Chevrolet Epica, důstojný nástupce Evandy

V Ženevě tento týden proběhlo oficiálního představení nového vozu automobilky Daewoo/Chevrolet, který nahradí nynější model Evanda. Epica je větší, výkonnější a s bohatší výbavou. A má také o poznání líbivější design. (doplněno 1.3.)
Chevrolet Epica, důstojný nástupce Evandy

Nový model přinesl výraznou obměnu designu, který lze považovat za velmi proevropský. Epica proti svému předchůdci také vyrostla. Na délku měří 4 805 mm, na šířku 1 810 mm a na výšku 1 450 mm. Rozvor má na danou třídu průměrnou hodnotu 2 700 mm.

Epicu bude pohánět dvojice benzínových a jeden naftový agregát. Benzín zastupují čtyřválcový dvoulitr o výkonu 105 kW (142 k) a šestiválec o výkonu 114 kW (155 k). Se slabším dvoulitrem zvládne sprint na stovku za 11,8 s a se silnějším šestiválcem pak za 10,1 s. Za naftu pak bude bude "kopat" dvoulitrový turbodiesel, který se v nabídce objeví později a bude dosahovat výkonu 110 kW (150 k). Výkon bude přenášen na přední kola prostřednictvím pětistupňového manuálu, nebo pětistupňové automatické převodovky. Zavazadlový prostor má objem 435 litrů.

Epica bude dodávána v několika stupních výbavy a její cena by se měla pohybovat na úrovni modelu Evanda, tedy zhruba od 550 000 Kč za základní dvoulitrový model. Ovšem již ve standardu naleznete el. ovládané okna a zrcátka, centrální zamykání na DO, výškově stavitelné sedadlo řidiče, přední, boční a hlavové airbagy, ABS a další.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Epica

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků