Chevrolet Corvette z roku 1958 jde do aukce. Vzniklo jich 6, tento je výjimečný

Aukční dům Barrett-Jackson Scottsdale připravuje na leden příštího roku velkou dražbu. Nového majitele bude hledat také unikátní Chevrolet Corvette.

Na lednové dražbě Barrett-Jackson Scottsdale budou k mání skutečně unikátní kousky. První vyrobený Buick Regal GNX doplní opravdu například exkluzivní Chevrolet Corvette.

Na první pohled je tento roadster z roku 1958 možná těžké rozeznat. Upravený model Centurion bere inspiraci ze závodního vozu C2 Corvette Sting Ray. Unikátnost automobil jen podtrhuje fakt, že bylo celkově vyrobeno jen šest exemplářů. Automobil směrující do aukce je navíc jediný známý kousek se dvěma hlavovými opěrkami. 

Nejsilnější sériový Chevrolet Corvette je tady. Seznamte se s ZR1 o výkonu 563 kW

Nejsilnější sériový Chevrolet Corvette je tady. Seznamte se s ZR1 o výkonu 563 kW

Pod kapotou najdete osmiválec Rochester spojený se čtyřstupňovou manuální převodovkou. Vůz má dokonce původní karosářskou značku a VIN číslo. Je také registrován v Corvette Registry, kde jsou všechny vozy  způsobilé pro závody Monterey Historic. 

Exteriér je vyveden v úžasné stříbrné barvě, podobný odstín najdete také v interiéru. Cenu aukční dům nezveřejnil. Vzhledem k unikátnosti vozu ale rozhodně nebude z nejnižších. Očekává se něco kolem 50.000 dolarů.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků