Chevrolet Silverado z dílen Callaway posílí až na 547 koní

Ladičská společnost Callaway připravuje ladění pro nejnovější generaci amerických pickupů Chevrolet Silverado/GMC Sierra.
Chevrolet Silverado z dílen Callaway posílí až na 547 koní

Americká firma Callaway je mezi milovníky vylepšování automobilů notoricky známa hlavně svými sportovními vozy a přestavbami strojů Corvette. Vzpomeneme si ale také třeba na speciál Callaway C16 Speedster. Nyní její představitelé oznámili, že pracují na sadě vylepšení určených dvojčatům Chevrolet Silverado a GMC Sierra. Sportovní auta to sice nejsou, ale u Callawaye je opatří hlavně tím, co umí nejlépe: posílenými motory.

Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Silverado před branami společnosti Callaway

Posilovací kúra se týká pochopitelně jen motorů V8 a spočívá především v zástavbě přeplňovacího kompresoru. Z jednotky 5,3 l prý díky tomu dosáhnou výkonu 455 koní (335 kW) a z většího agregátu s objemem 6,2 l pak až 547 koní (402 kW), což je o nějakých 95, resp. 120 koní více než ve standardu. Těšit se můžeme také na nové prvky upravující závěsy kol a vzhled vozů Silverado/Sierra i jejich interiérů. Na podrobnosti si ale ještě počkáme.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků