Chevrolet láká na premiéru Corvetty s motorem uprostřed. Dočkáme se v červenci

Chevrolet vypouští do světa hrstku fotek maskovaného prototypu Corvetty s motorem uprostřed a potvrzuje datum její premiéry. Konečně.

Už jsme viděli množství videí a fotek více či méně maskovaných prototypů a slyšeli více či méně uvěřitelné spekulace, jenže doteď Chevrolet o Corvettě s motorem uprostřed zcela mlčel. Až nyní se automobilka rozhodla vypustit do světa pár oficiálních fotografií prototypu s potvrzením, že odhalení vysoce očekávané americké novinky se dočkáme 18. července 2019.

To je však zatím úplně vše. Na mnoho důležitých informací si tedy musíme nějaké tři měsíce počkat, jelikož o technice vozu Chevrolet nic nového neprozrazuje. Spolehnout se tak musíme na dřívější info pocházející od údajných zdrojů v automobilce.

Chevrolet Corvette C7 se loučí finální edicí. Je vybroušený k dokonalosti!

Chevrolet Corvette C7 se loučí finální edicí. Je vybroušený k dokonalosti!

Podle všeho nebude nová generace C8 plnohodnotným nástupcem současného modelu. Dosavadní C7 s klasickou koncepcí bude totiž v modernizované podobě nejspíše vyráběna po boku supersportovní novinky jakožto dostupnější varianta. A Corvette s motorem před zadní nápravou má zastávat místo vůbec nejrychlejšího Chevroletu v nabídce značky.

O technice však není nic stoprocentně potvrzeno. Již delší dobu ovšem zaznívají domněnky o nabídce celkem trojice motorizací. Základem by mohl být přepracovaný osmiválec LT1 o objemu 6,2 litru a výkonu kolem 368 kW (500 koní). Zlatou střední cestu by pak zastával nový 4,2litrový osmiválec v atmosférické či přeplňované podobě s výkonem asi 555 kW (754 koní).

Co mají společného Ford Mustang Shelby GT500 a Chevrolet Corvette?

Co mají společného Ford Mustang Shelby GT500 a Chevrolet Corvette?

Řeči o vůbec nejvýkonnější specifikaci nakonec padají na C8 s hybridním ústrojím, u níž by dodatečný elektromotor na přední nápravě mohl zajistit až kombinovanou tisícovku koní (735 kW). U všech motorizací se počítá s využitím nové dvouspojkové automatické převodovky a kromě zmíněného hybridu si Corvette C8 nejpravděpodobněji zachová pohon zadních kol.

Dříve jsme mohli C8 zahlédnout při testování na Nürburgringu. Se zveřejněním data oficiální premiéry 18. 7. 2019 je tudíž jasné, že Chevrolet už pouze ladí maličkosti a je připraven na boj s konkurencí evropských supersportů.

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 70 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků