Chevrolet Lacetti s novým motorem (doplněno)

Již včera jsme vás informovali o nové pohonné jednotce pro Chevrolet Lacetti. Nyní byly zveřejněny přesnější specifikace agregátu 2,0 TCDi se šestnácti ventilovou hlavou.

Čtyřválec bude poskytovat maximální výkon 89 kW (121 k) při 3 800 ot./min a točivý moment 280 Nm při 2 000 ot./min. Motor využívá vstřikování common rail poslední generace s tlaky až 1 600 barů.

Agregát plnící emisní normu Euro 4 umožní hatchbacku zrychlit na stovku za 9,8 s a dosáhnout maximální rychlosti 186 km/h. To vše při kombinované spotřebě 5,7 l na 100 km. Díky velké 60 litrové nádrži tak nebude problém ujet bez tankování přes 1000 km.

Motor by měl být dostupný v prvním čtvrtletí příštího roku.

Tip: Přečtěte si testy benzinových Lacetti: hatchbacku s motorem 1,4 a sedanu 1,6

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků