Chevrolet Cruze: další Bumblebee, tentokrát pro Evropu

27 komentářů

Peter
17. srpna • 22:41

chevrolet by sa mal naucit od korejcanov vytvorit pohodlný priestranný vnutorný priestor v Cruze je skoro pod psa hlavne pre vodica takmer sa nevie ani pohnut ked zasadne tak málo priestoru je v nom a na tých plastoch setrili.Mám Espero s makkými plastmi velkým vnutorným priestorom a motor vyrobený v r l995 nevidim velký rozdiel medzi terajsim Cruzom- nic moc ocakával som viac.....:-O

klopotak
16. prosince • 13:06

Jestli si nepleteš cruze s nějakým jiným autem... Mám přes dva metry a 120 kg a s prostorem vůbec žádný problém, právě naopak! jednoznačně nejprostornější auto v této třídě a prostor srovnatelný ne-li větší u aut vyšší třídy, např. u Mondea nebo Insignie. A věř mi, že to díky své postavě dokáži posoudit!

F12
18. srpna • 15:11

A taky ste v něm jel? jinak s tou velikostí vnitřku problém nemam, ale je pravda že dneska dělaj mohutný palubky a středový tunely. Ale motor i podvozek se nedá srovnat s lacetti, natož s esperem.

Tom
3. srpna • 8:32

...myslím že značka hovoří za vše :-)

Mik
3. srpna • 19:14

gg..teda, jj som chcel napisat :-D

Radek Ondrášík
3. srpna • 8:20

ano je to parada a hlavne ta neskrotna dynamika. 0-100 za 11 s.

Pavel Ch.
3. srpna • 15:26

By mě zajímalo v čem jezdíš ty a k čemu je ti větší zrychlení v běžném provozu, mimo toho, že jsi častěji na čerpací stanici. Dle mého názoru je to rozhodně lepší než 15,9 nebo kolik má HTP.

Radek Ondrášík
3. srpna • 16:15

K cemu je lepsi mit dobre zrychleni? K tomu, abych mohl bezpecne a rychle predjet. Napriklad. Nebo k tomu, abych mohl jezdit 150 po okresce a kaslat na ostatni. Proste ke spouste duvodu. A mit u 150 konoveho auta stovku za 10,5 s to je vazne ostuda.

anawarr
3. srpna • 22:28

RO ty předjíždíš z 0-100? to jseš borec. mě zajíma zrychlení z 90-250, tak předjíždím já

Skyline
4. srpna • 12:04

V NFS Undeground tak pry predjizdi hodne lidi, nejsi sam:-DB-]

Antracit
4. srpna • 11:55

Jj, to známe takové řidiče, třista z místa, dvěstě ve městě... B-]:-O

Infinity
3. srpna • 17:50

Radku, musím tě opravit: To zrychlení je u 150 k motoru za rovných 10 s. Navíc při předjíždění je důležitější velký kroutící moment, a ten Cruze má.
Nebo se ti 320 Nm zdá málo ?
BTW: Zajímalo by mě kolik aut si 'předjížděl' z nuly na sto... :-D

Radek Ondrášík
3. srpna • 18:18

:) velky kroutici moment :)) no to tedy je dobry joke. Moment dulezity je, ale ten na kolech, ne motoru. A jelikoz je mezi koly a motorem prevodovka a moment se tedy meni, je udaj motoru naprosto k nicemu. Takze pro predjeti je potreba vykonu a spravne prevodovky, ktera to vse zprevoduje a doda na kola vysledny moment, ktery byva u benzinu vetsi, nez u nafty, proto jsou obecne benzinova auta rychlejsi, byt maji momentu na motoru mene.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Infinity
3. srpna • 20:06

To, že se na kolo (resp. vozovku) nedostane 100% toč. momentu ví snad i žák devítiletky. Ano, na správně odstupňované převodovce taky záleží.
Ale jde o to, že u auta s vyšším točivým momentem nemusíš moc podřazovat při předjíždění- a tím pádem neztrácíš drahocené vteřiny.
PS: Neboj mám Oktáfku f tdíčku- má dostatek kW i Nm.
:-P
PPS: A nejsou benzínová auta rychlejší proto, že benzín prostě rychleji hoří a tím pádem může motor dosáhnout podstatně větších otáček ?? :-D

Pavel Ch.
3. srpna • 17:55

U nafty kterou popisuješ udávají 8,7s, ale i těch 10s u benzínu 141k není žádná tragedie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Infinity
3. srpna • 18:10

Máš pravdu, je to 8,7s kouknul jsem totiž na jinej web a tam měli u 150k nafty zrychlení 10s blbci... 3-[

Pavel Ch.
3. srpna • 17:43

Já myslím, že to zrychlení je dostačující i na poměrně svižné předjetí. Je možné, že vzhledem k výkonu je to třeba hodně, ale třeba to díky delším převodům bude mít příznivější vliv na spotřebu a hluk. A jinak až na výjimky se zrychlení pohybuje +- na podobné úrovni, u běžných vozů jsou i horší hodnoty a nějaké 0,2s stejně nepoznáte.

Radek Ondrášík
3. srpna • 17:50

11 s je hodnota podprumerna, prumer bude o neco lepsi, ale to je jedno. Uprimne receno mel jsem auta se zrychlenim 10,5-12 s a predjizdeni bylo dost slozite. Nerikam nemozne, ale urcite je lepsi, kdyz to auto zvladne za 4 s nez za 8 s. Ono i se Skodou 120 lze predjizdet, ale s jakym rizikem a komfortem, ze.Navic dynamika Cruze neodpovida vykonu. Proste vykon tam je, vaha nizka, ale dynamika hrozna. Kdyz uz tam tedy davam takovy motor, tak at to adekvatne vuci tomu jede.Takze reci o spotrebe, hluku apod. jsou pekne, tuctovym lidem asi toto chlacholeni staci. Proc ne, nikomu to nenutim, pro mne je to auto o nicem prave z duvodu spatne dynamiky a pruznosti. ostatne jako vsechno od Korejcu. Az na tom jednou zapracuji, pripadji k tomu i 6ti stupnove prevodovky, pak to budou zajiamva auta. Do te doby furt jenom auta pro lidi druhe kategorie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
4. srpna • 22:32

hmm. a jak se poznají lidi první kategorie? Snobíci? Ti co vyznávají stejné hodnoty jako Ondrášík? Jen ti se 40cm přirozením? S IQ nižším než 100? Jen bílí? Jak? Docela by mě to i zajímalo.Možná by stálo za to přestat kolem sebe kopat a jít třeba zalívat kytičky. Člověk si u toho odpočine, nikoho neurazí, svět je hned takový přívětivější.

Pavel Ch.
3. srpna • 18:10

Možná si budete říkat, že jsem zarytý obhájce Cruze, ale myslím si, že za tu cenu mnoho automobilek nabízí daleko méně než cruze a víc než za auto a výbavu se platí ze jeho značku. Ten kdo bude chtít lepší zrychlení si stejně pořídí buďto silnější motor nebo jiné auto. :-)

Radek Ondrášík
3. srpna • 18:19

Naopak, mi se Cruze tuze libi a byl ve vyberu. kdyz odmyslim dve vady a to zbytecne siroky stredovy panel, kvuli ktereho se tam nevlezu a nemoznost si objednat barvy interieru tak jak chci, protoze se k nam nedovazi je to auto naprosto dobre. Tedy az na tragicke motory. Argument, ze jini jsou na tom jeste hure neni pro mne omluva. Mne to nezajima, ze jsou jeste vetsi tragedi, Cruze je v tomto ohledu po strance benzinu opravdu hrozne auto s hroznou dynamikou.

Pavel Ch.
3. srpna • 17:58

U toho 141k benzinu udavaji 10s. Napriklad BMW s dvoulitrem 105kW ma 9,6, to chcete rict, ze spatne jede?

Pavel Ch.
3. srpna • 18:02

oprava 9,1 :-D 9,6 bylo asi u jineho auta, ale v podstate je to stejne jedno, protoze 1s take nic neresi a u predjizdeni je dulezitejsi pruzne zrychleni.

Radek Ondrášík
3. srpna • 18:20

0-100 jde ruku v ruce s pruznym zrychlenim. Pokud ma auto tragicke 0-100 ma tragicke i pruzne zrychleni a naopak. Zadna prevodovka neni poskladana tak, ze 0-100 je super a treba 60-120 tragicke. Takze souhlasim, ze 0-100 neni podstatny udaj, ale i to pruzne zrychleni je hrozne. A pokud ma to atuo takove pruzne zrychleni s nejsilnejsim benzinem, ze na rovne ceste am co delat predjet Felicii 1,6 pak je nekde chyba.

Radek Ondrášík
3. srpna • 18:36

A dodam par cisel. U nafty je Cruze pomerne konkurenceschopny, byt v pruznosti az tolik ne, ale i tak to docela ujde. Bohuzel u benzinu je to tragedie a rikejt si co chcete.Cruze1,8 (145 k)
0-100 - 10 s
80-120 na 5. - 15 s2,0 VCDI (150 k)
0-100 - 8,7 s
na 5. - 12,5 sHonda Civic 1,8 (140 k)
0-100 - 8,9 s
80-120 na 5. - 12,1 sSeat Leon 2,0 TDI (140 k)
0-100 - 9,3 s
80-120 na 5. - 7,2 sSeat Leon 2,0 FSI (150 k)
0-100 - 8,8 s
80-120 na 5. - 8,1 s

F12
11. srpna • 9:15

Ale no tak. Myslim že ta nafta jede dobře. Když potřebujete zrychlení tak si kupte tu naftu. Cruze má delší převody ale běžně člověk radši při 130 bude točit lehce přes 2000tis. Škoda že nemá šestku no. Ale kde je cena že jo. A kdyby někomu nestačilo ani 150 koní tak může dát čip na 180.

Petr Švancar (Švany)
3. srpna • 14:15

Souhlas ... vypada jako z NFS :-/

Doporučujeme

Články odjinud