Chevrolet E-Spark: elektrický Spark se ukázal v Indii

Dvě společnosti, Chevrolet a Reva, již v loňském roce spojily své síly a zahájily vývoj prvního čtyřdveřového vozidla s elektromotorem určeného pro indický trh. Základem se stal cenově dostupný prcek Spark, který po rozsáhlých vnitřních úpravách může před názvem hrdě nosit písmenko E. Na právě probíhajícím autosalonu v Dillí můžeme vidět to, kam se obě společnosti ve vývoji zatím dostaly, a můžeme říct, že celkem daleko, se zahájením masové produkce se totiž počítá ještě letos.

E-Spark má disponovat vším, co se od moderního elektromobilu očekává, jako třeba regenerativní brzdovou soustavou nebo pneumatikami s nízkým valivým odporem. Elektromotor od společnosti Reva může pracovat v několika režimech nastavených podle požadavků aktuálního provozu, napájen bude standardně z lithiových baterií.

Detailnější technické informace zatím nejsou známy, GM je chce uvolnit až v průběhu letošního roku spolu se zahájením výroby vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet E-Spark Concept  Foto: IndianAutoblog.com

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 76 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků