Chevrolet Lacetti s novým motorem (doplněno)

Již včera jsme vás informovali o nové pohonné jednotce pro Chevrolet Lacetti. Nyní byly zveřejněny přesnější specifikace agregátu 2,0 TCDi se šestnácti ventilovou hlavou.

Čtyřválec bude poskytovat maximální výkon 89 kW (121 k) při 3 800 ot./min a točivý moment 280 Nm při 2 000 ot./min. Motor využívá vstřikování common rail poslední generace s tlaky až 1 600 barů.

Agregát plnící emisní normu Euro 4 umožní hatchbacku zrychlit na stovku za 9,8 s a dosáhnout maximální rychlosti 186 km/h. To vše při kombinované spotřebě 5,7 l na 100 km. Díky velké 60 litrové nádrži tak nebude problém ujet bez tankování přes 1000 km.

Motor by měl být dostupný v prvním čtvrtletí příštího roku.

Tip: Přečtěte si testy benzinových Lacetti: hatchbacku s motorem 1,4 a sedanu 1,6

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků