Chevrolet Corvette ZR1 Convertible představen v Los Angeles

Chevrolet na tiskové konferenci před autosalonem v LA překvapil představením nové Corvette ZR1 Convertible.

Chevrolet nedávno představil Corvette ZR1, nejsilnější "vette" všech dob. Nyní se k ní přidává i verze Convertible. Od roku 1969 jde totiž o první otevřenou Corvette tohoto typu.

Díky navýšení hmotnosti jen o 27 kg je ZR1 Convertible schopna jet naplno podobně rychle jako kupé, tedy něco přes 322 km/h. Děkujme za to osmiválci LT5 o objemu 6.2 litru a výkonu 563 kW, který je naprosto shodný s tím, který je v kupé. K němu lze zvolit buď manuální sedmistupňovou, nebo automatickou osmistupňovou převodovku s páčkami pro řazení.

Nejsilnější sériový Chevrolet Corvette je tady. Seznamte se s ZR1 o výkonu 563 kW

Nejsilnější sériový Chevrolet Corvette je tady. Seznamte se s ZR1 o výkonu 563 kW

Co se týče systému zatahovací střechy, je zde pár výhod. Dá se složit dálkově a také do rychlosti až 50 km/h. A neubrala ani zrychlení 0-96 km/h, které kabrioletu ZR1 zabere tři sekundy.

Za to všechno si ale Chevrolet účtuje slušnou sumu. V USA se bude bez daně prodávat za nějakých 123.995 dolarů. V přepočtu na naše tedy nějakých 2,6 milonů korun. Jenže to má háček - pokud si budete chtít nechat vůz dopravit do Česka, bude vás stát přes 4 miliony.

Chevrolet Corvette na elektřinu je realitou, stojí však 18 milionů

Chevrolet Corvette na elektřinu je realitou, stojí však 18 milionů

FOTO:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 45 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků