Chevrolet Epica konečne aj s turbodieselom

Hneď po novom roku sa dostane do predaja najočakávanejšia verzia sedanu Epica, ktorú bude zastupovať model s dvojlitrovým common-rail turbodieselom pod kapotou. Jeho výkon je slušných 110 kW (150 k) a točivý moment vrcholí na hodnote 310 Nm. Na výber bude šesťstupňová manuálna alebo päťstupňová automatická prevodovka. Spotreba sa bude pohybovať na úrovni 6,1 l / 100 km pri jazde s manuálom, automat si vezme o 1,6 l viac.

Okrem neho sú v ponuke dva šesťvalce, prekvapivo s radovým usporiadaním valcov. Epica je tak jediným automobilom na trhu okrem značky BMW, ktorá túto koncepciu využíva. Slabší z nich má pritom objem len dva litre a poskytuje výkon 105 kW (143 k), silnejší agregát s objemom 2,5 l disponuje len nepatrne vyšším výkonom 114 kW (156 k), ale jeho prioritou je hlavne uhladený charakter bez výraznejších slabín.

Český ani slovenský importér zatiaľ ceny nezverejnil, malo by sa tak ale stať už onedlho.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Epica

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků