Chevrolet láká na premiéru Corvetty s motorem uprostřed. Dočkáme se v červenci

Chevrolet vypouští do světa hrstku fotek maskovaného prototypu Corvetty s motorem uprostřed a potvrzuje datum její premiéry. Konečně.

Už jsme viděli množství videí a fotek více či méně maskovaných prototypů a slyšeli více či méně uvěřitelné spekulace, jenže doteď Chevrolet o Corvettě s motorem uprostřed zcela mlčel. Až nyní se automobilka rozhodla vypustit do světa pár oficiálních fotografií prototypu s potvrzením, že odhalení vysoce očekávané americké novinky se dočkáme 18. července 2019.

To je však zatím úplně vše. Na mnoho důležitých informací si tedy musíme nějaké tři měsíce počkat, jelikož o technice vozu Chevrolet nic nového neprozrazuje. Spolehnout se tak musíme na dřívější info pocházející od údajných zdrojů v automobilce.

Chevrolet Corvette C7 se loučí finální edicí. Je vybroušený k dokonalosti!

Chevrolet Corvette C7 se loučí finální edicí. Je vybroušený k dokonalosti!

Podle všeho nebude nová generace C8 plnohodnotným nástupcem současného modelu. Dosavadní C7 s klasickou koncepcí bude totiž v modernizované podobě nejspíše vyráběna po boku supersportovní novinky jakožto dostupnější varianta. A Corvette s motorem před zadní nápravou má zastávat místo vůbec nejrychlejšího Chevroletu v nabídce značky.

O technice však není nic stoprocentně potvrzeno. Již delší dobu ovšem zaznívají domněnky o nabídce celkem trojice motorizací. Základem by mohl být přepracovaný osmiválec LT1 o objemu 6,2 litru a výkonu kolem 368 kW (500 koní). Zlatou střední cestu by pak zastával nový 4,2litrový osmiválec v atmosférické či přeplňované podobě s výkonem asi 555 kW (754 koní).

Co mají společného Ford Mustang Shelby GT500 a Chevrolet Corvette?

Co mají společného Ford Mustang Shelby GT500 a Chevrolet Corvette?

Řeči o vůbec nejvýkonnější specifikaci nakonec padají na C8 s hybridním ústrojím, u níž by dodatečný elektromotor na přední nápravě mohl zajistit až kombinovanou tisícovku koní (735 kW). U všech motorizací se počítá s využitím nové dvouspojkové automatické převodovky a kromě zmíněného hybridu si Corvette C8 nejpravděpodobněji zachová pohon zadních kol.

Dříve jsme mohli C8 zahlédnout při testování na Nürburgringu. Se zveřejněním data oficiální premiéry 18. 7. 2019 je tudíž jasné, že Chevrolet už pouze ladí maličkosti a je připraven na boj s konkurencí evropských supersportů.

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků