Chevrolet Lacetti s novým motorem (doplněno)

Již včera jsme vás informovali o nové pohonné jednotce pro Chevrolet Lacetti. Nyní byly zveřejněny přesnější specifikace agregátu 2,0 TCDi se šestnácti ventilovou hlavou.

Čtyřválec bude poskytovat maximální výkon 89 kW (121 k) při 3 800 ot./min a točivý moment 280 Nm při 2 000 ot./min. Motor využívá vstřikování common rail poslední generace s tlaky až 1 600 barů.

Agregát plnící emisní normu Euro 4 umožní hatchbacku zrychlit na stovku za 9,8 s a dosáhnout maximální rychlosti 186 km/h. To vše při kombinované spotřebě 5,7 l na 100 km. Díky velké 60 litrové nádrži tak nebude problém ujet bez tankování přes 1000 km.

Motor by měl být dostupný v prvním čtvrtletí příštího roku.

Tip: Přečtěte si testy benzinových Lacetti: hatchbacku s motorem 1,4 a sedanu 1,6

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků