Chevrolet HHR SS: GTI se třese

V duchu amerických vozů minulého století byl na trh uveden Chrysler HHR, tedy odpověď na známější Chrysler PT Cruiser.

Chevrolet je u nás znám hlavně tím, že se pod jeho názvem prodávají vozy Daewoo. Ale to neznamená, že nemá své vlastní modely a že nemyslí i na náročné sportovně laděné řidiče.

Vlastník Chevroletu, General Motors, myslí globálně, a tak se nelze divit, že je v tomto americkém monstru použit motor, který běžně používá Opel. Dvoulitr s turbem dává výkon 194 kW (260 k) a tradiční americký manuál posílá výkon na přední kola.

O tom, že se má jednat o opravdové sportovní náčiní hovoří i příčné přetížení v zatáčkách až 0,86 g. Na první pohled nic neříkající číslo je zhruba na úrovní běžných evropských hatchbacků nižší střední třídy. Tedy Američan, který konečně ve vrcholné sportovní verzi i trochu zatáčí.

Holt kvalitní FE5 Sport podvozek, který byl laděn na Nürburgringu, 18" kola a pneu Michelin Pilot Sport o rozměru 225/45 R18 se musí projevit.

Jenže buďme féroví a dodejme, že HHR přeci jenom není klasický hatchback, ale patří do nespecifikovatelné třídy, která mixuje mimo domíchávač a supersport úplně vše.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet HHR SS, výsostné znaky hrají na city německých revanšistů...
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků