a Aveo s hlasovým ovládáním přes aplikaci Siri od Apple

Malé modely Chevrolet Spark a Sonic (v Evropě Aveo) nabídnou od příštího roku novou možnost usnadňující ovládání komfortních prvků palubní soustavy.

Majitelé vozů Chevrolet Spark a Chevrolet Aveo budou moci v rámci modernizovaného palubního systému MyLink spárovat svůj iPhone skrze aplikaci Siri přes rozhraní Bluetooth. Tato možnost bude samozřejmě vyhrazena nejnovějším přístrojům iPhone 4S a poslední verzi operačního systému iOS 6. „Inteligentní osobní asistent“ Siri umožní ve vozech Chevrolet ovládání řady funkcí hlasovými povely. V příslušném režimu se telefon obejde bez zářícího displeje, což má dále usnadnit a zbezpečnit užívání jeho funkcí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vylepšená soustava MyLink má umožnit využívat předností aplikace Siri

Pro vstup do menu hlasového ovládání či výstup z něj pak stačí stisknout pouze příslušné tlačítko na volantu a Siri začne naslouchat. Majitel zařízení iPhone pak může například vytáčet kontakty z telefonního seznamu v přístroji, vybírat skladby z knihovny iTunes, sestavovat a odesílat textové zprávy, vstupovat do kalendáře a přidávat do něj záznamy nebo přijímat stručné odpovědi na dotazy, jež nevyžadují přímé zobrazování internetových stránek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cílem tohoto řešení je usnadnit ovládání funkcí telefonu iPhone 4S

Za pozornost stojí, že Chevrolet s touto novou funkcí začíná na svých nejmenších modelech, zatímco ty větší a dražší si na ni ještě počkají. Oficiální místa Chevroletu to berou jako důkaz své péče o majitele malých vozů, ale skutečnost může být rovněž taková, že půjde jen o zkoušení odezvy méně důležitých zákazníků. O tom, zda se tato modifikace zařízení MyLink objeví také v evropských vozech Chevrolet, zatím informace nemáme.
 

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 35 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek