Chevrolet Orlando: první živé foto a české ceny

Na náš trh dorazilo dlouho očekávané sedmimístné MPV Chevrolet Orlando. Ceny začínají na částce 362 900 Kč.

Chevrolet Orlando slavil svoji premiéru na loňském autosalonu v Paříži. Jeho evropskou verzi jsme vám již představili, jakož i snímky interiéru a dvojici prezentačních videosnímků. Nyní již lze tyto vozy objednávat, jeden z prvních vozů jsme pro vás nafotili v brněnském dealerství Renocar (renocar.com), díky kterému vám Orlando brzy představíme také v redakčním testu. Nyní si můžete prohlédnout první živé snímky a zaměříme se na nabízené verze a ceny. Podle našeho předběžného názoru půjde o velmi zajímavou variantu pro ty, kteří hledají kompaktní, cenově dostupný, ale prostorný a variabilní sedmimístný automobil. Jeho zadní část je řešena jednoduše a důmyslně, sedadla zadních dvou řad lze snadno sklápět do ploché podlahy zavazadlového prostoru.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sedmimístné Orlando se u nás dodává ve výbavových stupních LS, LT, LT Plus a LTZ, doplňková výbava se podobně jako u jiných vozů dovážených z Asie omezuje prakticky jen na metalízu (+ 12 000 Kč) a klimatizaci (+ 15 000 Kč, jen pro LS, jinak v sérii) a pro nejdražší LTZ dodávané kožené čalounění (+ 28 000 Kč) a vestavěnou navigaci s barevným displejem (+ 23 000 Kč). Ceny jednotlivých verzí najdete v připojené tabulce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Standardní výbava základního provedení LS zahrnuje například stabilizaci ESC, šestici airbagů, denní svícení, dálkově ovládané centrální zamykání se sklopným klíčem, elektrické ovládání zrcátek a předních oken, základní informační displej, rádio s CD/MP3 a vstupem AUX, tónovaná okna, výškově stavitelná přední sedadla a volant nebo posilovač řízení .Verze LT se vyznačuje jiným čalouněním sedadel, maskou chladiče s chromovaným rámem, klimatizací, elektrickým ovládáním všech bočních oken, palubním počítačem, parkovacími senzory vzadu či mlhovkami. U varianty LT jsou klimatizace automatická a ráfky hliníkové, na palubě najdeme navíc vylepšenou audiosoustavu doplněnou vstupem USB. Prestižní provedení LTZ pak do vínku dostalo dešťový senzor, tempomat, chromované lišty okolo oken, sedmnáctipalcové lité ráfky, elektrické přiklápění vnějších zpětných zrcátek nebo vnitřní zpětné zrcátko se zatavováním. 

Chevrolet Orlando - ceny vč. DPH

 
LS
LT
LT Plus
LTZ
1,8i 16v/141 k
362 900 Kč
390 900 Kč
402 900 Kč
417 900 Kč
2,0 VCDi/130 k
420 400 Kč
448 400 Kč
460 400 Kč
 
2,0 VCDi/163 k
 
 
467 900 Kč
482 900 Kč

Pro všechny výbavové stupně je k mání zážehový čtyřválec 1,8i 16V s výkonem 141 koní (104 kW) a v nabídce jsou také dvě verze vznětové jednotky 2,0 VCDi s výkonem 130 koní (96 kW), resp. 163 koní (120 kW). Slabší se dodává v kombinaci se stupni LS, LT a LT Plus, výkonnější je pak k dispozici pro LT Plus a LTZ. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků