Chevrolet Niva - nové SUV z ruského Togliatti

15 komentářů

Flipper
11. října • 15:48




Druhý závod OFF ROAD CENTRA Liberec

O víkendu 5.- 6. října 2002
se konal ve vojenském prostoru "TŘI HRBY" Liberec - Radčice
Sraz přátel a majitelů vozů 4x4.








SPECIÁLY


1.
p. Borský
LADA NIVA

2.
p. Padevět
SUZUKI

3.
p. Zeman
FIESTA

4.
p. Grepl
SUZUKI

5.
p. Svoboda
LADA NIVA

6.
Club 4x4 Turnov
AMIGO

7.
p. Pulpán
SUZUKI




LEŠTĚNKY


1.
p. Medek
LADA NIVA

2.
p. Uher
LAND CRUISER

3.
p. Moucha
OPEL

4.
p. Keyř
LAND ROVER

5.
p. Odvárka
NISAN PATROL

6.
p. Hauser
LAND ROVER

7.
p. Tůma
LADA NIVA

8.
pi. Tehniková
NISAN PATROL

Ruda
10. října • 13:33

Na dovoleny jsem se byl potapet na kurfu a instruktor nas vozil Nivou celou dobu. To co vsechno vyjela Niva jsem opravdu netusil. Pohodli je na bodu mrazu, to je pravda. Ty zkripejici zvuky v interieru, taky nic moc, ale to auto vas presvedci treba i v situaci, kdyz jedete po pousti z Toyotou Landcruiser, ktera se kazdou chvili bori v pisku a Lada ji musi pomahat!!!!!!!!! Je to skutecne neuveritelnej delnik, kterej nema konkurenci!!!! Kdyby bydlel na horach, tak ji urcite mam jako druhe auto, v praze to moc nevyuziju ...... :)))

Flipper
9. října • 16:14

Tady jsem vám přidal základní tech info o NIVE 2123-0 (1.7)

dveří: 5
míst: 5

rozměry:
délka : 3900
šířka: 1700
výška: 1640
rozvor : 2450
rozchod : 1430/1400
světlá výška: 200

váha: 1300
max celková : 1750

kola: 15"
nápravy: nezávislá / tuhá

převodovka: 3,67-2,1-1,36-1-0,82 / 3,53
brzdy: kotoučové / bubnové
spojka: hydraulická

motor 1.7 i

max rychlost ( s plným zatížením) : 150
0-100 (s plným zatížením) 17 s
pol. otáčení : 5,4 m
max stoupání (bez rozjezdu): 58°
spotřeba (90/120/město): 7,9 / 10,8 / 10,4

nádrž : 63 l

přívěs: 600 /300 kg

současná cena: (litá kola, metalíza, kryt rezervy, el. zrcátka, atd..) 12850 USD

Zabíječ
8. října • 6:34

Včera jsem někde četl o tomhle novém pokusu ruského automobilismu. Při oficiálním představení novinářům z celeého světa nešly u představovaného exempláře zavřít zadní dveře a novináři dále nalezli tolik výrobních vad, že musela být celá prezentace zrušena. A člověk který si toto auto koupil ho po několikerém navštívení servisu se stále se opakující vadou raději spálil. Prohlásil, že prodat ho nemůže, protože nemá nikoho koho by chtěl potrestat.

isquash
11. října • 7:16

Tady zase někdo plete hrušky s jabkama.
Četl jsem ten článek, tuším že v MF Dnes, ale o tom, že by někdo spálil Nivu tam nebylo.
Moskviče to jo, o tom tam psali. Je to v Rusku nejporuchovější auto. Tak příště trochu zdrženlivosti než něco napíšeš.

LK
8. října • 9:35

Ja jsem to cetl na TTX CT1. Obavam se ale, ze to tak uplne pravda nebude. Uz jsem se na TTX docetl takovych radoby senzaci, o kterych jsem se potom dozvedel, ze jsou to kachny, ze tomu zkratka neverim (ne ze bych si myslel, ze Lady budou s nalepkou Chevy nejak extra kvalitni auta, to opravdu ne

Flipper
9. října • 15:34

Ano, je opravdu zajímavé kde v ČT tyto informace berou, když na ruských servrech (které budou patrně blíže "zdroji" jsem jí nikde nenašel, a nevěděl o ní ani nikdo z mých ruských známých-automobilových fanoušků :)

Flipper
7. října • 16:11
impact
7. října • 17:55

Ne Flippere, z tebe si budem dělat srandu pořád  jsi totiž krásný příklad člověka, kterému stačí, aby se na autě změnilo logo a z jeho trabantu je rázem cadillac... ale co, ve státech už to tak funguje běžně (honda nissan toyota vs acura, infinity, lexus) tak proč ne v evropě, že? Hlavně, že tu budeme mít ty chevrolety... hurá!

A ani to jméno Chevy Nova určitě neblo zvoleno náhodně, je to určitě odkaz na Chevy Nova...

I've never seen a supernova blow up, but if it's anything like my old Chevy Nova, it'll light up the night sky!

... věc, která už léta brázdí americké silnice.

Flipper
7. října • 23:54

Zatímco z tebe si srandu dělat nebudeme, páč člověk kterej se v příspěvcích tak monotoně opakuje :), plete si názvy (NIVA ne NOVA), plete pátý přez devátý (kdy se přestal dělat chevy NOVA ? - 82? a byl to menší osobák ), a patrně vůbec nepochopil že mě jde opravdu o jiný věci než o název ( když to bude stejně dobrý tak se to klidně může jmenovat "Ťing long Ping" nebo pro mě za mě "Škoda"), takovej člověk je spíš k pláči:)

Takže jesli jsi to stále ještě nepochopil, tak mě jde především o nízké provovzní nároky, vysokou výdrž, nepodléhání každoročním módním trendům a takříkajíc "robusnost".
A to jsem zatím (auta v mým vlastnictví) našel jen u chevroletu (a buicku - tedy taky GM) a u lady.... ostatně měl jsi bejt tenhle víkend na offroad závodech "tři hrby" myslím že tolik "vypadlejch šuplíku" drsných, pravých offroadistů jsem pohromadě ještě neviděl :)))))

PS: mimochodem takovej folcvágn pikap (blahé paměti) je taky krásnou ukázkou poctivý německý práce, že ?? :))

impact
8. října • 9:53

překlepy a duplicita v mých předchozích přispěvcích je způsobena hlavně tím, že jsem ho musel odeslat asi 10x než ho autorevue milostivě "sežralo"... už jsem byl fakt tak naštvanej, že jsem to po sobě ani nečetl a až pozdě jsem zjistil, že po odeslání ho už nemůžu opravit... no nic, možná příště...  

jinak nic proti tobě ani tvé volbě vozu, akorát mám takový pocit, že to, že je to kříženec lady a chevroletu nemusí nutně znamenat, že si od obou rodičů vzal to nejlepší... aby to nedopadlo tak, že to bude po motorové stránce chevy (nějaký ekvivalent třístupňového automatu a motoru co jezdí tak za 15-25L/100) a po stránce zpracování lada (výrobní tolerance se počítají v decimetrech a když prší, tak si člověk musí nasadit pláštěnku...)... hlavně ten pohled do interiéru je dost hrozný, je vidět, že se designéři opravdu inspirovali u chevroletu (čti všude ohavné plasty) ale je to teprve předsériová výroba, takže to snad ještě upraví...

uvěřím až to uvidím, ale stejně si to nekoupím...

Flipper
8. října • 21:10

V základu to je podél loženej dvoulitr pro mě zatím neznámého původu ( ale na obrázcích působí dojmem rusko-poršácké konstrukce podobné 211x ale dost možná se pletu), ruční pětikvalt. Pláštenku jsem v ladě nikdy nepotřeboval (ty jo ?:) , ohavné plasty najdeme i u mnohem dražších vozů a ani tolerance u lady nikterak zvlášť nikdy za konkurencí ve své třídě nepokulhávaly.

No pokud bych nevěděl co s penězi tak asi dám taky přednost Mercedesu G , každopádně pokud víš o konkurenčním offroadu ve stejné cenové relaci tak se pochlub , ať máme srovnání :)

Kdepak vážení, ve svý třídě a ceně je pro mě lada prostě jednička, "můžete o tom vést spory, můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno co s tím můžete dělat" :))
(tedy můžete mě o tom taky objektivně přesvědčit - rád se nechám )


("co projede tank, projedeme taky !":))

PeM
8. října • 10:45

Tak ti nevím, ale najezdil jsem v nefalšované ruské Ladě 2111, neupravované českým importérem asi 1000 km po Moskvě, a pláštěnku jsem nepotřeboval. Netvrdím, že je to ideální auto, ale posloužila mi dobře a myslím, že pro určitou skupinu lidí je to to nejlepší, co si můžou pořídit. /Jde o lidi, kteří potřebují prostorné auto, které nemá problém ani na polni cestě a je pro ně důležitá i cena./ Rozhodně ji ale nezavrhuju. 

impact
7. října • 17:49

Ne Flippere, z tebe si budem dělat srandu pořád  jsi totiž krásný příklad člověka, kterému stačí, aby se na autě změnilo logo a z jeho trabantu je rázem cadillac... ale co, ve státech už to tak funguje běžně (honda nissan toyota vs acura, infinity, lexus) tak proč ne v evropě, že? Hlavně, že tu budeme mít ty chevrolety... hurá!

A ani to jméno Chevy Nova určitě neblo zvoleno náhodně, je to určitě odkaz na Chevy Nova...

I've never seen a supernova blow up, but if it's anything like my old Chevy Nova, it'll light up the night sky!

... věc, která už léta brázdí americké silnice.

Tomáš Votruba
7. října • 16:23

To jsou hodnotné informace, děkujeme za ně. Určitě se později budeme nové Nivě věnovat podrobněji

Tomáš Votruba
AutoRevue.cz

Doporučujeme

Články odjinud