Chevrolet slaví, legendárnímu Camaru je už 50 let!

Před 50 lety bylo prodáno vůbec první Camaro od Chevroletu. Za tu dobu prošlo jeho šest generací značnou obměnou, i nadále však zůstává ikonou americké automobilky.

Pro Chevrolet je 50 let od prvního prodaného Camara velký milník a automobilka této události věnovala i část svých webových stránek. Ta vzdává hold všem šesti generacím legendárního vozu a připomíná je unikátní fotogalerií či uměleckými díly.

Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger v testech IIHS

Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger v testech IIHS

„Je to 50 ikonických let, Camaro bylo vždy odrazem vášně zákazníků, vývojových týmů i závodních technologií,“ uvedl k jubileu Tom Peters, designový ředitel exteriéru společnosti Chevrolet Performance Cars. „Stále je to nádherně jednoduchý a výkonný vůz, který je snadno rozeznatelný pro zákazníky napříč všemi věkovými kategoriemi. Dnes mám stejnou vášeň jako v době, kdy jsem Camaro viděl vůbec poprvé. Je to zkrátka něco, co vás přinutí k úsměvu!“

Chevrolet představil Camaro ZL1 také jako kabriolet  

Chevrolet představil Camaro ZL1 také jako kabriolet  

Hlavní inženýr Al Oppenheiser dodal, že Chevrolet chce rok od roku představovat stále více vzrušující a ohromující vozy tohoto modelu. Dalšího Camara se dočkáme v příštím roce, kdy bude představena nejnovější generace typu Z/28. Ta bude hlavním konkurentem Mustangu GT350R.

New York 2016 živě: Chevrolet Camaro ZL1 předvádí svých 649 koní

New York 2016 živě: Chevrolet Camaro ZL1 předvádí svých 649 koní

Podle posledních informací obdrží nové auto od Chevroletu vylepšený sedmilitrový osmiválec, který bude podobný tomu z předchozí generace. Novinkou bude vyšší výkon, který se má vyšplhat až na 550 koní. Automobilka slibuje také výběr exotických aerodynamických prvků, které mají Camaru pomoci především na závodní dráze.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků