Chevrolet Epica, nový velký sedan zná svou českou cenu

Nový sedan střední třídy míří do České republiky. Chevrolet Epica bude konkurovat nejen zaběhlým značkám a modelům střední třídy, ale také dalším korejským sedanům, které se vyznačují výborným poměrem ceny, výkonu, prostornosti a výbavy. Na tomto modelu je také zajímavé, že oba benzínové motory, tedy jak dvoulitr, tak dvouapůllitr, jsou řadové šestiválce.

Tip: Bližší představení Chevroletu Epica si můžete přečíst zde

Chevrolet Epica bude u nás startovat na částce 569 000 Kč. Za tyto peníze získáte Epicu s motorem 2,0 105 kW (143 k) a výbavou LS. Epica se stejným motorem, ovšem ve výbavě LT vás přijde na 668 000 Kč a za verzi s motorem o objemu 2,5 litru 115 kW (156 k) si připlatíte dalších 100 000 Kč. Pokud máte zájem o automatickou převodovku, pak se budete muset smířit pouze s dvoulitrovým motorem, protože k většímu není k dispozici. Převodovka je pak za příplatek 60 000 Kč.

O tom, že výbava bude opět bohatá hovoří i ta standardní (LS), která mj. obsahuje: litá kola 16“, tónovaná skla, nastavitelné sedadlo řidiče s bederní opěrkou, výškově nastavitelný volant, elektrické ovládání oken a zrcátek (zrcátka mají i el. vyhřívání), autorádio s CD MP3 přehrávačem a s ovládáním na volantu, klimatizace, ABS, čelní, boční a hlavové airbagy, kotevní body ISOFIX pro uchycení dětských sedaček a dálkově ovládané centrální zamykání.

Výbava LT pak dostane navíc: litá kola 17“, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, kožené čalounění, palubní počítač, posilovač řízení s proměnným účinkem, zpětná zrcátka se systémem přiklápění ke karoserii, parkovací senzory, tempomat, autorádio s měničem CD disků, automatickou klimatizaci a protiprokluzový systém TC.

Přestože bude Epica útočit hlavně cenou a prostornosti, je zarážející, že si zákazník nemůže připlatit za dnes běžné prvky, které jsou dostupné i u opravdu mini aut. Jedná se hlavně o elektronický stabilizační systém - ESP. Naftový dvoulitr s přímým vstřikem paliva common-rail o výkonu 110 kW (150 k) bude k dispozici později.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Chevrolet Epica

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků