Chevrolet Lacetti 1.4: dostupný elegán (megatest)

63 komentářů

US-CAR
27. ledna • 5:28

..lidičky, proč si raději nesednete na kolo a nevezmete do ruky deštník. Na pohodlí, komfort a bezpečí je to stejné a nesrovnatelně levnější ! ;-)

Petr V
31. srpna • 0:49

Nema nahodou nekdo zkusenosti s motorem 1.8  16V ? Musim se priznat, ze i kdyz sem silhal po Octavii II, tak tohle auto me celkem zaujalo - mam na mysli ovsem jedine SW, nic jineho nema pro me vyznam - je nas totiz 5. Jedine budu muset 'ozelet' tech 180 l zavazadlovyho prostoru co ma Octavka II navic. Nicmene po motoricky strance je tohle auto asi nekde jinde (srovnavam 1.6 MPI -> 1.8 16 V)
PV

Romeo
24. října • 21:21

Mam 1.8 CDX. Zatial som na nom najazdil len cca 1000km, ale auto ma najazdenych 12500km. Doviezol som si ho z DE. Som s nim maximalne spokojny, neda sa to porovnat s mojim druhym autom, Lanosom. Ten rozdiel je skoro neskutocny ! Vedel som, ze to bude lepsie ako Lanos, ale toto som necakal. Taky komfort a ticho v interieri ma otcov novy Avensis. Vazne, rozdiel na nasich cestach pri normalnom jazdeni skoro ani nie je rozoznat. Na rozdiel od mojho lanosa 1.6 106PS je to o trocha zivsie, rozdiel tam vsak nie je az taky evidentny. Mam vsak subjektivne lepsi pocit z jazdy ako na Lanose. Lacetti dostatocne predbieha aj na 5, netreba v normalnych situaciach podradovat. Mam pocit, ze ide lepsie v spodnom spektre otacok ako Lanos, ktory ak som chcel aby bol zivy, musel som ho drzat nad 4000. Inak co sa interieru tyka, tak komu sa nepacia plasty, nech si to da potiahnut kozou alebo nastriekat.

Štěpa
14. července • 16:54

Jsem bezradný!Nevím zda koupit Chevrolet Lacetti 1.4 a nebo dát přednost
Suzuki Ignis 1.3 VVT.........

Jirka
3. února • 14:52

Výrobce udává že se jedná o nástupce Nubiry.

Vzhledově ale spíše připomíná Lanos.

Zdeněk
22. dubna • 9:16

Je fakt, že pětidvířko vzhkledově opravdu připomíná Lanos. Ale když pak stojí vedle sebe, ten rozdíl je vidět.Lacetti je větší. Ale jinak je to nástupce Nubiry. Stejný podvozek, podobný interiér. Sedan zůstal v podsattě nezměněný, až na pár detailů.
Jinak musím říct, že v jsem s pětidvířkem 1.4 16V najezdil už celkem dost a žádný problém. Samo žýe to není špička, ale za tu cenu, je to hodně dobrý auto, které splňuje podle mě všechno, co od něj zákazník očekává.

Pajinex
31. ledna • 14:30

První moje auto byl Daewoo Racer. Bouranej a v Počeplicích u autorizovaného dealera mi vyměnili špatnou převodovku za pětikilo!!! První nové auto, Matize jsem šel pochopitelně koupit tam, protože mi zkrátka vyšli ve všem vstříc. Můj táta si tam koupil Lanose a po pěti letech bude téměř denního provozu s krátkými jízdami do práce, babka a nákupy matky měnit první věc, a to baterku. Já po dvou a půl letech u Matize a 40 tisících kromě prohlídek nic. Teď budu kupovat služební a bude to Kalos nebo Lacetti. Proč ne třeba škodovka? Protože - dealer na Mělníku u kámošovy služební Fábky vyměnil nové gumy za starší a mysleli, že to projde!!! Bratránek si koupil v Neratovicích Octávku kombiše 1,8 T za skoro sedm set kulí. Víte kolik měl benzínu? Na dva kilometry!!! Proč? Přece vedle je pumpa ne, a tak bych mohl pokračovat. Fandím Škodovce, dělaj tam naši lidi, ale to chování. Poslední doklad na závěr. V jednom auto-moto časáku si dovolili napsat, že nová Octavia je výborný vůz s velkou užitnou hodnotou atd., ale bezpečnost se konstruktérům tak úplně nepovedla a má proto čtyři hvězdičky. Víte, co udělala fabrika. Škrtla jim všechny domluvené testy svých aut na tři měsíce a vůbec se s nimi nebaví. Nepřipomíná vám to praktiky let minulých? Je to zkrátka v lidech a ne autech, ale je fakt, že Škůdka na své trochu monopolní postavení hřeší a nemuselo by se jí to v budoucnu vyplatit, byť jí to nepřeju.  

vlasto
8. ledna • 16:16

Koxo...fakt super cena...keby som kupoval nove, tak ani minutu nerozmyslam...

Akce
8. ledna • 0:45

Teraz som zbadal akciu na Lacetti HB teraz uz za 289 900 CZK !!!!!!!!

Andrea Běhalová
8. ledna • 12:59

Jj, Lacetti za 289 - už jsem se na to byla ptát u našeho dealera, viz. ceník a leasingové kalkulace: http://www.daewoo-ostrava.cz/lacetti_vybava.asp

Navíc je to výbava X5XB53C namísto dříve dovážené X5XB51C, čili - lidsky řečeno - se jedná o verzi Lacetti Star vybavenou kompletní přípravou na montáž klimatizace, která by měla stát do 30 tis. (slíbili že to ověří a příští týden mi dají vědět). A za 319 s klimou nekoupíte ani Fóbii s tříválcovým chrchlákem, tohle je auto rozměrově, výbavou (ABS, dva bagy, centrál na DO, volant a sedadlo výškově, rádio s CD, okna a zrcátka v elektrice, ...), výkonem (70 kW), odhlučněním a - v neposlední řadě - DESIGNEM ne o jednu, ale o dvě třídy výš!!!

Sice jsem měla vyhlídnuté auto jiné Evropské značky, ale za ty prachy půjdu do Korejce s tříletou zárukou (navíc nevím, kde berou ti "Škodovkáři" jistotu, že korejské auto je špatné auto: mí rodiče mají sedm let Matize, za tu dobu ani jedna vážnější závada! Soused s Filckou, čili kvalitním českým autem, byl za tu dobu v servisu snad dvacetkrát nemluvě o tom, že teď už je ta jeho šunka pěkně rezavá a má menší hodnotu než náš zachovalý Matízek...)

Pavel
10. ledna • 12:53

Cena je pěkná,auto je pěkné,ale pořád je to mizerný korejec!

Brouk
23. ledna • 11:58


Jses CHUJ. Kup si svoji zasranou Skodu s "drahejma plastama" a zalez do diry.

Pajyn
5. ledna • 14:56

Právě jsem se vrátil z autosalonu Chevrolet a musim uznat, že to auto ma fakt něco dosebe. Jel jsem v 1,6 Elite sedan a dojmy z řízení jsou velmi pozitivní, hlavně tah a kultivovanost motoru. Našel jsem pouze jednu (i když dost zásadní) chybičku a to je skutečně problémové řazení. Zvláště pak ze 2 na 3, to je fakt dost nezvyk. Napoprvé jsem se buď netrefil nebo zařadil 5. Ale nutno podotknout, že auto mělo 12 km na tachu. Jinak ten klid v autě (vzhledem ke třídě auta) je až neskutečný, místy působí, že jedete v autě typu Passat, Audi... Rozhodně to je auto se zcela ojedinělým poměrem hodnota vs. cena a docela o něm začínám uvažovat... No a ten design ala A3 (zadek) - ten mě prostě dostal.

Mulder
5. ledna • 11:46

"Jeho linie jsou čisté a uhlazené, ty tam jsou neočekávané korejské záhyby a kýčovité prvky." - ano ano - zahyby a kycovite prvky se ted presunuli na "lepsi" znacky jako BMW (a Peugeot, Renault, Honda atd). Korejci posledni dobou zacinaji mit nejlepsi design.

Driver
3. ledna • 22:42

Co máte proti fabii?? Ze má malej prostor?? Mam 186 a vpředu žádnej problém- má tolik místa kolik potřebuju-nebo je nutnost mít kolem sebe 50cm??? Co do místa vepředu nevidim rozdíl mezi fobií-mondeem a třeba v BMW 7(v tom sem neseděl).Jasně že je tam více místa, ale jak sem řek-úplná zbytečnost-leda že bych si dal nohy na palubku(jako spolujezdec) a tolik místa zase nemaj ) Vzadu je to horší, ale tam nesedim, že? )))

bobpe
4. ledna • 11:13

NA FABII MI VADI JEDNA VEC: RIADIM JEDNOU RUKOU - LAVOU NAVOLANTE, PRAVá NA RADIACEJ PáKE, KEĎ NAPR. CúVAM - POZERáM DO ZRKADIEL, OTOčíM VOLANTOM A ... BáCH - CAPNEM SI LAKEť DO DVERí !!! - IDE MA ROZTRHNÚŤ OD JEDU...

Cynik
4. ledna • 1:12

Ujistuji te, ze v BMW 7 si muzes dat na miste spolujezdce nohy na palubovku v pohode a ta slecna, co bude sedet za tebou, si taky jeste s prehledem da nozku pres nozku.

mrazik
4. ledna • 0:29

Až budeš v autě vozit rodinu, cca 4 lidi a pojedeš na dovolenou, pak pochopíš. To pak můžeme skončit u Fiat 125 - řidič s nákupem se tam taky vejde .

Proboha to jsou názory. Na co BMW, stačí Fábie, ne ? Ach jo.

limach
4. ledna • 12:28

Asi jsi spíš myslel malucha 126. Ve Fiatu 125 si 3 lidi vzadu dají skoro nohu přes nohu. Sedadlo je tam jak ze salónu na zaoceánském parníku. A kufr je taky slušně velký.

mrazik
4. ledna • 16:22

Jistě, že sjem myslel Malucha 126. Díky, chybička se vloudila.

jiri
4. ledna • 10:12

Jezdim ve fabce sam nebo ve dvou a taky spokojenost. Az budu mit nekdy 2 10-lety decka vysoky 170cm koupim si jiny auto
Jo to je nase narodni hrdost, nadavat na vsechno made in ČR

Krtek
3. ledna • 17:48

Tak jsem si stáhnul to demo programu TaxExpert kterej se používá k ohodnocování ojetin.Vypadá to fakt gut a dost mně to potěšilo. Sice nevim jak bude vypadat realita ale myslim že korejci si zase tak špatně s cenou nestojej. Počítal jsem si mojí Nubiru a stejně vybavenou koktávku (akční model drive 1.6, plnou cenu by asi platil blázen) se stejnou doplńkovou výbavou po 3 a 5 letech. Takže cena novejch aut (stejná výbava a přestavba LPG):

Nubira - 449 900,- Koktávka 537 450,- rozdíl 87 550 kč

Po 3 letech a 96t km:
Nubira - 202 000,- Koktávka 252 000,- rozdíl 50 000 kč

Po 5 letech a 128t km:
Nubira - 137 000,- Koktávka 200 000 ,- rozdíl 63 000 Kč

Takže zase takovej rozdíl to nejni a kdyby náhodou tyhle ceny byly reálný za 4 roky, tak jsem na tom oproti koktávce o 24 550 Kč líp ! To jenom pro rejpaly co tvrděj že korejci klesaj v ceně mnohem rychlejš. Klesaj, ale když koupim o 10-15% levnějš tak ho i prodam o 10-15% levnějš. Když ještě pominu že mam možná kapku levnější servis,nemam okoukaný auto.... Nubiru už mam rok a 2 měsíce a můžu říct že moje nadšení z ní zatim akorát roste. Jezdíme denně do práce 45 km v 5 lidech a nevi v čem jinym krom mikrobusu bych ro jezdil. Zatim mam najeto 35 tis km.

Vita
4. ledna • 7:27

Nová Oktávka mě teda ještě okoukaná nepřijde .

Krtek
4. ledna • 11:19

Já to porovnával s Oktávkou 1. Dvojka by vylezla nejmíń o dalších 50 tisíc vejš.

Půjdech
4. ledna • 9:44

To "ještě" je tam důležité, protože za pár let jistě bude.

Michal
4. ledna • 10:11

Mě se líbí O1 i po osmi letech, a to stále víc, když vidím, co za hrůzy dnes vypuští automobilky na silnice

paolo
3. ledna • 11:52

Nevim,jestli to zde jiz nebylo uvedeno,ale Lacetti naprosto zkrachoval v USA v crash testech-coz je v dnesni dobe pro me jeden ze zakladnich parametru pro nakup auta.Takze asi e-e.

(Písmo zmenšeno a odbarveno. Redakce)

Pepa
4. ledna • 17:03

Ještě detajl . . americké crasch testy probíhají trochu jiným způsobem než ty evropské.

V americe má automobilka jen jeden pokus a z toho vyplyne výsledek jež je okamžitě zveřejněn. V evropských testech má automobilka neomezený počet možností  (kolik si jich zaplatí) pokud se to nepovede auto upraví a znova . . . až se dostanou na hodnotu která je "zveřejnitelná" tak to uzavřou a zveřejní.

Jedna nejmenovaná evropská automobilka dělala test několikasetkrát než se dostala na 4 hvězdy. První výsledek byl 2 hvězdy.

PS: nebyla to škodovka . . . pro rýpaly

LK
4. ledna • 18:19

No a jaka to byla?

paolo
3. ledna • 17:05

Psal jsem to cervene,protoze si myslim,ze je to dulezity.Kde jsem to cetl,si jiz nevzpomenu,ze by casak Auto-moto special?Jenom vim,ze v USA bylo pod jinym nazvem(vic nevim a je mi to jedno...)ciao

ajatin
4. ledna • 9:20

Jedna pani povidala, jen je to treba patricne zduraznit.

bobpe
3. ledna • 13:54

The Chevrolet Optra is a rebadged Daewoo Nubira, and the previous Nubira wasn't any great shakes in the driving dynamics department.
However, in this, the third generation Nubira, there's more European input both under the skin and also in terms of interior and exterior styling, which were handling by Italian specialists Pininfarina.

The Optra also managed a respectable four star rating (out of a possible five) in European crash test ratings, which suggests there is substance as well as a modicum of style.

stačí...

Petr Hanuš - VK auto Hradec Králové
3. ledna • 13:00

Když už používáte červenou barvu a velká písmena mohl by jste uvést z jakých pramenů čerpáte.

Testy obou modelů najdete na těchto webových adresách a rozhodně si v porovnání s konkurencí nevedou špatně.

Suzuki Verona = Chevrolet Lacetti Sedan http://www.nhtsa.dot.gov/ncap/cars/3029.html 

Chevrolet Aveo = Chevrolet Kalos http://www.nhtsa.dot.gov/ncap/cars/2687.html

Jestli je podle Vás čtyři a pět hvězdiček krach.... tak už nevím, řekl bych že máte v garáži Foobii HTP nebo něco podobného a nyní jste zjistil že jste za ty peníze mohl mít auto.... tak jen tak blábolíte ze spaní.

Murdock
31. května • 6:55

hmm škoda že v ncap dostal kalos 3 hvězdy a tohle 4 s mizernýma bodama.... americké crashtesty jsou daleko benevolentnější... postavené tak, aby ty jejich střepy dopadly dobře.

Pepa
1. června • 10:22

Naopak v evropských testech má automobilka neomezený počet pokusů v testech (kolik si jich zaplatí) dokud nedopadne jejich vůz dle představ v amerických testech je jen jeden pokus který je okamžitě zveřejněn.

Autocentrum Hulváky Ostrava
4. ledna • 16:42

Gratulujeme!!!

Sami bychom to nenapsali lépe

bobpe
3. ledna • 13:59

svätá pravda...

bobpe
3. ledna • 12:15

a v ktorých ???

Pokial viem, testovali KALOSA - 5 hviezdičiek a NUBIRU - model 2004 - čo je základ LACETTI a tá dostala 4 hviezdičky - ako nová Oktávka !!!

Ivan
3. ledna • 9:53

viděl jsem loni v Anglii Lacetti sedan v černé barvě, s litými koly - viděl jsem toto auto poprvé, velmi se mi líbil (myslím že nejpěknější sedan v nižší střední třídě), ale neměl označení typu (jen znak Chevroletu který jsem neznal), tak jsem nevěděl o co jde...jaké auto to bylo jsem zjistil až na reklamách, které se potom objevily u nás

bobpe
3. ledna • 9:46

Takže, toto auto mam doma, kupil som ho 22.12.2004 - a to som na to čakal 6 týždňov. Za tie prachy čo som za to dal, som si mohol kúpiť Golfa - v akcii za 499000 SK, Xsaru,Astru, Fabku - v takejto výbave za 560000 SK !!! alebo iné, pre mňa viac - menej nezaujímavé autá. Takže som kúpil toto lebo SOM TO CHCEL. 1. Páči sa mi, 2. SUPER priestor, nielen vzadu, aj vpredu, aj do šírky!!! nie ako fabia, 3. Potrebujem HB - nie sedan - kôli otváraniu kufra - naložiť monitor k PC..., 4. Má to málo ludí - nestretnete to ako fabiu..., 5. Výbava - mám maximum čo sa s 1,4 dá, 6. Dúfam že sa to nebude kradnúť ako Golf, fabia,octavia a pod., 7. Mám auto na VOZENIE, nie na pretekanie - žiadne auto čo som mal som neničil, žiadne točenie k obmedzovaču, preteky ála Need fo Speed - na to mam PC, atď...

Zatial som spokojný, radenie mi nevadí, zase tak zle to nechodí, a keď porovnám napr. Seat Ibiza a toto, radí to možno ešte lepšie.
Prvý postreh bol - super spojka, perfektné pohýnanie do kopca bez ručnej, výjazd z bočnej cesty na hlavnú...
Druhý - nezvyk - osvetlenie interiéru zhasne keď zavriem dvere - t.j. musím najskôr strčiť klúč do zapalovania a potom zavrieť dvere - to je blbé...
Tretí - ticho - tichúčko - dvojité tesnenia, utesnená kapota, priečka od motora, pod kobercami... fajn. v dverách su nejaké výplne - neviem čo to je za materiám ale je to fajn, perfektné zatváranie a aj dobrá akustika - rádijko Blaupunkt HRAJE celkom dobre, mám 6 repro - pridám ešte dva kalotové výškače do zadu - miesto tam je a nič iné s tým netreba robiť. a ozaj - ešte dolu na dverách je jedno tesnenie - aby sa nešpinili prahy dverí a tým aj moje nohavice!

Potom - má to anténu v skle - ako Golf V, pod zadným stieračom je vyhrievanie - aby neprimrzol - alebo aby odmrzol...
Tie plasty dole - OK mohli byť lepšie - krajšie? - ale dobre sa to čisťí, volant mohol byť širší - vec zvyku.
Originál lakťová opierka aj so schránkou - kto to má?, originál 195/65 gumy, determálne sklá, celosvetová záruka mobility.

Takže tak. Zatial. A čo sa týka straty hodnoty? - ak to bude fungovať - najbližších 5-6 rokov si to nechám, ja to nemám na firmu aby som to po leasingu predal.


milosh
3. ledna • 9:44

Nejen me se tento model libi a tak jsme mu uz udelali mensi webik

http://LACETTI.JINAK.CZ - Jediné CZ stránky věnované tomuto modelu

A nez si koupit hnusnou Fobii, radsi tohle pekny (i kdyz korejsky) auti

Tonda
3. ledna • 8:26

Za 1.4 69 kW s klimou jen 360 tisíc? Vždyť je to levnější jak Fabia! Super

Petr
14. ledna • 8:15

A taky je to horsi nez fabie

Pavel Novák
14. ledna • 9:21

Vážený, evidentně máte Fóbii v garáži nebo nemáte přehled je třeba se informovat než napíšete takovou blbost !!! Než Fábie je snad lepší zcela všechno, protože horší to být nemůže . . . . . . dlouhodobý test 100 tisíc km. Škoda Fábie 1,4 16V - test provedl Auto Bild a Svět Motorů. Stručný přehled závad, a že jich bylo na tak vychvalovanej vůz !

6370 km- nefunkční ABS ! 19071 km- nefunkční ABS+snímač ! 26440 km- vrzání a pazvuky v palubní desce ! 31115 km- vadné ložisko LP kolo+výměna těsnění OLEJOVÉ vany ! ! 37232 km- ventilátor+spojkový pedál ! ** 41523 km- NEFUNKČNÍ PĚVODOVKA- nešlo řadit ! !+ VÝMĚNA SPOJKOVÉHO VÁLCE ! ! ! 62305 km- výměna NEFUNKČNÍCH spojovacích tyčí přední nápravy ! 76832 km- nelze otevřít zadní dveře kufrové - tato závade se opakovala do konce testu ! ! 84855 km- výměna orig. autorádia+reproduktorů. 90002- výměna mechanismu zámků levých dvěří ! !

Taky nevydržela lišta pod nárazníkem fábia taky rezne. Tzv. hlavní kostřící bod u pravýho předního nosníku a to je velice důležité místo - když zrezne a to je do tří let, způsobí kvůli zvýšení odporu - chyby v řídící jednotce. A to je závada která přímo ohrožuje životy. Reznou dost i všechny kabely, hlavně ten u Alternátoru. A dost problémů mají celkově s elektroinstalací - trpěj hlavně všechny žárovky. V testu jich vymněnili hodně hlavně potkávací světla nic nevydrží. Veškeré testy provedl Wolfgang Gudlat, uznávaný odborník kterého uznávají všichni výrobci včetně VW. Specializuje se na analýzu automobilu po dlouhodobém testu.

Vřele doporučuji !!! Jediné co se musí nechat - není s tím autem nuda . . . .

 

Profi
3. ledna • 1:31

Svuj nazor bych shrnul asi takto: Ani zadarmo ne. Chcete-li prostorny vuz za rozumne penize, vemte treba Skodu Felicia Combi, starsi Toyotu, Hondu, proste cokoliv z druhe ruky, co se da povazovat za auto a co ted stoji v bazaru pakatel. Za usetrene penize si do toho date nove pruzici jednotky, plynokapalinove tlumice, repasujete klimu, vymenite spoustu opotrebenych dilu a jeste vam zbyde na dovolenou, pojisteni, XY plnych nadrzi a nove gumy. Plus, mate jistotu, ze vase auto po dvou letech provozu nebude stat polovinu a ze o nej pri dalsim prodeji nebude zajem asi jako o hovno s maslem. Ta auta nejsou levna nahodou. Jsou levna, protoze jsou levne vyrobena. Nebo jinak. Kdyz uz teda chcete levny auto, vemte Hyundai Getz (coz je snad jediny relativne dobry korejsky auto v teto cenove kategorii) a nebo Skodu Fobii/VW Lupo v zakladu.

scott
3. srpna • 13:01

To jsi teda pěkný vůl, , škodovku a ještě k tomu Felicii srovnávat s takovým autem může opravdu
jen někdo jako ty, a starší vozy, tady jde taky o jízdní vlastnosti, a tak jenom malinko, že vnitřek felicie,
i dále jmenovaných je srovnatelný ke kadibudce, nemluvě o pohodlí, nemluvě o tom co do starého
plechu vrazíš.

řidič
3. ledna • 19:17

Opravdu to myslíš vážně?

ACE
3. ledna • 16:05

Pokud si koupím nové auto nepočítám s tím, že bych ho za 2 roky prodával, proto mě opravdu nezajímá, jaká je jeho cena zrovna za 2 roky. (možná 5-8 )

Mickey
3. ledna • 9:20

Nevim v cem jste "Profi", ale v autech asi ne. Rada kupte si levnejsi stare auto a za zbytek penez ho opravte je nesmysl. Porad to bude stare auto. Argument o prodejni cene mi taky nepripada zrovna OK. Z vlastni zkusenosti, nez "vetsi a lepsi" ojetinu, radis "horsi a mensi" nove auto. Za 5 let je jejich cena stejna a pak koupite neco jineho. A zrovna Skoda Felicie mi neprijde jako dobry priklad. Podle me sou totiz jejich ceny znacne nadhonoceny. Nerikam ze to jsou spatne auta, najezdil sem v nich cca 80.000 km, ale za ty penize? Nikdy ... hezky den

Michal
3. ledna • 8:02

Srovnávat Fabii s Lacetti? No to snad ne, to jste ráno musel snídat hodně vtipné kaše, co?

Jezevcik
3. ledna • 0:52

Ten prostor pro cestujici na zadnich sedadlech je skvely, akorat mi pripada v textu nadneseny. Take nejsem z nejmensich {190} a subjektivne mi prijde ze v OII si za sebe sednu lepe nez je videt na prilozenych fotkach v Lacetti. Netvrdim ze se nepletu, skutecne jste zkousel i OII?

Pavel Janda
3. ledna • 1:19

Samozrejme, ja si do zadneho z uvedenych aut "za sebe" nesednu prakticky vubec, nejsem schopen vmesnat nohy za sedadla, o hlave ani nemluve. Podivejte se do testu jednoho z mych aut, Octavie I Combi - http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?PG=1&ARI=4109, kde jsem take vyfocen "sam za sebou", vicemene z recese, nebot do toho auta se absolutne nemohu nasoukat. Pro predstavu, co to znamena "ja za sebou", je to ale velice vymluvne... U Octavie II je to samozrejme lepsi, ale ne o tolik. Nekdy by se mel na AR objevit test meho BMW 3, ktere je lepsi nez OII, ale ani to na Lacetti nema. Prostor pro hlavu je v Lacetti tak akorat, ale pro kolena je naprosto kralovsky. Nadnesene to tedy rozhodne neni, pokud si do nejakeho kompaktu sednou dva dvoumetrovi jedinci za sebe, aniz by ten prvni bral na druheho jakykoli ohled, je to tak trochu zazrak. A co se povedlo udelat v Lacetti nad 2600 mm rozvoru zazrak je...

Dulezite take je, jaky posaz preferujete za volantem, takze ani srovnani dvou stejne vysokych lidi nemusi byt presne. Navic tech mych 10 cm navic je pomerne podstatnych, pokud se projevi vepredu i vzadu...

empi
3. ledna • 22:45

Mno nevim, ale jestli mate soucasnou generaci trojky, tak bych rekl, ze pri jejim popisovani pozivate jiny metr, nebot mista v trojce je na urovni Octavie I, ve dvojce je mista vice. V Lacetti jsem nesedel, ale verim, ze mozne to je, ostatne i v Suzuku Swift je vzadu vic mista nez v Octavii I.

Pavel Janda
3. ledna • 23:03

Aneb kolik hlav, tolik nazoru Kazdopadne srovnavat 3er E46 a Octavii I po strance vnitrniho prostoru je rana hodne vedle, ta auta mam obe a srovnatelne nejsou v zadnem smeru. Snad mozna v tom, ze v 3er je vzadu na stredni tridu podobne malo mista, jako u Oct I na nizsi stredni, ale to je tak vsechno... Navic prilis nerozumim tomu, proc je zde vytahovana Oct II, oproti jednicce je sice vnitrni prostor citelne lepsi, ale porad to ve tride neni nic mimoradneho a rozhodne to stale nesnese srovnani ani s ve stredni tride podprumernym E46.

Krtek
4. ledna • 11:25

Jo jo kolik hlav tolik názorů. Sorry  ale ani minulá 5ka BMW nejni žádnej extra zázrak (530d rv 2001). BMW 3 je sice střední třída ale prostorem vzadu fakt nižší střed i když je to lepší než O1. O2 sem každej plete protože je to taky nižší střední jako Lacetti a O1. BMW mam sice v lásce ale myslim že 3ka se řadí vejš jenom kvůli motorum. Nevim přesně rozměry ale orpti Nubiře (Lacetti sedanu) mi nepřipadá větší. A aby byla 5ka vejš než Superb to by musela uvnitř ještě povyrůst.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Broža
4. ledna • 12:47

Trojka patří právem do střední nejen díky rozvoru (2725 mm), ale i díky technice, motorům, výbavě atd. Srovnávat s Nubirou prostě nelze. Rozměrově jsou sice de facto stejné, ale třídy nedělají jen rozměry... Viz. Octavia, která je nižší střední, i když je větší než BMW3.

Krtek
4. ledna • 21:07

Jasně 100% souhlas. Ale tady se bavíme o prostoru a rozměrech. Jinak bych se nějakou O1, O2 nebo Lacettiho s Báwem porovnávat neopovážil.
Přece jenom řadit auta do tříd je blbost. Ale kdyby se nerozlišovaly tak jsou zas velký auta na nic páč nižší střední třída (rozumně udělaný auto myslim) bohatě prostorem na delší cestování pro rodinu stačí. Zbytek už je zbytečnej luxus a to se musí hned nazvat "vyšší" třídou aby to nemoh nikdo moc objektivně srovnat. Jo, tamto auto je menší ale je o půl mega dražšší páč je o třídu vejš....

Petr Broža
4. ledna • 21:41

Rozdělení do tříd umožňuje získat automobilkám více peněz ze zákazníků. Vytvoří se několik modelů, do malých se nedá výbava, do velkých je zase dostupné vše, na co si vzpomenete. Pokud někomu bude stačit malé auto, ale chtěl by třeba solární panel, DVD navigaci, TV-tuner, pneu-podvozek apod. bude muset koupit auto velké, protože do toho malého se taková výbava nedává. A naopak, někdo by chtěl nevybavené velké auto, ale má smůlu, protože velká auta mají už v základu plno serepetiček.

Jezevcik
3. ledna • 1:34

V tom to mozna bude, ze jsem si zvykl sedet vice zprimene a mozna o neco vice vpredu nez v minulosti kvuli prckovi ktereho vozim za sebou v sedacce.

Petr Broža
3. ledna • 7:52

V Lacetti je skutečně více místa než v nové Octavii. Ne o moc, ale je to znát.

Ivoš K.
3. ledna • 22:44

Já mám taky malinko víc - asi 205cm, na velké auto nebyly penízky, takže jezdím Stilem 5D a taky si za sebe sednu bez větších potíží...

Asi někdy navštívím Chevrolet autosalon a budu porovnávat

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel Janda
3. ledna • 23:09

Zkuste, ja se priznam, ze jsem 5D Stilo nikdy nezkousel, jen 3D, takze bohuzel nemohu porovnavat.

Majkl
3. ledna • 0:28

Jo za ty prachy to nemá chybu. Golf to sice není, ale ten je taky minimálně o stovku dražší.

Doporučujeme

Články odjinud