Chevrolet slaví, legendárnímu Camaru je už 50 let!

Před 50 lety bylo prodáno vůbec první Camaro od Chevroletu. Za tu dobu prošlo jeho šest generací značnou obměnou, i nadále však zůstává ikonou americké automobilky.

Pro Chevrolet je 50 let od prvního prodaného Camara velký milník a automobilka této události věnovala i část svých webových stránek. Ta vzdává hold všem šesti generacím legendárního vozu a připomíná je unikátní fotogalerií či uměleckými díly.

Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger v testech IIHS

Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger v testech IIHS

„Je to 50 ikonických let, Camaro bylo vždy odrazem vášně zákazníků, vývojových týmů i závodních technologií,“ uvedl k jubileu Tom Peters, designový ředitel exteriéru společnosti Chevrolet Performance Cars. „Stále je to nádherně jednoduchý a výkonný vůz, který je snadno rozeznatelný pro zákazníky napříč všemi věkovými kategoriemi. Dnes mám stejnou vášeň jako v době, kdy jsem Camaro viděl vůbec poprvé. Je to zkrátka něco, co vás přinutí k úsměvu!“

Chevrolet představil Camaro ZL1 také jako kabriolet  

Chevrolet představil Camaro ZL1 také jako kabriolet  

Hlavní inženýr Al Oppenheiser dodal, že Chevrolet chce rok od roku představovat stále více vzrušující a ohromující vozy tohoto modelu. Dalšího Camara se dočkáme v příštím roce, kdy bude představena nejnovější generace typu Z/28. Ta bude hlavním konkurentem Mustangu GT350R.

New York 2016 živě: Chevrolet Camaro ZL1 předvádí svých 649 koní

New York 2016 živě: Chevrolet Camaro ZL1 předvádí svých 649 koní

Podle posledních informací obdrží nové auto od Chevroletu vylepšený sedmilitrový osmiválec, který bude podobný tomu z předchozí generace. Novinkou bude vyšší výkon, který se má vyšplhat až na 550 koní. Automobilka slibuje také výběr exotických aerodynamických prvků, které mají Camaru pomoci především na závodní dráze.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků