Chevrolet Epica konečne aj s turbodieselom

Hneď po novom roku sa dostane do predaja najočakávanejšia verzia sedanu Epica, ktorú bude zastupovať model s dvojlitrovým common-rail turbodieselom pod kapotou. Jeho výkon je slušných 110 kW (150 k) a točivý moment vrcholí na hodnote 310 Nm. Na výber bude šesťstupňová manuálna alebo päťstupňová automatická prevodovka. Spotreba sa bude pohybovať na úrovni 6,1 l / 100 km pri jazde s manuálom, automat si vezme o 1,6 l viac.

Okrem neho sú v ponuke dva šesťvalce, prekvapivo s radovým usporiadaním valcov. Epica je tak jediným automobilom na trhu okrem značky BMW, ktorá túto koncepciu využíva. Slabší z nich má pritom objem len dva litre a poskytuje výkon 105 kW (143 k), silnejší agregát s objemom 2,5 l disponuje len nepatrne vyšším výkonom 114 kW (156 k), ale jeho prioritou je hlavne uhladený charakter bez výraznejších slabín.

Český ani slovenský importér zatiaľ ceny nezverejnil, malo by sa tak ale stať už onedlho.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Epica

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků