Chevrolet Epica konečne aj s turbodieselom

Hneď po novom roku sa dostane do predaja najočakávanejšia verzia sedanu Epica, ktorú bude zastupovať model s dvojlitrovým common-rail turbodieselom pod kapotou. Jeho výkon je slušných 110 kW (150 k) a točivý moment vrcholí na hodnote 310 Nm. Na výber bude šesťstupňová manuálna alebo päťstupňová automatická prevodovka. Spotreba sa bude pohybovať na úrovni 6,1 l / 100 km pri jazde s manuálom, automat si vezme o 1,6 l viac.

Okrem neho sú v ponuke dva šesťvalce, prekvapivo s radovým usporiadaním valcov. Epica je tak jediným automobilom na trhu okrem značky BMW, ktorá túto koncepciu využíva. Slabší z nich má pritom objem len dva litre a poskytuje výkon 105 kW (143 k), silnejší agregát s objemom 2,5 l disponuje len nepatrne vyšším výkonom 114 kW (156 k), ale jeho prioritou je hlavne uhladený charakter bez výraznejších slabín.

Český ani slovenský importér zatiaľ ceny nezverejnil, malo by sa tak ale stať už onedlho.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Epica

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků