Chevrolet Corvette Stingray Convertible oficiálně: Staromilec sází na praktičnost

10 komentářů

Sir CHerokee
3. října • 11:06

Tohle je prostě paráda. Škoda, že něco takového může vzniknout dnes už jen mimo Evropu - volba převodovky, atmo velký motor, kabrio/kupé a to vše ještě za relativně slušný peníz...

bzzz
4. října • 10:25

Ve statech je poptavka a trh. V Evrope si zase muzes koupit auta, ktere si Vette s nadsazkou namazou na chleba - akorat za cenu nekolika Vette.

Michal
3. října • 11:23

Převodovka je jen automatická tak jaká volba?

Petr
3. října • 10:42

Tohle se GM zkrátka opravdu povedlo. Můžeme lamentovat nad změnou pozice motoru, můžeme být naštvaní na absencí manuálu a můžeme bědovat, že už to není ta pravá americká Vette.
Ale faktem je, že C8 se opravdu povedla a za tuto cenu bude prodejním trhákem napříč celým světem. A mám takové tušení, že evropská konkurence se teď drbe na hlavě, jak na toto odpoví a ospravedlní své ceny.
Těším se, až 16.10. padne embargo na recenze a budeme si moct přečíst nějaké dojmy. :-)

Cikrt
3. října • 12:01

Proč by někdo lamentoval nad změnou pozice motoru? Motor uprostřed je ta správná.

Petr
3. října • 12:44

Protože Corvette. Ikdyž se už v dobách dávných zkoušela Vette prosadit jako MR koncepce, tak to nikdy nedopadlo a Vette se vryla do kůže skalních fandů jako sporťák s dlouhou kapotou vpředu a posedem za zadními koly. A stala se z toho víceméně ikona, kult.
Proto, když se oznámila C8 jako MR, tak to někteří fanoušci těžce nesli, zejména starší, protože v USA je Vette výsadou spíše starších ročníků.
Ano z hlediska jízdních vlastnotí je MR ta správná volba, ale šáhlo se na ikonu a ne všichni se s touto změnou smířili.
Mimochodem u C5, C6 a C7 nebyla koncepce transaxle vůbec k zahození z hlediska 50:50 rozložení hmotnosti.

sokar
3. října • 20:42

Nejsem teda starej dědula 50+ ale změna koncepce mě štve taky takže si po novým roce jdu pro C7. C8 super všechno ale design a klasickou siluetu to prostě zabilo a v americe objevili Ferrari. Sice za půlku nebo třetinu, ale pro mě vette končí u C7 prostě.

Sir CHerokee
3. října • 11:07

V Evropě nic s takovým motorem po emisních limitech 2021 jezdit nebude. Bohužel.

Petr
3. října • 11:18

Máš naprostou pravdu, bohužel. Petrolheadi v Evropě zapláčou.
Proto na svou C6 s hovězím LS2 nedám dopustit. Ikdyž musím přiznat, že šilhám po C7, ale odrazují mě ekofíčury na motoru atd.
Byl jsem teď v Tucar řešit nějaký servis a mají tam C7 Grand Sport. Je taky nádherná a mít ty peníze ,tak asi měním.. :D

sokar
3. října • 20:40

Ta cena je přestřelená, to můžu mít z DE verzi Z06. Nebo dovýst z CAN pod 2M.

Doporučujeme

Články odjinud