Chevrolet představil Camaro ZL1 také jako kabriolet

Camaro ZL1 jsme vám ukázali už dvakrát. Chevrolet ale nedlouho po kupé přidal také zmínku o provedení Convertible. To dorazí do prodeje o něco později, technika zůstává stejná.

Chevrolet Camaro ZL1 dostal kompresor a desetistupňový automat

Chevrolet Camaro ZL1 dostal kompresor a desetistupňový automat

Camaro ZL1 Convertible je tak kabriolet osazený kompresorem přeplňovaným osmiválcem o objemu 6,2 l, který produkuje 477 kW (649 k). Opět můžete mít manuál, nebo desetistupňový automat. Automobilka přímo neuvádí přesné hodnoty týkající se zrychlení nebo maximální rychlosti, údajně je ale dynamika srovnatelná s tím, co předvádí kupé.

New York 2016 živě: Chevrolet Camaro ZL1 předvádí svých 649 koní

New York 2016 živě: Chevrolet Camaro ZL1 předvádí svých 649 koní

Provedení kabriolet používá plátěnou střechu, kterou lze skládat při jízdě do rychlosti 48 km/h. Alternativně můžete střechu složit také dálkově přes klíček od automobilu. Do prodeje tato osmiválcová raketa se skládací střechou dorazí začátkem příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 21 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků