Chevrolet Orlando prošel decentním faceliftem. Těšte se na nový automat

10 komentářů

asdf
29. července • 11:29

Hlavně že ovládání klimošky kolenem nechali jak je. Mrdky žlutý mrňavý :-D

LOL
29. července • 18:44

ty sedíš v autě jako na gyndě? ;-)

asdf
29. července • 20:27

Každej není 150cm škvrněB-]

LOL
29. července • 21:57

mám 2 metry a 100kg :-D

Big S
31. července • 1:08

Já mám 2,5 metru, 170 kg, a 45 cm péro. A kdyby to nestačilo, tak ještě mám většího bráchu, který všem dá po tlamě.

asdf
30. července • 6:12

Pak sedíš jak ženská s nohama u sebe :-O

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
30. července • 6:14

neřekl bych, sedím jako normální chlap, akorát nemám potřebu mít nohy do praku, v úhlu okolo 90° :-D

mex
30. července • 6:27

V tom pripade nemas natekly koule :-)

asdf
30. července • 10:03

:-D sedím normálně a je to přímo na koleno :-O

Powerlifter
8. srpna • 23:18

Ked ako vravis ze "sedím normálně a je to přímo na koleno" potom si si mal kupit take auto ,ktore ma na tvoje abnormalne krive nohy miesto.Doporucujem Tatra 148. Ale aj tam si niesom uplne isty,ci by ti nezavadzala radiaca paka. Klimatizacia sa ovlada tlacidlom ktore je viac na strane spolujazdca.
Neviem aky by si musel byt kaskader,aby si ho dokazal stisnut kolenom za jazdy.
To koliesko,ktore sluzi na ovladanie teploty a ktore je na strane sofera sa da kolenom otocit,iba tak ze zdvihnes koleno hore, chodidlo potom tiez hore,tak ze noha vytvara pravy uhol a potom koleno z celych sil ku stredovej konzole.Nasledne musis pohybovat kolenom zvislo hore dole.Takze otocis asi jeden cm tam a znova naspat.Preto aby sa ti ho podarilo iba otocit,musis pri tom este koleno mierne aj odsuvat do strany.

Doporučujeme

Články odjinud