Chevrolet Corvette Stingray Convertible oficiálně: Staromilec sází na praktičnost

Petr  |  03. 10. 2019 10:42

Tohle se GM zkrátka opravdu povedlo. Můžeme lamentovat nad změnou pozice motoru, můžeme být naštvaní na absencí manuálu a můžeme bědovat, že už to není ta pravá americká Vette.
Ale faktem je, že C8 se opravdu povedla a za tuto cenu bude prodejním trhákem napříč celým světem. A mám takové tušení, že evropská konkurence se teď drbe na hlavě, jak na toto odpoví a ospravedlní své ceny.
Těším se, až 16.10. padne embargo na recenze a budeme si moct přečíst nějaké dojmy.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  03. 10. 2019 11:07

V Evropě nic s takovým motorem po emisních limitech 2021 jezdit nebude. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 10. 2019 11:18

Máš naprostou pravdu, bohužel. Petrolheadi v Evropě zapláčou.
Proto na svou C6 s hovězím LS2 nedám dopustit. Ikdyž musím přiznat, že šilhám po C7, ale odrazují mě ekofíčury na motoru atd.
Byl jsem teď v Tucar řešit nějaký servis a mají tam C7 Grand Sport. Je taky nádherná a mít ty peníze ,tak asi měním.. :D

Odpovědět  |   | 
sokar  |  03. 10. 2019 20:40

Ta cena je přestřelená, to můžu mít z DE verzi Z06. Nebo dovýst z CAN pod 2M.

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  03. 10. 2019 12:01

Proč by někdo lamentoval nad změnou pozice motoru? Motor uprostřed je ta správná.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 10. 2019 12:44

Protože Corvette. Ikdyž se už v dobách dávných zkoušela Vette prosadit jako MR koncepce, tak to nikdy nedopadlo a Vette se vryla do kůže skalních fandů jako sporťák s dlouhou kapotou vpředu a posedem za zadními koly. A stala se z toho víceméně ikona, kult.
Proto, když se oznámila C8 jako MR, tak to někteří fanoušci těžce nesli, zejména starší, protože v USA je Vette výsadou spíše starších ročníků.
Ano z hlediska jízdních vlastnotí je MR ta správná volba, ale šáhlo se na ikonu a ne všichni se s touto změnou smířili.
Mimochodem u C5, C6 a C7 nebyla koncepce transaxle vůbec k zahození z hlediska 50:50 rozložení hmotnosti.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  03. 10. 2019 20:42

Nejsem teda starej dědula 50+ ale změna koncepce mě štve taky takže si po novým roce jdu pro C7. C8 super všechno ale design a klasickou siluetu to prostě zabilo a v americe objevili Ferrari. Sice za půlku nebo třetinu, ale pro mě vette končí u C7 prostě.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  03. 10. 2019 11:06

Tohle je prostě paráda. Škoda, že něco takového může vzniknout dnes už jen mimo Evropu - volba převodovky, atmo velký motor, kabrio/kupé a to vše ještě za relativně slušný peníz...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 10. 2019 11:23

Převodovka je jen automatická tak jaká volba?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 10. 2019 10:25

Ve statech je poptavka a trh. V Evrope si zase muzes koupit auta, ktere si Vette s nadsazkou namazou na chleba - akorat za cenu nekolika Vette.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 101 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Ostré Fordy Focus ST poprvé na českých silnicích: Ty to nabij a já vystřelím!

Ford Focus ST (první svezení)

Dva motory? Dvě verze karoserie? Ale kdepak. Dvě zcela odlišná auta! Jedno je příjemný společník pro dlouhé cestování, to druhé snese porovnání s nejlepšími.

8.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A