Tož pěknou prdelku to má
Je otazka, za kolik to bude v CZ kdyz k tomu dame Dph, clo a dalsi odpustky.... byt to tady za tech 60.000 dolcu tak vymenim zenu za velbloudy a ty prodam arabacum a jdu si to koupit :-D
C7 se v Německu aktuálně prodává od 94 450 EUR s DPH, a C8 by snad mohla být za podobné peníze, takže pod 2.5 milionu s daní. Do 60 000 USD to má sice daleko, ale i tak si snad nějaké zákazníky najde.
Ta cena je opravdu vysoká. Teda u nás.
clo, doprava, dph, adaptace na EU normy, co se tu proddává ofiko je EU verze + marže dealera. ˇ3edý dovoz origo us verze vyjde levněji, ale je s tím hrozně papírování
Hele, zenu za velblouda vymen i tak. Nic jineho ti netreba! :-D
Za odvahu přejít na nejlepší koncepci sportovních aut palec nahoru.Vzhled se velmi povedl a i přes změnu koncepce si stále udržuje markanty starých Corvett.Snad jen motor by si ta kára zasloužila lepší. Atmosféra s objemem 6,2 litru a 500 koní při 6500 ot. není v supersportu nic extra, chtělo by to atmošku co zpívá nad 8000 ot. a při takovém objemu sází na stůl přes 700 koníků.
700 koní není problém, s kompresorem to ta 6,0 dá - viz Hemi v Hellcatu u Dodge
No problem.Callaway tuní Corvettu kompresorem na 750 hp a 1000Nm
Atmoška co zpívá nad 8000.To je určitě působivé,ale to nemá s Chevroletem nic společného.To se čeká od Lamba nebo od Astonu Martin které ale nestojí 60 000 babek.Zdá se mi ,že jde o to jak ten motor dlouho vydrží v běžném provozu a jaké budou náklady na údržbu.
Tak, ten OHV motor má výhodu, že nebude potřeba pravidelně měnit rozvodový řemen. To je u aut s motorem uprostřed obvykle velký problém.A výkonnější přeplnované verze určitě časem přijdou.
Máš pravdu a tady bude muset GM udělat další signifikantní krok, který vyvolá kontroverzi. A to takový, že bude muset opustit V8 OHV s křížovou klikovou hřídelí a přejít na V8 DOHC s plochou hřídelí.Myslím si, že GM to už dávno také ví, ale netroula si udělat takovou obrovskou změnu najednou. Takže změnila koncepci, ale srdce auta nechala stejné. Nicméně budou tu verze jako Z06, ZR1, které určitě touto cestou půjdou.
Chevy Corvette C4 ale motor LT-5 DOHC měl už někde v roce 90:)
Máš pravdu, tenkrát ho sedlala verze ZR1. Ale nebyla to přímo produkce GM, tuším, že to tenkrát dělal Lotus.
Podle všech informací co se dají najít na internetu tak Lotus kromě spodku L-98,navrhl nové hlavy s rozvodem DOHC.Motor se dále vyráběl v GM.Stejně se to neujalo a dále se vyráběly OHV dvouventily,které jsou lehčí,nižžší a levnější na výrobu.
Díky za informace, jsem zase o něco chytřejší. 😊
V Sebringu už testovali závodní verzi pro šampionát IMSA a ten sound je masakr.:-P
Asi prodám Stingera a jdu do Corvety C8. Krásný auto se zvukem V8. Konečně zatížili zadní nápravu pro lepší trakci.
S prototypy Corvetty s motorem před zadní nápravou,GM straší už asi padesát let.
Tak tohle ano. Exteriér a interiér je lahůdka. Poslední Stingray Z51 jsem měl možnost krátce řídit a je to vážně paráda. Silný motor se zvukem, tvrdý podvozek, interiér na velice slušné úrovni. Pokud to s novou generací posílili, bude to skvělá koupě. Parádní kára.
Súhlasím s TVL. Pre mňa osobne sa tento model dizajnovo podaril. Interiér aj exteriér.Za odvahu ísť novou cestou dávam Chevy veľké +
Pfuu, tak C8 mna osobne zaskocila. Zadok natiahnuty, vdaka skratenym C stlpikom, no a z boku ako pisete ze stale ide hned rozoznat o ake auto sa jedna, tak sotva... prave pri pohlade z boku to evokuje dalsie nove ferrari, este aj 5 lucove alu... Som zvedavy na prve recenzie z jazdy :)
Tak tohle bych si s Ferrari nespetl. Radikální změna koncepce pohonu ale prvky Corvetty tam jsou jasně patrné.
Skoda no.Ferrari z toho nikdy nebude a americky GT uz taky ne. Pritom Vette byla podobna ikona jako Wrangler nebo 911. Tohle se stat nemelo.
Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, hmotnost nižší než tato americká šlupka, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa
S vama skodofkarema je sranda :-D
Prej Kodiaq, to byla dobrá ironie :-D Nechceš snad srovnávat těžkopádné, byť v normálních podmínkách poměrně fajn řiditelné SUV Kodiaq s vyloženě sportovním vozem...doporučuji se fakt svézt alespoň Atecou Cuprou a vlézt zpátky do Kodiaqu, který bude "rozmočený" jak tenisky v blátě...Mě můj Leon Cupra taky stačí, ale takovej blábol bych se neodvážil napsat :-D Vette je legendární V8 amerika a i když třeba C6 má interiér jak Fabie, je to úplně o něčem jiném...
jasně, Kodiak je lehčí jak Vette s plastovou karoserií:-D:-D:-D:-D
Ježťe bih to zňýžyl taki tenfyltr vindal!!!
Ovsem dnes to vypada, ze jsi dal napit predevsim sam sobe. :-D:-D:-D
Souhlasím s tebou. Ale na druhou stranu je potřeba pochopit, že Vette se potřebovala někam posunout. Od páté generace Vette stagnovala. Jasně, výkonější motory, evoluce designu atd. tu byly. Ale pořád to byla FR koncepce s transaxle, kompozitní listová pera ze kterých už nešlo vytěžit víc na poli výkonu. Neříkám, že to je špatná koncempce, to ne. Ale MR koncepce je mezi sportovními vozy zlatý grál a Vette se tam konečně dostala.Je to sice úplně jiné auto, ale když se člověk zadívá a zná typické disignové prvky Vette, tak je nalezne i zde. Je navíc stále praktická a zachovala si i odnímatelnou střechu.Absence manuálu zamrzí, ale pamutuji si, že GM má patent na tzv. clutch by wire, což by umožnilo mít manuál i na MR koncepci, uvidíme.A cena pod 60.000 dolarů za auto, které dá 0-60mph pod 3s? Za mě paráda.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.