Chevrolet Cruze Irmscher: až 186 koní

Ladičská společnost Irmscher, jež se již léta specializuje také na úpravy evropských modelů koncernu General Motors, na autosalonu v Lipsku představila vlastní modifikační program pro oblíbený sedan Chevrolet Cruze. Vylepšené stroje se vyznačují především spoilerem na víku zavazadlového prostoru, osmnáctipalcovými ráfky s pneumatikami širokými 225 mm a tužším podvozkem, jenž karosérii přimknul o 25 mm blíže k vozovce. Při pohledu na snímky se však nemohu ubránit vzpomínce na přelom osmdesátých a devadesátých let, kdy se na západoevropských autosalonech pokoušeli místní importéři oslovit své náročné zákazníky těžkopádnými modifikacemi beznadějně primitivních vozů Škoda Favorit, Lada Samara nebo Polonez...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Změny Chevroletu Cruze v rámci polooficiální série Irmscher Edition se dotkly též pohonných jednotek, největší potenciál samozřejmě nabízí přeplňovaný vznětový dvoulitr. Jeho výkon byl navýšen na 186 koní (136 kW) a točivý moment vrcholí hodnotou 466 Nm, ovšem až při 2 300 ot./min. Podle výrobce by měl takto vybavený vůz zrychlit z klidu na 100 km/h za rovných 8 s. Vozy Chevrolet Cruze Irmscher Edition bude možno objednávat přímo v německých dealerstvích značky Chevrolet.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Cruze Irmscher
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků