Chevrolet Epica, nový velký sedan zná svou českou cenu

Nový sedan střední třídy míří do České republiky. Chevrolet Epica bude konkurovat nejen zaběhlým značkám a modelům střední třídy, ale také dalším korejským sedanům, které se vyznačují výborným poměrem ceny, výkonu, prostornosti a výbavy. Na tomto modelu je také zajímavé, že oba benzínové motory, tedy jak dvoulitr, tak dvouapůllitr, jsou řadové šestiválce.

Tip: Bližší představení Chevroletu Epica si můžete přečíst zde

Chevrolet Epica bude u nás startovat na částce 569 000 Kč. Za tyto peníze získáte Epicu s motorem 2,0 105 kW (143 k) a výbavou LS. Epica se stejným motorem, ovšem ve výbavě LT vás přijde na 668 000 Kč a za verzi s motorem o objemu 2,5 litru 115 kW (156 k) si připlatíte dalších 100 000 Kč. Pokud máte zájem o automatickou převodovku, pak se budete muset smířit pouze s dvoulitrovým motorem, protože k většímu není k dispozici. Převodovka je pak za příplatek 60 000 Kč.

O tom, že výbava bude opět bohatá hovoří i ta standardní (LS), která mj. obsahuje: litá kola 16“, tónovaná skla, nastavitelné sedadlo řidiče s bederní opěrkou, výškově nastavitelný volant, elektrické ovládání oken a zrcátek (zrcátka mají i el. vyhřívání), autorádio s CD MP3 přehrávačem a s ovládáním na volantu, klimatizace, ABS, čelní, boční a hlavové airbagy, kotevní body ISOFIX pro uchycení dětských sedaček a dálkově ovládané centrální zamykání.

Výbava LT pak dostane navíc: litá kola 17“, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, kožené čalounění, palubní počítač, posilovač řízení s proměnným účinkem, zpětná zrcátka se systémem přiklápění ke karoserii, parkovací senzory, tempomat, autorádio s měničem CD disků, automatickou klimatizaci a protiprokluzový systém TC.

Přestože bude Epica útočit hlavně cenou a prostornosti, je zarážející, že si zákazník nemůže připlatit za dnes běžné prvky, které jsou dostupné i u opravdu mini aut. Jedná se hlavně o elektronický stabilizační systém - ESP. Naftový dvoulitr s přímým vstřikem paliva common-rail o výkonu 110 kW (150 k) bude k dispozici později.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Chevrolet Epica

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků