Chevrolet Epica konečne aj s turbodieselom

Hneď po novom roku sa dostane do predaja najočakávanejšia verzia sedanu Epica, ktorú bude zastupovať model s dvojlitrovým common-rail turbodieselom pod kapotou. Jeho výkon je slušných 110 kW (150 k) a točivý moment vrcholí na hodnote 310 Nm. Na výber bude šesťstupňová manuálna alebo päťstupňová automatická prevodovka. Spotreba sa bude pohybovať na úrovni 6,1 l / 100 km pri jazde s manuálom, automat si vezme o 1,6 l viac.

Okrem neho sú v ponuke dva šesťvalce, prekvapivo s radovým usporiadaním valcov. Epica je tak jediným automobilom na trhu okrem značky BMW, ktorá túto koncepciu využíva. Slabší z nich má pritom objem len dva litre a poskytuje výkon 105 kW (143 k), silnejší agregát s objemom 2,5 l disponuje len nepatrne vyšším výkonom 114 kW (156 k), ale jeho prioritou je hlavne uhladený charakter bez výraznejších slabín.

Český ani slovenský importér zatiaľ ceny nezverejnil, malo by sa tak ale stať už onedlho.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Epica

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků