Chevrolet Corvette ZR1 Convertible představen v Los Angeles

Chevrolet na tiskové konferenci před autosalonem v LA překvapil představením nové Corvette ZR1 Convertible.

Chevrolet nedávno představil Corvette ZR1, nejsilnější "vette" všech dob. Nyní se k ní přidává i verze Convertible. Od roku 1969 jde totiž o první otevřenou Corvette tohoto typu.

Díky navýšení hmotnosti jen o 27 kg je ZR1 Convertible schopna jet naplno podobně rychle jako kupé, tedy něco přes 322 km/h. Děkujme za to osmiválci LT5 o objemu 6.2 litru a výkonu 563 kW, který je naprosto shodný s tím, který je v kupé. K němu lze zvolit buď manuální sedmistupňovou, nebo automatickou osmistupňovou převodovku s páčkami pro řazení.

Nejsilnější sériový Chevrolet Corvette je tady. Seznamte se s ZR1 o výkonu 563 kW

Nejsilnější sériový Chevrolet Corvette je tady. Seznamte se s ZR1 o výkonu 563 kW

Co se týče systému zatahovací střechy, je zde pár výhod. Dá se složit dálkově a také do rychlosti až 50 km/h. A neubrala ani zrychlení 0-96 km/h, které kabrioletu ZR1 zabere tři sekundy.

Za to všechno si ale Chevrolet účtuje slušnou sumu. V USA se bude bez daně prodávat za nějakých 123.995 dolarů. V přepočtu na naše tedy nějakých 2,6 milonů korun. Jenže to má háček - pokud si budete chtít nechat vůz dopravit do Česka, bude vás stát přes 4 miliony.

Chevrolet Corvette na elektřinu je realitou, stojí však 18 milionů

Chevrolet Corvette na elektřinu je realitou, stojí však 18 milionů

FOTO:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků