Chevrolet Cruze dosahuje v našich zeměpisných šířkách pozoruhodných úspěchů. Ač jde o jinak nepříliš vyhledávaný sedan nižší střední třídy, za svou cenu nabízí tolik, že jej zákazníci zkrátka nemohou ignorovat. Svědčí o tom i v náš více jak rok starý test Chevroletu Cruze, který patří dlouhodobě k nejvyhledávanějším.
Po nějakém tom čase na trhu je ale třeba nabídku i sebeúspěšnějšího modelu udržovat svěží, a tak letos v březnu představil Chevrolet provedení Cruze Eco a RS, jejichž provedení jdou ruku v ruce s uvedenými označeními. Než se však verze RS dostane na trh, mohou zákazníci zvolit jinou podobnou verzi - CS.
Těžko říci, co tato zkratka znamné, obligátní „Clubsport” by v tomto případě bylo poněkud troufalé. CS kit totiž sestává 18" bíle lakovaných kol z lehkých slitin, tužšího a nižšího podvozku, spoileru na víku kufru a trochy CS nálepek či výšivek zvenku i uvnitř vozu. Zkrátka takový menší korejský M paket. To vše bude dostupné za 1 595 liber, tedy cca 50 tisíc Kč.
Už z ceny zřejmě tušíte jednu zradu - tento korejský vůz s americkým jménem se s kitem ve stylu německého paketu bude prodávat v prvé řadě ve Velké Británii. Snad je vše jasné... Zřejmě jen čas ukáže, zda má podobná vylepšení smysl nabízet i na menších trzích, než je ten britský.
Chevrolet Cruze CS