Chevrolet představil Camaro ZL1 také jako kabriolet

Camaro ZL1 jsme vám ukázali už dvakrát. Chevrolet ale nedlouho po kupé přidal také zmínku o provedení Convertible. To dorazí do prodeje o něco později, technika zůstává stejná.

Chevrolet Camaro ZL1 dostal kompresor a desetistupňový automat

Chevrolet Camaro ZL1 dostal kompresor a desetistupňový automat

Camaro ZL1 Convertible je tak kabriolet osazený kompresorem přeplňovaným osmiválcem o objemu 6,2 l, který produkuje 477 kW (649 k). Opět můžete mít manuál, nebo desetistupňový automat. Automobilka přímo neuvádí přesné hodnoty týkající se zrychlení nebo maximální rychlosti, údajně je ale dynamika srovnatelná s tím, co předvádí kupé.

New York 2016 živě: Chevrolet Camaro ZL1 předvádí svých 649 koní

New York 2016 živě: Chevrolet Camaro ZL1 předvádí svých 649 koní

Provedení kabriolet používá plátěnou střechu, kterou lze skládat při jízdě do rychlosti 48 km/h. Alternativně můžete střechu složit také dálkově přes klíček od automobilu. Do prodeje tato osmiválcová raketa se skládací střechou dorazí začátkem příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků