Chevrolet Orlando jako sedmimístný kompaktní MPV

Studie Orlando je předzvěstí designu nové generace kompaktních MPV modelů značky Chevrolet.

Výstavní koncept, jenž se představí již za necelý měsíc v paříži, rozvíjí nový designerský jazyk značky Chevrolet a kombinuje styling robustního SUV modelu s adaptabilním systémem sedadel v mimořádně prostorném interiéru.

Na bází právě představeného kompaktního sedanu Chevrolet Cruze přináší i studie Orlando výrazové prostředky značky Chevrolet do nového segmentu. Koncept Orlando ověřuje potenciál kombinace SUV stylingu, rodinného vanu a kombi do jediného vozu, přičemž pochopitelně chce z této syntézy vytěžit co nejvíce. Namísto obvykle plochých boků karoserie má Orlando blatníky zvýrazněné dvoutónovým lakováním. Výsledkem je robustní vzhled, díky jemuž budí Orlando dojem SUV modelu, aniž by však trpělo vysokou hmotností nebo přílišnou výškou, což jsou obvyklé nectnosti SUV vozů. 

Uvnitř má koncept Orlando adaptabilní sedadla v „divadelním“ uspořádání do třech řad, přičemž nabízí až sedm míst pro cestující. Pokud by prioritou byla přeprava nákladu, dá se prostorná kabina rychle proměnit na velký a skladný nákladový prostor. Rozvor dlouhý 2 760 mm a široký rozchod předních i zadních kol přispívají prostornému interiéru. Pohonnou jednotkou je dvoulitrový turbodiesel Chevrolet (VM Motori) o výkonu 110 kW/150 k, jehož točivý moment vrcholí na hodnotě 320 Nm a v současnosti se instaluje například do Chevroletu Epica. 

258273.jpg 258274.jpg
Chevrolet Orlando

 

Chevrolet

Chevrolet byl založen v roce 1911 v Detroitu. Od roku 1918 je součástí skupiny General Motors, kde byl v pozici konkurenta Fordu T.

V Evropě se pod značkou Chevrolet prodávají především vozy Daewoo. Značky Corvette a Cadillac jsou distribuovány odděleně.

Chevrolet Spark • Chevrolet Aveo • Chevrolet Cruze • Chevrolet Malibu • Chevrolet Trax

Doporučujeme

Články odjinud