Chevrolet predstavil tri štúdie miniautomobilov (nové foto)

O nových mini z dielní Chevroletu sme vás infomovali už dávnejšie. Teraz si môžete pozrieť model Beat na priložených fotografiách. A je treba povedať, že z predstavenej trojice vyzerá jednoznačne najlepšie.

Všetky tri štúdie vznikli v Design Studio GM v Juhokórejskom meste Incheon, ktoré je jedným z 11 dizajnérskych štúdií GM na celom svete. Kórejskí dizajnéri sa vývojom malých automobilov zaoberajú už dlhší čas, čoho dôkazom sú dve generácie Matiz/Spark.

Štúdia Chevrolet Beat vznikla v Indii. Chevrolet Groove a Trax postavili v GM Tech Center vo Warren, Michigan (USA). Štúdie poháňajú tri rôzne malé motory, z nich jeden je dieselový.

Chevrolet Beat bol navrhnutý tak, aby vzbudzoval dojem rýchleho mini. Beat má pohon predných kolies a poháňa ho nový benzínový 1,2-litrový turbomotor prostredníctvom automatickej prevodovky. Bližšie špecifikácie pohonnej jednotky zatiaľ k dispozícii nemáme.

Chevrolet Groove je štúdia malého automobilu, ktorého design je inšpirovaný retro štýlom – predné kolmé okno je toho dôkazom. Vďaka krátkej kapote a dlhej kabíne pôsobí väčším dojmom, než v skutočnosti je. Prednú nápravu poháňa malý diesel s objemom 1,0 litra.

Chevrolet Trax je štúdia mestského crossoveru, ktorý vďaka svojej stavbe nebude mať problém zavítať ani do menšieho terénu, resp. nespevnené cesty. Bude predstavovať cenovo dostupné mini s pohonom všetkých kolies. Vďaka veľkým nárazníkom vpredu i vzadu, vzadu umiestnenej rezerve a strešnému nosiču nezakrýva podobnosť s veľkými SUV. Trax poháňa jednolitrový benzínový motor.

Chevrolet čaká na reakcie motoristickej verejnosti a podľa nich určí, ktoré modely sa dočkajú sériovej výroby.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Chevrolet Beat

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Trax a kompletná rodina nových mini

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků