Chevrolet Lacetti s novým motorem (doplněno)

Již včera jsme vás informovali o nové pohonné jednotce pro Chevrolet Lacetti. Nyní byly zveřejněny přesnější specifikace agregátu 2,0 TCDi se šestnácti ventilovou hlavou.

Čtyřválec bude poskytovat maximální výkon 89 kW (121 k) při 3 800 ot./min a točivý moment 280 Nm při 2 000 ot./min. Motor využívá vstřikování common rail poslední generace s tlaky až 1 600 barů.

Agregát plnící emisní normu Euro 4 umožní hatchbacku zrychlit na stovku za 9,8 s a dosáhnout maximální rychlosti 186 km/h. To vše při kombinované spotřebě 5,7 l na 100 km. Díky velké 60 litrové nádrži tak nebude problém ujet bez tankování přes 1000 km.

Motor by měl být dostupný v prvním čtvrtletí příštího roku.

Tip: Přečtěte si testy benzinových Lacetti: hatchbacku s motorem 1,4 a sedanu 1,6

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků