Chevrolet Epica, nový velký sedan zná svou českou cenu

Nový sedan střední třídy míří do České republiky. Chevrolet Epica bude konkurovat nejen zaběhlým značkám a modelům střední třídy, ale také dalším korejským sedanům, které se vyznačují výborným poměrem ceny, výkonu, prostornosti a výbavy. Na tomto modelu je také zajímavé, že oba benzínové motory, tedy jak dvoulitr, tak dvouapůllitr, jsou řadové šestiválce.

Tip: Bližší představení Chevroletu Epica si můžete přečíst zde

Chevrolet Epica bude u nás startovat na částce 569 000 Kč. Za tyto peníze získáte Epicu s motorem 2,0 105 kW (143 k) a výbavou LS. Epica se stejným motorem, ovšem ve výbavě LT vás přijde na 668 000 Kč a za verzi s motorem o objemu 2,5 litru 115 kW (156 k) si připlatíte dalších 100 000 Kč. Pokud máte zájem o automatickou převodovku, pak se budete muset smířit pouze s dvoulitrovým motorem, protože k většímu není k dispozici. Převodovka je pak za příplatek 60 000 Kč.

O tom, že výbava bude opět bohatá hovoří i ta standardní (LS), která mj. obsahuje: litá kola 16“, tónovaná skla, nastavitelné sedadlo řidiče s bederní opěrkou, výškově nastavitelný volant, elektrické ovládání oken a zrcátek (zrcátka mají i el. vyhřívání), autorádio s CD MP3 přehrávačem a s ovládáním na volantu, klimatizace, ABS, čelní, boční a hlavové airbagy, kotevní body ISOFIX pro uchycení dětských sedaček a dálkově ovládané centrální zamykání.

Výbava LT pak dostane navíc: litá kola 17“, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, kožené čalounění, palubní počítač, posilovač řízení s proměnným účinkem, zpětná zrcátka se systémem přiklápění ke karoserii, parkovací senzory, tempomat, autorádio s měničem CD disků, automatickou klimatizaci a protiprokluzový systém TC.

Přestože bude Epica útočit hlavně cenou a prostornosti, je zarážející, že si zákazník nemůže připlatit za dnes běžné prvky, které jsou dostupné i u opravdu mini aut. Jedná se hlavně o elektronický stabilizační systém - ESP. Naftový dvoulitr s přímým vstřikem paliva common-rail o výkonu 110 kW (150 k) bude k dispozici později.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Chevrolet Epica

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků