Já jsem spokojen.Je pravda,že netáhnul,ale jakmile se zajel je to divoch.Měl jsem více aut,ale cruz je velmi dobrý. Kdo tvrdí opak tak asi moc autum nerozumí. A jednoznačně 5dv. Kdo měl někdy sedam ví o čem je řeč. děkuji
V US do toho dávají 1.4 turbo.Proč to nejde v evropě???
Samozrejme, ze museli prijit s petidverakem, kdyz chteli prodavat. Se sedanem v evrope nemaji sanci na uspech, protoze se do nej neda dat kocarek (mam sedan a kocarek tam dam, ale vysvetluj to stadu) nebo objemne haraburdi pri vikendove jizde na chatu. Pate dvere (spolu s velkym kufrem, naftou a manualem) jsou v evrope idol, ktereho se evropani nikdy nevzdaji. PS: Fuck hatchback and combi!
Nebyl bych tak radikální. Velký kufr se hodí ne jen na kočárek a pro chalupáře. Do hatchbacku nacpu kolo, lyže , rybařinu či objemnější krabici. Samozřejmě mnohé u sedanu vyřeší střešní nosič. Nafta má svá + i -, ale pro mne je podstatná i cena PHM a při srovnání nafty s vratkou DPH a benzínu není co řešit. Automat jsem nikdy nejezdil, ale při koupi nové nižší střední se dívám na cenu a automat je pak příliš drahý luxus. Summa summárum, kdybych nebyl socka, volil bych při koupi možná jinak
Rozumny nazor.
to Brouk: Takže přiznáváš, že těch pět dveří má přeci jenom své opodstatnění?
pro socku jednoznacne, pro normalni lidi ne B-]
Další debil v diskuzi. Kup si co chceš a neurážej ostatní. Každý snad má právo na to, co mu vyhovuje. Takoví jako jsi ty dělají většinou jen machry a jezdí Š 120 !
Ani ne, ale posledni dve vety jsou rozumne. Nenasilne zduvodnil, co by si za jinych podminek koupil/nekoupil. Jinak samozrejme pate dvere maji vyznam, jen si myslim, ze ne v takove mire, aby to melo 9 aut z deseti.
to Brouk: Nedá se nic dělat, já to vidím úplně obráceně.
Jsem rád, že se najdou i normální lidé... Sedan, AT a hlavně v benzínu... Nafta je do kamen a na plyn se vaří...Kombík dokážu pochopit u podnikatelů (hospodskýh), obhodních zástupců... ale ne u běžné rodiny a 5HB mi přide jen jako "ideál" kvůli Škodovky... kdyby to nedělala Škodovka tak to nikdo chtít nebude B-]
to Chachar: Aha, takže když nesedlám sedan s automatem a v benzínu, tak jsem nenormální. Zajímavý pohled a vidění světa. Ale jo, proč ne, každý jsme nějaký. Jen by to příště chtělo nesoudit ostatní tolik podle sebe.P.S.: A benzín je do zapalovačů ;-)
...HEHEHE, :-D tam je hlavně plyn, pane kolego.... ;-)
to Brouk: Tak v tomhle se neshodnem ani omylem. Páté dveře ať už u hatchbacka nebo u kombíka jsou pro mě nenahraditelný. Den před štědrým dnem jsem potřeboval odvézt z jednoho skladu cca 50 kg balík o rozměrech menší almary, byl to dárek, a v tu chvíli pro mě byl pětidvéřák nenahraditelný. Kdybych měl sedana, tak dotyčná ostrouhala a měla by zkažený celý Vánoce, páč PPLko by to už nestihlo. A takových nárazovek přijde do roka několik a vždy mě to utvrdí v tom, že pět dveří je pět dveří a přes to nejede vlak. Sedany jsou designově krásný auta, líbí se mi, ale pro mě je to strašně nepraktická věc. Je to svým způsobem kompromis a proč do něho chodit, když existuje náhrada? Je to na preferencích každého. Jestli kvůli tomu patřím do "stáda" je mi absolutně fuk. Chevrolet za tento krok chválím a pochválil bych ho ještě více, kdyby přišel s kombíkem.
A proto já mám doma krásný sedan a k tomu kombík. Elelgantně se projíždím v sedanu a užívám si to. Když pak chci manželce k vánoclm koupit nějakou almaru, vezmu si na to kombíka... :-))
nevypadá zle, možná rozumější volba než sedan. stejně sou ty nový auta všechny stejný :-/
naprostý souhlas, pane kolego. všechny auta z poslední doby jsou jak přes kopírák - naprosto postrádají osobnost. ono se tam asi nedá moc vymýšlet - a pouštět se do experimentu, může být docela drahá sranda. ale přesto - toto vypadá jak kia-hyundai-opel dohromady a ještě dáme zezadu renault-audi-bmw světla. :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.