Chevrolet predstavil tri štúdie miniautomobilov (nové foto)

O nových mini z dielní Chevroletu sme vás infomovali už dávnejšie. Teraz si môžete pozrieť model Beat na priložených fotografiách. A je treba povedať, že z predstavenej trojice vyzerá jednoznačne najlepšie.

Všetky tri štúdie vznikli v Design Studio GM v Juhokórejskom meste Incheon, ktoré je jedným z 11 dizajnérskych štúdií GM na celom svete. Kórejskí dizajnéri sa vývojom malých automobilov zaoberajú už dlhší čas, čoho dôkazom sú dve generácie Matiz/Spark.

Štúdia Chevrolet Beat vznikla v Indii. Chevrolet Groove a Trax postavili v GM Tech Center vo Warren, Michigan (USA). Štúdie poháňajú tri rôzne malé motory, z nich jeden je dieselový.

Chevrolet Beat bol navrhnutý tak, aby vzbudzoval dojem rýchleho mini. Beat má pohon predných kolies a poháňa ho nový benzínový 1,2-litrový turbomotor prostredníctvom automatickej prevodovky. Bližšie špecifikácie pohonnej jednotky zatiaľ k dispozícii nemáme.

Chevrolet Groove je štúdia malého automobilu, ktorého design je inšpirovaný retro štýlom – predné kolmé okno je toho dôkazom. Vďaka krátkej kapote a dlhej kabíne pôsobí väčším dojmom, než v skutočnosti je. Prednú nápravu poháňa malý diesel s objemom 1,0 litra.

Chevrolet Trax je štúdia mestského crossoveru, ktorý vďaka svojej stavbe nebude mať problém zavítať ani do menšieho terénu, resp. nespevnené cesty. Bude predstavovať cenovo dostupné mini s pohonom všetkých kolies. Vďaka veľkým nárazníkom vpredu i vzadu, vzadu umiestnenej rezerve a strešnému nosiču nezakrýva podobnosť s veľkými SUV. Trax poháňa jednolitrový benzínový motor.

Chevrolet čaká na reakcie motoristickej verejnosti a podľa nich určí, ktoré modely sa dočkajú sériovej výroby.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Chevrolet Beat

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Trax a kompletná rodina nových mini

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků