Chevrolet predstavil tri štúdie miniautomobilov (nové foto)

O nových mini z dielní Chevroletu sme vás infomovali už dávnejšie. Teraz si môžete pozrieť model Beat na priložených fotografiách. A je treba povedať, že z predstavenej trojice vyzerá jednoznačne najlepšie.

Všetky tri štúdie vznikli v Design Studio GM v Juhokórejskom meste Incheon, ktoré je jedným z 11 dizajnérskych štúdií GM na celom svete. Kórejskí dizajnéri sa vývojom malých automobilov zaoberajú už dlhší čas, čoho dôkazom sú dve generácie Matiz/Spark.

Štúdia Chevrolet Beat vznikla v Indii. Chevrolet Groove a Trax postavili v GM Tech Center vo Warren, Michigan (USA). Štúdie poháňajú tri rôzne malé motory, z nich jeden je dieselový.

Chevrolet Beat bol navrhnutý tak, aby vzbudzoval dojem rýchleho mini. Beat má pohon predných kolies a poháňa ho nový benzínový 1,2-litrový turbomotor prostredníctvom automatickej prevodovky. Bližšie špecifikácie pohonnej jednotky zatiaľ k dispozícii nemáme.

Chevrolet Groove je štúdia malého automobilu, ktorého design je inšpirovaný retro štýlom – predné kolmé okno je toho dôkazom. Vďaka krátkej kapote a dlhej kabíne pôsobí väčším dojmom, než v skutočnosti je. Prednú nápravu poháňa malý diesel s objemom 1,0 litra.

Chevrolet Trax je štúdia mestského crossoveru, ktorý vďaka svojej stavbe nebude mať problém zavítať ani do menšieho terénu, resp. nespevnené cesty. Bude predstavovať cenovo dostupné mini s pohonom všetkých kolies. Vďaka veľkým nárazníkom vpredu i vzadu, vzadu umiestnenej rezerve a strešnému nosiču nezakrýva podobnosť s veľkými SUV. Trax poháňa jednolitrový benzínový motor.

Chevrolet čaká na reakcie motoristickej verejnosti a podľa nich určí, ktoré modely sa dočkajú sériovej výroby.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Chevrolet Beat

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Trax a kompletná rodina nových mini

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků