Nabízím k prodeji Chevrolet corvette r. 1976.najeto 73tis.mil.manualni prevodovka, cervena barva..cena 490tis.
Corvettka se mi libi a ta stara byla taky good,kdybych mel moznost tak bych raci bral GT,nebo Cobru ale clovek by nemel by moc vybiravej vsechno je to hezke.
Zdravim,
Vie mi niekto povedat, ci sa to bude dat kupit aj na Slovensku a kolko taka vecicka stoji?
Dik
M.
Denker v Brně to nabízí jako dovoz z USA či Kanady kolem 2 Mega Kč (v Motorvision na DSF uváděli cenu tuším 65000 EUR). Jinak jak psal ACE2 chystá se zřejmě i v Čechách ofic.zastoupení Cadillac. Zatím to máš nejblíž asi do Němec. Zdravím, PB
Dakujem,
za nejake dva roky by som si ju aj mozno kupil . I ked ja zatial najvac zeriem Audi A6 4.2 l, ale to je trochu ina trieda... - ako som to pocital, tak s dalsou vybavou by ta audina vysla cca 2 800 000 SKK. Alebo potom 3.2 FSI za cca 2 300 000 SKK. No ta Corvette proste ma nieco do seba, paci sa mi
jo jo dle informací byl měl být autosalon Cadillac příští rok v Praze. Sice nevím kdo ho bude zastřešovat, zda český Opel, nebo přímo Kroymans a taky nevím přesný datum neb to vše je dle Cadillac Europe stále confidental. Nicméně bude a koupíš si tam i Corvette zcela oficiálně se vším co k tomu patří. Jinak Corvette ti taky mimo www.denker.cz dodá i www.impexta.cz či www.simix.cz no a oficiálně to máš blízko i do Vídně kde je už dlouhá léta autosalon Cadillac
jo a vlatně ted jsem si vzpoměl od pátku si můžeš novou Corvette a Mustangy normálně prohlédnout na autosalonu viz. naše stránky www.cadillac.cz Mimochodem cena nového Mustangu GT (tedy V8) je 1.099.000 Kč a případně hned koupit i když mám ten pocit, že oba dva Mustangy okamžitě někdo koupil, takže jsou už zadaný, Corvette nevím zda jí už někdo koupil nebo ne. každopádně že odbočuji od značky Mustang za ty prachy je fakt zadara. Když tak přemýšlím, tak je to snad dokonce nejlevnější auto s V8 motorem co lze nyní koupit. Ani nevím kolik stojí ta základní V6 motorizace.
Dik,
Ten mustang za 1 300 000 SKK nie je taka zla vec.... Ako su na tom Mustangy a Corvetty s bezpecnostou? Daju sa tam narvat aj bocen a hlavove airgaby, ma to nieco ako EBV, ASR, ESP? Ma to nahon na vsetky 4 kola? A su k dispozicii niekde vysledky crash testov, ale podla moznosti nie firemnych? Odkedy som pred vyse rokom urobil premet s autom vo vzduchu tak si na taketo vecicky davam dost pozor
veškeré crash testy jsou na stránkách národního úřadu pro silniční bezpečnost, který kromě spousty dalších věci dělá i crash testy
http://www.nhtsa.gov/
Dik za stranku.
Podla overenych informacii by sa mal ten motor od roku 2006 dodavat aj do Matiza. Sedadlo vodica sa presunie do stredu a do zadu, ostatne sedadla sa vyhodia, vodic bude sediet nad zadnou napravou.... Vzhladom k vykonu a vahe bude mat Matiz iba dve rychlosti - vpred a vzad, podobne ako vysokozdvizny vozik...
Prosim vas, jebliny (ne vsichni samozrejme), kdyz se rekne "sportovni auto", tak se nehledi na spotrebu. On asi sedmilitrovy motor musi zezrat trochu vic, nez 1.2HTP chapete?
Ach jo, tolik ubozaku najednou. Chevrolet Corvett je sportovni kara, ktera budi zajem i dojem vsude kde se objevi. Kdo nekdy slysel zvuk toho osmivalce, kdyz ridic prudce zmackne plynovy pedal, ten to vi.
BmW je radobysportak pro zakomplexovane idioty, kteri si libujou, jak drahe auto koupili a jak na ne nekdo cumi a zavidi jim.
Kdo je skutecny milovnik aut, koupi si radsi ameriku. Nemecke auta jsou znakem obycejnosti, prumernosti a konvecnosti. K tomu si kupte cd Lucie Bile, Karla Gotta a Skodu Octaviu stribrne barvy 1.9TDI.
no bmw hraje na sporťáka protože cokoliv co dostane přídavek sport se líp prodává...ale je to pořád o luxusním sedanu potažmo něčím mezi sedanem a coupe....corvette si na nic nehraje leda na americké porsche...jenže to už jaksi taky upadá...předtím bylo porsche=sport teď už je to sport a luxsus...a to neni dobé spojení...nečeho se musí ubrat a schytá to ta část sportovní
Chevrolet Corvette? Neznam. To je nejaka sportovni uprava Matiz?
To byl dobrej vtip
pro Evropu se Chevrolet Corvette bude jmenovat pouze Corvette a bude se prodávat výhradně v autosalonech Cadillac, taky je otázkou kolik lidí v EU vůbec ví že Corvette je od Chevroleta. To je to samé jako s Mustangem, imho taky ne každý ví, že Mustang je Ford.
corvete je sice hezká amerika ale pořád amerika.....
motor konkurence pro bmw? diť ten dělá to samí s 2/3 oběmem motoru....ale asi to má dobrej vliv na spotřebu...
ono proč se srát s ptákovinama a ještě řešit spolehlivost a hnát se za výkon vs. litr, než elegantně přidat dva litry v objemu a vědět že ten motor nejenže bude mít stejný výkon, ale bude fungovat vždy a všude s minimální udržbou. Ke všemu když přijde na závod tak fakt nikoho nezajímá kdo jaký má motor, ale kdo prostě vyhrál.
Neprilis elegantni zpusob, jak omluvit, ze ten motor je v porovnani s V10 z BMW M5 a M6 technologicky zastaraly, mnohonasobne vice spotrebuje a neni zdaleka tak spolehlivy. Jediny americky motor, ktery je mi sympaticky, je ten z CTS-V - General Motors se priblizuji evropske a japonske kvalite, coz je jedine dobre. Ale treba 3.2 V6 z Vectry a spol. je tragedie.
když chce GM vyrobit technologicky náročný motor, nebo technologii tak jí prostě udělá a také jí do patřičných vozů implementuje, tady účel světí prostředky proč by se tím někdo zabýval když to od nich nikdo nechce, bude to auto o 30% dražší a bude mít stejný výkon a menší spolehlivost ve spojení s dražší údržbou a bez výkonové rezervy. Tvůj argument se spolehlivostí small-blocku kterých bylo v různých výkonech vyrobeno k dnešku 60 milionů mě docela zaujal a předpokládám, že máš i nějaké exemplární příklady v čem jsou tyto motory problematické, jaké mají známé nedostatky a jaký mají průměrný km průběh. Též mě s patřičným zaujetím zaujal argument o mnohonásobné spotřebě o proti V10 od BMW mohl bys opět předhodit nějaké čisla ať si to můžeme porovnat, děkuji. Jinak se nepřu o tom, že V10 je technologicky náročný motor s výkonem 500 koní, jenom říkám, že 500 koní lze udělat podstatně levněji, spolehlivěji se stejnou spotřebou, emisemi, a ještě s rezervou.
Ad. spolehlivost - na nemecke motory spoleham vic, jsou tedy pro me spolehlivejsi (i kdyz jeste vic bych spolehal na Japonce, kdyby se mi chtelo)
Ad.spotreba - BMW M5 cca 14,5 litru kombinovana, cca 10,5 mimo mesto (AutoCar, Speed8, AutoTip) - M6 (konkurence chevy matiz V8, ktera je svymi fanousky prezdivana "kornouta" nebo tak nejak) je lehci, lze tedy predpokladat, ze spotreba bude jeste nizsi
Vectra GTS 3.2 V6 (General Motors - tataz firma ma na svedomi sedmilitr V8 do chevy) kombinovana spotreba horko tezko pod 15 litru (empiricka zkusenost) => logicky usuzuji, ze vice nez dvakrat vetsi motor od tehoz koncernu nebude mit mensi spotrebu, ale presna cisla neznam (ani znat nechci, protoze moje hobby je zavirat oci pred realitou).
tak menší příklad o tom jak je v jednoduchosti krása a jak za každou cenu technologizace nemusí být efektivní.
BMW 645Ci 6st manual výkon 345 koní obsah 4.4 V8 - spotřeba 13.8, 9.4 a kombinovaná 11.8Corvette 6.0 6st manual výkon 400 koní obsah 6.0 V8 - spotřeba 13.1, 8.4 a kombinovaná 11.2
tedy máme výkonnější vůz, mnohem větší motor, úspornější motor a konstručně je to stále OHV a 2 ventily na válec. Nějaký důvod dělat zbytečně konstrukčně složitý motor ? Ach ano přeci emise. Hmm, ale BMW má nejen menší motor, menší výkon, vyšší spotřebu, ale má i vyšší emise... takže proč dělat konstrukčně přehnaně náročné motory, když to nepřinese užitek ani zákazníkům, ani výrobcům a potažmo ani přírodě.
Jinak všechny údaje jsou dle US normy měření, tedy nejsou promíchány US a EU normy a údaje jsou z vládních stránek www.fueleconomy.gov
Nebudu s tebou zabihat do odborne debaty, protoze vsechno, co umim, jsou jen radobyvtipne bonmoty. Koncim tim, ze Corvette nelibi, srot; BMW libi, super.
Americke kary pro me nadale zustavaji daleko za opicema, vecne argumenty nemaji sanci me presvedcit o opaku, hrave je odrazim svou iracionalni zabednenosti
Jsi úplně vedle. Já sám po vlastnictví BMW 635CSi a 540iA nemůžu zapřít svou přízeň této automobilce, ale že je Corvette šrot, to je opravdu řečeno s kandencí znalce, sedlajícího Škodu 120L. Každý z motorů má něco do sebe, vysokootáčkové agregáty z divize Motorsport od BMW určitě patří k těm nejlepším a M5 díky svému výkonu a použitelnosti smršti ve vyšších otáček snad pouze na prázdné dálnici v neděli ráno a na okruhu, bude většinou jezdit v režimu 400PS na spotřebu a životnost. Přesto bych ale na spolehlivost a dlouhověkost agregátu v Corvette spoléhal víc a se zbytečnou složitostí a honbou za nesmyslnou veličinou litrového výkonu nelze než souhlasit. Evropané na to, aby udělali konkurenceschopné auto k poslední Z06, vytáhnou z kapsy kupce nezřídka i více než dvojnásobek peněz.Proč se srovnává mrňavé kupé Corvette s BMW M5, to asi opravdu nepochopím. S bídou se šestkou, ale i ta má 4 sedadla. Také zrychlení Corvette za 3.8 sekundy na sto je poněkud jinde. Jedná se o naprosto jiná auta, takže za chvíli se zřejmě dočkáme srovnání Corvette s Yarisem 1.0 VVTi
tak tule krasotinku bych opravdu ale opravdu nechtěl živit :))
A tak to já bych zase radši jedl jen chleba se sádlem, jen abych mohl tuto krasavici nakrmit ....... panebože to je úžasný stroj !!!!!!!!!!!!
keby som mal tie prachy, jasne berem bmw6. tie americke tvary fakt nemusim
Myslím, že amíci se nějak o životní prostředí nestarají a teď když mají ten Irák, tak i ten benzín u nich zlevní ;). Tak jim to určitě žíly netrhá
že tě do dráždí a nepodíváš se radši co je pod kobercem v EU....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.