Chevrolet Epica konečne aj s turbodieselom

Hneď po novom roku sa dostane do predaja najočakávanejšia verzia sedanu Epica, ktorú bude zastupovať model s dvojlitrovým common-rail turbodieselom pod kapotou. Jeho výkon je slušných 110 kW (150 k) a točivý moment vrcholí na hodnote 310 Nm. Na výber bude šesťstupňová manuálna alebo päťstupňová automatická prevodovka. Spotreba sa bude pohybovať na úrovni 6,1 l / 100 km pri jazde s manuálom, automat si vezme o 1,6 l viac.

Okrem neho sú v ponuke dva šesťvalce, prekvapivo s radovým usporiadaním valcov. Epica je tak jediným automobilom na trhu okrem značky BMW, ktorá túto koncepciu využíva. Slabší z nich má pritom objem len dva litre a poskytuje výkon 105 kW (143 k), silnejší agregát s objemom 2,5 l disponuje len nepatrne vyšším výkonom 114 kW (156 k), ale jeho prioritou je hlavne uhladený charakter bez výraznejších slabín.

Český ani slovenský importér zatiaľ ceny nezverejnil, malo by sa tak ale stať už onedlho.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Epica

TEST Audi RS 4 Avant: Na chalupě budete rychle. Prodloužíte si ale cestu?

Audi RS4 Avant

Opravdu rychlý kombík o Audi už je automobilovým archetypem, pevnou součástí trhu. Nabídne aktuální generace něco navíc?

dnes | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků