Chevrolet Cruze Irmscher: až 186 koní

Ladičská společnost Irmscher, jež se již léta specializuje také na úpravy evropských modelů koncernu General Motors, na autosalonu v Lipsku představila vlastní modifikační program pro oblíbený sedan Chevrolet Cruze. Vylepšené stroje se vyznačují především spoilerem na víku zavazadlového prostoru, osmnáctipalcovými ráfky s pneumatikami širokými 225 mm a tužším podvozkem, jenž karosérii přimknul o 25 mm blíže k vozovce. Při pohledu na snímky se však nemohu ubránit vzpomínce na přelom osmdesátých a devadesátých let, kdy se na západoevropských autosalonech pokoušeli místní importéři oslovit své náročné zákazníky těžkopádnými modifikacemi beznadějně primitivních vozů Škoda Favorit, Lada Samara nebo Polonez...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Změny Chevroletu Cruze v rámci polooficiální série Irmscher Edition se dotkly též pohonných jednotek, největší potenciál samozřejmě nabízí přeplňovaný vznětový dvoulitr. Jeho výkon byl navýšen na 186 koní (136 kW) a točivý moment vrcholí hodnotou 466 Nm, ovšem až při 2 300 ot./min. Podle výrobce by měl takto vybavený vůz zrychlit z klidu na 100 km/h za rovných 8 s. Vozy Chevrolet Cruze Irmscher Edition bude možno objednávat přímo v německých dealerstvích značky Chevrolet.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Cruze Irmscher
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků