Druhý závod OFF ROAD CENTRA LiberecO víkendu 5.- 6. října 2002se konal ve vojenském prostoru "TŘI HRBY" Liberec - Radčice Sraz přátel a majitelů vozů 4x4.SPECIÁLY1.p. BorskýLADA NIVA2.p. PadevětSUZUKI3.p. ZemanFIESTA4.p. GreplSUZUKI5.p. SvobodaLADA NIVA6.Club 4x4 TurnovAMIGO7.p. PulpánSUZUKILEŠTĚNKY1.p. MedekLADA NIVA2.p. UherLAND CRUISER3.p. MouchaOPEL4.p. KeyřLAND ROVER5.p. OdvárkaNISAN PATROL6.p. HauserLAND ROVER7.p. TůmaLADA NIVA8.pi. TehnikováNISAN PATROL
Na dovoleny jsem se byl potapet na kurfu a instruktor nas vozil Nivou celou dobu. To co vsechno vyjela Niva jsem opravdu netusil. Pohodli je na bodu mrazu, to je pravda. Ty zkripejici zvuky v interieru, taky nic moc, ale to auto vas presvedci treba i v situaci, kdyz jedete po pousti z Toyotou Landcruiser, ktera se kazdou chvili bori v pisku a Lada ji musi pomahat!!!!!!!!! Je to skutecne neuveritelnej delnik, kterej nema konkurenci!!!! Kdyby bydlel na horach, tak ji urcite mam jako druhe auto, v praze to moc nevyuziju ...... :)))
Tady jsem vám přidal základní tech info o NIVE 2123-0 (1.7)
dveří: 5míst: 5
rozměry:délka : 3900šířka: 1700výška: 1640rozvor : 2450rozchod : 1430/1400světlá výška: 200
váha: 1300 max celková : 1750
kola: 15"nápravy: nezávislá / tuhá
převodovka: 3,67-2,1-1,36-1-0,82 / 3,53brzdy: kotoučové / bubnovéspojka: hydraulická
motor 1.7 i
max rychlost ( s plným zatížením) : 1500-100 (s plným zatížením) 17 spol. otáčení : 5,4 mmax stoupání (bez rozjezdu): 58°spotřeba (90/120/město): 7,9 / 10,8 / 10,4
nádrž : 63 l
přívěs: 600 /300 kg
současná cena: (litá kola, metalíza, kryt rezervy, el. zrcátka, atd..) 12850 USD
Včera jsem někde četl o tomhle novém pokusu ruského automobilismu. Při oficiálním představení novinářům z celeého světa nešly u představovaného exempláře zavřít zadní dveře a novináři dále nalezli tolik výrobních vad, že musela být celá prezentace zrušena. A člověk který si toto auto koupil ho po několikerém navštívení servisu se stále se opakující vadou raději spálil. Prohlásil, že prodat ho nemůže, protože nemá nikoho koho by chtěl potrestat.
Tady zase někdo plete hrušky s jabkama.Četl jsem ten článek, tuším že v MF Dnes, ale o tom, že by někdo spálil Nivu tam nebylo.Moskviče to jo, o tom tam psali. Je to v Rusku nejporuchovější auto. Tak příště trochu zdrženlivosti než něco napíšeš.
Ja jsem to cetl na TTX CT1. Obavam se ale, ze to tak uplne pravda nebude. Uz jsem se na TTX docetl takovych radoby senzaci, o kterych jsem se potom dozvedel, ze jsou to kachny, ze tomu zkratka neverim (ne ze bych si myslel, ze Lady budou s nalepkou Chevy nejak extra kvalitni auta, to opravdu ne
Ano, je opravdu zajímavé kde v ČT tyto informace berou, když na ruských servrech (které budou patrně blíže "zdroji" jsem jí nikde nenašel, a nevěděl o ní ani nikdo z mých ruských známých-automobilových fanoušků :)
Sériová výroba začala 23.září, ale "nová niva" je v rusku k mání (z předsériové výroby už téměř půl roku za 12400 USD )
tady je pár fotek:
PS: co budou nyní říkat ti co tu halasně vykřikovali že kdo má ladu "je ubohá socka" nebo "blbej komouš" ?? budou volat "kdo má chevy je blbej komouš a ubohá socka" ??:)) Zatímco mě se skýtá možnost vlastnit ladu i chevroleta a platit při tom jen jedno povinný ručení :))PPS: český importér bohužel stále není schopen upřesnit kdy a zakolik se 2123 začne dovážet :(
PS: co budou nyní říkat ti co tu halasně vykřikovali že kdo má ladu "je ubohá socka" nebo "blbej komouš" ?? budou volat "kdo má chevy je blbej komouš a ubohá socka" ??:))
Zatímco mě se skýtá možnost vlastnit ladu i chevroleta a platit při tom jen jedno povinný ručení :))
PPS: český importér bohužel stále není schopen upřesnit kdy a zakolik se 2123 začne dovážet :(
Ne Flippere, z tebe si budem dělat srandu pořád jsi totiž krásný příklad člověka, kterému stačí, aby se na autě změnilo logo a z jeho trabantu je rázem cadillac... ale co, ve státech už to tak funguje běžně (honda nissan toyota vs acura, infinity, lexus) tak proč ne v evropě, že? Hlavně, že tu budeme mít ty chevrolety... hurá!
A ani to jméno Chevy Nova určitě neblo zvoleno náhodně, je to určitě odkaz na Chevy Nova...
I've never seen a supernova blow up, but if it's anything like my old Chevy Nova, it'll light up the night sky!
... věc, která už léta brázdí americké silnice.
Zatímco z tebe si srandu dělat nebudeme, páč člověk kterej se v příspěvcích tak monotoně opakuje :), plete si názvy (NIVA ne NOVA), plete pátý přez devátý (kdy se přestal dělat chevy NOVA ? - 82? a byl to menší osobák ), a patrně vůbec nepochopil že mě jde opravdu o jiný věci než o název ( když to bude stejně dobrý tak se to klidně může jmenovat "Ťing long Ping" nebo pro mě za mě "Škoda"), takovej člověk je spíš k pláči:)
Takže jesli jsi to stále ještě nepochopil, tak mě jde především o nízké provovzní nároky, vysokou výdrž, nepodléhání každoročním módním trendům a takříkajíc "robusnost".A to jsem zatím (auta v mým vlastnictví) našel jen u chevroletu (a buicku - tedy taky GM) a u lady.... ostatně měl jsi bejt tenhle víkend na offroad závodech "tři hrby" myslím že tolik "vypadlejch šuplíku" drsných, pravých offroadistů jsem pohromadě ještě neviděl :)))))
PS: mimochodem takovej folcvágn pikap (blahé paměti) je taky krásnou ukázkou poctivý německý práce, že ?? :))
překlepy a duplicita v mých předchozích přispěvcích je způsobena hlavně tím, že jsem ho musel odeslat asi 10x než ho autorevue milostivě "sežralo"... už jsem byl fakt tak naštvanej, že jsem to po sobě ani nečetl a až pozdě jsem zjistil, že po odeslání ho už nemůžu opravit... no nic, možná příště...
jinak nic proti tobě ani tvé volbě vozu, akorát mám takový pocit, že to, že je to kříženec lady a chevroletu nemusí nutně znamenat, že si od obou rodičů vzal to nejlepší... aby to nedopadlo tak, že to bude po motorové stránce chevy (nějaký ekvivalent třístupňového automatu a motoru co jezdí tak za 15-25L/100) a po stránce zpracování lada (výrobní tolerance se počítají v decimetrech a když prší, tak si člověk musí nasadit pláštěnku...)... hlavně ten pohled do interiéru je dost hrozný, je vidět, že se designéři opravdu inspirovali u chevroletu (čti všude ohavné plasty) ale je to teprve předsériová výroba, takže to snad ještě upraví...
uvěřím až to uvidím, ale stejně si to nekoupím...
V základu to je podél loženej dvoulitr pro mě zatím neznámého původu ( ale na obrázcích působí dojmem rusko-poršácké konstrukce podobné 211x ale dost možná se pletu), ruční pětikvalt. Pláštenku jsem v ladě nikdy nepotřeboval (ty jo ?:) , ohavné plasty najdeme i u mnohem dražších vozů a ani tolerance u lady nikterak zvlášť nikdy za konkurencí ve své třídě nepokulhávaly.
No pokud bych nevěděl co s penězi tak asi dám taky přednost Mercedesu G , každopádně pokud víš o konkurenčním offroadu ve stejné cenové relaci tak se pochlub , ať máme srovnání :)
Kdepak vážení, ve svý třídě a ceně je pro mě lada prostě jednička, "můžete o tom vést spory, můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno co s tím můžete dělat" :))(tedy můžete mě o tom taky objektivně přesvědčit - rád se nechám )
("co projede tank, projedeme taky !":))
Tak ti nevím, ale najezdil jsem v nefalšované ruské Ladě 2111, neupravované českým importérem asi 1000 km po Moskvě, a pláštěnku jsem nepotřeboval. Netvrdím, že je to ideální auto, ale posloužila mi dobře a myslím, že pro určitou skupinu lidí je to to nejlepší, co si můžou pořídit. /Jde o lidi, kteří potřebují prostorné auto, které nemá problém ani na polni cestě a je pro ně důležitá i cena./ Rozhodně ji ale nezavrhuju.
To jsou hodnotné informace, děkujeme za ně. Určitě se později budeme nové Nivě věnovat podrobněji Tomáš VotrubaAutoRevue.cz
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.