Chevrolet Cruze Eco a RS: dvě tváře kompaktního sedanu v New Yorku

Automobilka Chevrolet využije letošního autosalonu v New Yorku na premiéru dvou nových verzí svého vcelku populárního kompaktního sedanu. Model Cruze, který si své příznivce získává už nějaký ten čas i u nás, se v kongresovém centru Javits představí hned ve dvou podobách, jako spořílek s přívlastkem Eco a i jako „na oko“ působící dravec. Pojďme si je v zkratce představit.

Chevrolet Cruze Eco bude lákat především spotřebou svého 1,4 litrového čtyřválce Ecotec Turbo, s výkonem 138 koní, kombinovaného se šestistupňovou manuální převodovkou s upravenými převody. Model se může pochlubit těmi nejklasičtějšími prvky, jaké se v současnosti do podobných vozidel dodávají - od aerodynamických doplňků, snížení světlé výšky až po 17-ti palcové pneumatiky Goodyear s nižším valivým odporem. Když už jsme zmínili spotřebu, pak vězte, že tento model se může pochlubit kombinovaným apetitem na úrovni kolem 5,8 l/100km, což z něj šampióna určitě nedělá, ale i tak to bude pro některé velice zajímavá hodnota, zvláště vzhledem k solidnímu výkonu téměř 140 koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Chevrolet Cruze Eco

Druhým představeným bude sportovně laděný Cruze RS, který je svým způsobem opakem výše zmíněné verze. Zde je třeba zapomenout na přiškrcený výkon, či doplňky omezující funkčnost nebo jízdní vlastnosti. Balík stylingového vylepšení sestává z nárazníků, výraznějšího zadního difuzoru, spoileru a dalších drobných doplňků, dostupný přitom bude ve výbavách LS, LT a LTZ a základní jednotkou bude v tomto případě atmosférický 1,8 litrový čtyřválec s výkonem 136 koní, zatímco u vyšších výbav už jsou k dispozici i přeplňované jednotky, od kterých se již trochu živější jízda snad může už i očekávat.

Obě varianty se na domácím trhu začnou prodávat ke konci letošního roku, zda se k prodejcům dostanou i u nás, zatím přesněji říci nemůžeme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Cruze RS
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků