Chevrolet Corvette Stingray Convertible oficiálně: Staromilec sází na praktičnost

Petr  |  03. 10. 2019 10:42

Tohle se GM zkrátka opravdu povedlo. Můžeme lamentovat nad změnou pozice motoru, můžeme být naštvaní na absencí manuálu a můžeme bědovat, že už to není ta pravá americká Vette.
Ale faktem je, že C8 se opravdu povedla a za tuto cenu bude prodejním trhákem napříč celým světem. A mám takové tušení, že evropská konkurence se teď drbe na hlavě, jak na toto odpoví a ospravedlní své ceny.
Těším se, až 16.10. padne embargo na recenze a budeme si moct přečíst nějaké dojmy.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  03. 10. 2019 11:07

V Evropě nic s takovým motorem po emisních limitech 2021 jezdit nebude. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 10. 2019 11:18

Máš naprostou pravdu, bohužel. Petrolheadi v Evropě zapláčou.
Proto na svou C6 s hovězím LS2 nedám dopustit. Ikdyž musím přiznat, že šilhám po C7, ale odrazují mě ekofíčury na motoru atd.
Byl jsem teď v Tucar řešit nějaký servis a mají tam C7 Grand Sport. Je taky nádherná a mít ty peníze ,tak asi měním.. :D

Odpovědět  |   | 
sokar  |  03. 10. 2019 20:40

Ta cena je přestřelená, to můžu mít z DE verzi Z06. Nebo dovýst z CAN pod 2M.

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  03. 10. 2019 12:01

Proč by někdo lamentoval nad změnou pozice motoru? Motor uprostřed je ta správná.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 10. 2019 12:44

Protože Corvette. Ikdyž se už v dobách dávných zkoušela Vette prosadit jako MR koncepce, tak to nikdy nedopadlo a Vette se vryla do kůže skalních fandů jako sporťák s dlouhou kapotou vpředu a posedem za zadními koly. A stala se z toho víceméně ikona, kult.
Proto, když se oznámila C8 jako MR, tak to někteří fanoušci těžce nesli, zejména starší, protože v USA je Vette výsadou spíše starších ročníků.
Ano z hlediska jízdních vlastnotí je MR ta správná volba, ale šáhlo se na ikonu a ne všichni se s touto změnou smířili.
Mimochodem u C5, C6 a C7 nebyla koncepce transaxle vůbec k zahození z hlediska 50:50 rozložení hmotnosti.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  03. 10. 2019 20:42

Nejsem teda starej dědula 50+ ale změna koncepce mě štve taky takže si po novým roce jdu pro C7. C8 super všechno ale design a klasickou siluetu to prostě zabilo a v americe objevili Ferrari. Sice za půlku nebo třetinu, ale pro mě vette končí u C7 prostě.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  03. 10. 2019 11:06

Tohle je prostě paráda. Škoda, že něco takového může vzniknout dnes už jen mimo Evropu - volba převodovky, atmo velký motor, kabrio/kupé a to vše ještě za relativně slušný peníz...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 10. 2019 11:23

Převodovka je jen automatická tak jaká volba?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 10. 2019 10:25

Ve statech je poptavka a trh. V Evrope si zase muzes koupit auta, ktere si Vette s nadsazkou namazou na chleba - akorat za cenu nekolika Vette.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

dnes | Jan Mička | 5 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

včera | Lukáš Prejzek | 9 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro