Chevrolet Lacetti s novým motorem (doplněno)

Již včera jsme vás informovali o nové pohonné jednotce pro Chevrolet Lacetti. Nyní byly zveřejněny přesnější specifikace agregátu 2,0 TCDi se šestnácti ventilovou hlavou.

Čtyřválec bude poskytovat maximální výkon 89 kW (121 k) při 3 800 ot./min a točivý moment 280 Nm při 2 000 ot./min. Motor využívá vstřikování common rail poslední generace s tlaky až 1 600 barů.

Agregát plnící emisní normu Euro 4 umožní hatchbacku zrychlit na stovku za 9,8 s a dosáhnout maximální rychlosti 186 km/h. To vše při kombinované spotřebě 5,7 l na 100 km. Díky velké 60 litrové nádrži tak nebude problém ujet bez tankování přes 1000 km.

Motor by měl být dostupný v prvním čtvrtletí příštího roku.

Tip: Přečtěte si testy benzinových Lacetti: hatchbacku s motorem 1,4 a sedanu 1,6

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků