Tak snad to tím FL nepose*ou, páč ostré tvary současné verze je právě to, co se mi na ni líbí. Každopádně varianta kombi s atmo 1.8 104 kW je v nižší střední skvělá nabídka. Na ACZ uvádí, že by se měla motorová nabídka rozšířit nejenom o naftovou 1.7, ale i o foukanou benzínovou malorážku v podobě 1.4 103 kW. Pokud to tak opravdu bude, tak doufám, že z nabídky časem úplně nezmizí její stejněvýkonná atmosférická varianta. Chevy je jeden z posledních mohykánů "velkoobjemových" atmosfér v nižší střední, tak snad nepodlehne euroekozm*dům.
Použití atmo motorů je jen otázka bilance výrobních kapacit. Pokud momentálně mají k dispozici jen staré atmo motory, protože kapacity z nových motoráren nestačí, dávají co mají. Až rozšíří kapacity nových motorů staré atmo motory půjdou do kytek.Druhá věc jsou i kapacita dodavatelů ¨přímovstřikových systémů a dmychadel. Tam momentálně stále kapacity chybí.
Podvozek to má jako Astra, interiér to má jako Astra, kombík vypadá jako Astra, teď to dostane stejný motor, který má Astra - pokud tomu dají rozumnou cenovku, tak bude mít Opel asi trochu problém ;)
Pletete se. Cruze a Astra nemají, zvláště pak po technické stránce, společného prakticky vůbec nic. I když se mi to říká jen těžko, Opel je v tomto případě po všech stránkách o něco lepší...
Vypadá poměrně slušně, ale když nechci diesel, tak mi 1600 ccm připadá dost slabý - čtyři lidi + zavazadla = víc plynu a zbytečně vysoký otáčky. Osobně bych se přimlouval aspoň za zážehový dvoulitr (nebo raději 2,5 l) a trvalý pohon 4x4 ...
pribudne 1.4 Turbo s 6stupnovou prevodovkou. 1.6 je najhorsia volba, ak uz tak radsej 1.8
to baboon: Jóó atmo 2.4 123 kW to by byla paráda. Ale toho se v Evropě v nižší střední nikdy nedočkáme.
Ja mysli ze to s dobrou cenou pojde celkom dobre na odbyt.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.