Chevrolet Malibu 2.0 CRDi: první jízdní dojmy

Jarda  |  14. 09. 2012 16:04

6 let záruka na karoserii? Není to nějak málo?

Odpovědět  |   | 
Čendoslav  |  14. 09. 2012 16:54

Není...Daewoo/Chevrolety někdy od roku 2003/2004 s nástupem Kalosu, Lacetti a Evandy nereznou, takže delší záruka by stejně byla k ničemu...

Odpovědět  |   | 
Čendoslav  |  19. 03. 2013 22:07

Oprava: Daewoo/Chevrolety někdy od roku 1996 nereznou

Odpovědět  |   | 
JaM  |  14. 09. 2012 18:19

to je sposobene skor tym, ze Opel nechce aby mu liezol do kapusty a preto si vydupal znizenu zaruku u Chevroletov predavanych v EU (rovnako je postihnuty Cruze) co sa tyka kvality, tak je tam obojstranny pozink, takze obavat sa nie je coho.. ( a casom sa kludne moze stat, ze Malibu a Cruze budu pre EU vyrabane vo fabrikach Opelu)

Odpovědět  |   | 
H  |  18. 09. 2012 09:26

Malibu má USA také 6 let...

Odpovědět  |   | 
Čendoslav  |  19. 03. 2013 22:09

No jo,ale v USA má jen sám Chevrolet ještě víc modelu než opel vole.

Odpovědět  |   | 
porad stejne...  |  14. 09. 2012 19:04

Mel jsem ho letos dvakrat pujceny v USA. Byl od Hertzu, tedy verze holobyt. Kazdopadne americane maji stale co dohanet a to zejmena v interieru. Takto rozvrzany interier s najezdem pouhych 5000 mil jsem jeste nemel a nepohodlne sedacky jsou uz legendarni. Na fotkach vypada dobre, ale realita je stale stejna (spatna).

Odpovědět  |   | 
Pete  |  14. 09. 2012 21:47

Dovolim si nesouhlasit. Muj subjektivni dojem z Malibu byl natolik dobry, ze jsem - vzhledem k cenam ojetin v US - vazne uvazoval o jeho dovozu do CR...

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  17. 09. 2012 08:23

Tohle je u lacinych amerik obvykle. Ja nejsem schopny v Americe jezdit levnym autem, protoze by to moje zada neprezila. Realne to chce v pujcovne alespon Premium nebo idealne Luxury, coz jsou pak uz auta (treba i mistni provenience) se kterymi se celkem da jezdit.

Odpovědět  |   | 
Čendoslav  |  19. 03. 2013 22:19

Jasně honzíku,před týdnem jsi tady tvrdil že je ti teprve dvanáct a dneska už jezdíš v USA na Malibu

Odpovědět  |   | 
Paco Mexicano  |  14. 09. 2012 22:21

Prohlížel jsem si tento model podrobně a zblízka. Jisté sympatie vzbuzuje, ale ty přejdou při pohledu do interiéru. Ne, že by podle mého měla být všechna auta stejná a stejně dokonalá. Ale zastaralost v provedení interiéru opravdu zarazí. Plasty- hmmm, opravdu nic moc; ovladače- ještě o něco horší; sedadla? alespoň ta by si pro Evropu zasloužila být mnohem, mnohem lepší.... Cena je výborná, kuopce si jistě najde, ale rozhodně nepatří mezi ty vozy, o nichž kupec přemýšlí: mám nebo nemám? Taková ta volba: proč bych měl utrácet více, to mi stačí... Přibývají snad takoví zákazníci? Nevím..., mám pochybnosti.

Odpovědět  |   | 
Osel  |  16. 09. 2012 08:29

Kecáš nesmysly. Interiér je moderní, kvalitně udělaný a ovladače u chevroletů i po 150 000 km nejsou oprýskané. Malibu je celkově mírně nadprůměrné auto za průměrné peníze.

Hýk

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  17. 09. 2012 08:26

Ta cena je naopak celkem vysoka, predpokladam ze budou velke slevy u prodejce, protoze jinak bez sance. Realne je to auto drazsi nez treba akcni Toyota Avensis ve stejne vybave, stoji podobne penize jako Mondeo a dalsi modely ve stredni na nasem trhu, na konkurovani temhle matadorum mistniho trhu za stejnou ceny nema to auto nadeji. Bud sundaji u top modelu sto tisic z ceny a nebo budou paberkovat.

Odpovědět  |   | 
Čendoslav  |  19. 03. 2013 22:25

Ježišmarjá ty seš ale vuul korunovanej Toyota Avensis je vo hoodne drazsi a mensi a taky mondeo moendueo je volovina.

Odpovědět  |   | 
aeon  |  15. 09. 2012 12:18

ten zadok mi pripomina skor Lagunu druhej generacie a nie Camaro...

Odpovědět  |   | 
Čendoslav  |  19. 03. 2013 22:27

Akurát že s tím šrotem lagunou nemá nic společnýho.

Odpovědět  |   | 

Chevy chce dobyt svet .
Pokud ale uverim te recenzi, tak to ma za me 2 hacky. Zaprve vznika vnitrni konkurence pro Insignii a zadruhe PSA, Renault a Korejci rozhodne nespi a maji o tento segment take eminentni zajem. Je jen otazkou casu, kdy Kia Hyundai a spol prehodnoti svou politiku u I40 a Malibu vykopnou cenou. Navic neni Chevy primarne pro Evropu a na tom aute to je docela poznat (horsi diesel, americky pojaty zadek a sedadla)

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 17. 09. 2012 08:28

Odpovědět  |   | 
Čendoslav  |  19. 03. 2013 22:31

Já se tady z vás asi picnu Nemužeš porovnávat o třídu menší i40 s Chevy Malibu

Odpovědět  |   | 
Marek  |  13. 01. 2013 17:11

No já nevím, ale spotřeba kolem 10l nafty na 100Km (dálnice) je asi trošku moc na diesel... kdepak asi soudruzi z USA udělali chybu nebo chyby?
Vlastním VW Passat combi MR 2011 2.0 tdi a když tomu šlapu po krku tak si to vezme na dálnici cca 6,2l na 100 km

Odpovědět  |   | 
Marek  |  13. 01. 2013 17:13

oprava s tou dálnicí... nicméně na okrskách mě to žere pod 5l/100km...

Odpovědět  |   | 
Čendoslav  |  19. 03. 2013 22:42

jinde mněli spotřebu 6,1l tak ti nevim kde soudruh autor clanku udelal chybu :
http://www.carforyou.cz/recenze-aut/chevrolet_mal... ...

Odpovědět  |   | 
igoo  |  16. 08. 2015 12:39

CAR FOR YOU - Tuklaty 186, Úvaly u Prahy, 250 82
Nejhorší prodejce jakého jsem poznal, kupte si auto jinde!
Od 30. 3 .2015 kdy jsem vrátil vůz, samé výmluvy a několik termínů o zaplacení, ke kterému doposud nedošlo. Rozmyslete si kde auto kupujete!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 81 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A