Chevrolet Corvette Stingray oficiálně: Americký bourák míří mezi supersporty

31 komentářů

Udam
9. září • 12:30

Tož pěknou prdelku to má

R
19. července • 14:12

Je otazka, za kolik to bude v CZ kdyz k tomu dame Dph, clo a dalsi odpustky.... byt to tady za tech 60.000 dolcu tak vymenim zenu za velbloudy a ty prodam arabacum a jdu si to koupit :-D

Zombot
19. července • 19:07

C7 se v Německu aktuálně prodává od 94 450 EUR s DPH, a C8 by snad mohla být za podobné peníze, takže pod 2.5 milionu s daní. Do 60 000 USD to má sice daleko, ale i tak si snad nějaké zákazníky najde.

Sir CHerokee
19. července • 19:27

Ta cena je opravdu vysoká. Teda u nás.

Marty
22. července • 9:34

clo, doprava, dph, adaptace na EU normy, co se tu proddává ofiko je EU verze + marže dealera. ˇ3edý dovoz origo us verze vyjde levněji, ale je s tím hrozně papírování

napaleny palic
19. července • 14:51

Hele, zenu za velblouda vymen i tak. Nic jineho ti netreba! :-D

K+K
19. července • 14:04

Za odvahu přejít na nejlepší koncepci sportovních aut palec nahoru.
Vzhled se velmi povedl a i přes změnu koncepce si stále udržuje markanty starých Corvett.
Snad jen motor by si ta kára zasloužila lepší. Atmosféra s objemem 6,2 litru a 500 koní při 6500 ot. není v supersportu nic extra, chtělo by to atmošku co zpívá nad 8000 ot. a při takovém objemu sází na stůl přes 700 koníků.

Marty
22. července • 9:32

700 koní není problém, s kompresorem to ta 6,0 dá - viz Hemi v Hellcatu u Dodge

Gejša
22. července • 14:47

No problem.Callaway tuní Corvettu kompresorem na 750 hp a 1000Nm

Gejša
19. července • 14:25

Atmoška co zpívá nad 8000.To je určitě působivé,ale to nemá s Chevroletem nic společného.To se čeká od Lamba nebo od Astonu Martin které ale nestojí 60 000 babek.Zdá se mi ,že jde o to jak ten motor dlouho vydrží v běžném provozu a jaké budou náklady na údržbu.

alf
20. července • 15:46

Tak, ten OHV motor má výhodu, že nebude potřeba pravidelně měnit rozvodový řemen. To je u aut s motorem uprostřed obvykle velký problém.
A výkonnější přeplnované verze určitě časem přijdou.

Petr
19. července • 14:22

Máš pravdu a tady bude muset GM udělat další signifikantní krok, který vyvolá kontroverzi. A to takový, že bude muset opustit V8 OHV s křížovou klikovou hřídelí a přejít na V8 DOHC s plochou hřídelí.
Myslím si, že GM to už dávno také ví, ale netroula si udělat takovou obrovskou změnu najednou. Takže změnila koncepci, ale srdce auta nechala stejné. Nicméně budou tu verze jako Z06, ZR1, které určitě touto cestou půjdou.

Gejša
19. července • 14:31

Chevy Corvette C4 ale motor LT-5 DOHC měl už někde v roce 90:)

Petr
19. července • 14:55

Máš pravdu, tenkrát ho sedlala verze ZR1. Ale nebyla to přímo produkce GM, tuším, že to tenkrát dělal Lotus.

Gejša
19. července • 15:35

Podle všech informací co se dají najít na internetu tak Lotus kromě spodku L-98,navrhl nové hlavy s rozvodem DOHC.Motor se dále vyráběl v GM.Stejně se to neujalo a dále se vyráběly OHV dvouventily,které jsou lehčí,nižžší a levnější na výrobu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
19. července • 16:02

Díky za informace, jsem zase o něco chytřejší. 😊

frankie
19. července • 13:13

V Sebringu už testovali závodní verzi pro šampionát IMSA a ten sound je masakr.:-P

Ginter
19. července • 12:37

Asi prodám Stingera a jdu do Corvety C8. Krásný auto se zvukem V8. Konečně zatížili zadní nápravu pro lepší trakci.

Gejša
19. července • 12:18

S prototypy Corvetty s motorem před zadní nápravou,GM straší už asi padesát let.

Assasin
19. července • 12:05

Tak tohle ano. Exteriér a interiér je lahůdka. Poslední Stingray Z51 jsem měl možnost krátce řídit a je to vážně paráda. Silný motor se zvukem, tvrdý podvozek, interiér na velice slušné úrovni. Pokud to s novou generací posílili, bude to skvělá koupě. Parádní kára.

Laci
19. července • 10:15

Súhlasím s TVL. Pre mňa osobne sa tento model dizajnovo podaril. Interiér aj exteriér.
Za odvahu ísť novou cestou dávam Chevy veľké +

kolkyno
19. července • 9:41

Pfuu, tak C8 mna osobne zaskocila. Zadok natiahnuty, vdaka skratenym C stlpikom, no a z boku ako pisete ze stale ide hned rozoznat o ake auto sa jedna, tak sotva... prave pri pohlade z boku to evokuje dalsie nove ferrari, este aj 5 lucove alu... Som zvedavy na prve recenzie z jazdy :)

TVL
19. července • 10:06

Tak tohle bych si s Ferrari nespetl. Radikální změna koncepce pohonu ale prvky Corvetty tam jsou jasně patrné.

Abre
19. července • 9:40

Skoda no.
Ferrari z toho nikdy nebude a americky GT uz taky ne. Pritom Vette byla podobna ikona jako Wrangler nebo 911. Tohle se stat nemelo.

petr prokopec
19. července • 14:11

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, hmotnost nižší než tato americká šlupka, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa

Pozirac skodovek
14. září • 20:53

S vama skodofkarema je sranda :-D

noname
22. července • 11:46

Prej Kodiaq, to byla dobrá ironie :-D Nechceš snad srovnávat těžkopádné, byť v normálních podmínkách poměrně fajn řiditelné SUV Kodiaq s vyloženě sportovním vozem...doporučuji se fakt svézt alespoň Atecou Cuprou a vlézt zpátky do Kodiaqu, který bude "rozmočený" jak tenisky v blátě...Mě můj Leon Cupra taky stačí, ale takovej blábol bych se neodvážil napsat :-D Vette je legendární V8 amerika a i když třeba C6 má interiér jak Fabie, je to úplně o něčem jiném...

Marty
22. července • 9:30

jasně, Kodiak je lehčí jak Vette s plastovou karoserií:-D:-D:-D:-D

Osel z Jetele
19. července • 19:50

Ježťe bih to zňýžyl taki tenfyltr vindal!!!

naslopany Kodiaq
19. července • 14:45

Ovsem dnes to vypada, ze jsi dal napit predevsim sam sobe. :-D:-D:-D

Petr
19. července • 11:11

Souhlasím s tebou. Ale na druhou stranu je potřeba pochopit, že Vette se potřebovala někam posunout. Od páté generace Vette stagnovala. Jasně, výkonější motory, evoluce designu atd. tu byly. Ale pořád to byla FR koncepce s transaxle, kompozitní listová pera ze kterých už nešlo vytěžit víc na poli výkonu. Neříkám, že to je špatná koncempce, to ne. Ale MR koncepce je mezi sportovními vozy zlatý grál a Vette se tam konečně dostala.
Je to sice úplně jiné auto, ale když se člověk zadívá a zná typické disignové prvky Vette, tak je nalezne i zde. Je navíc stále praktická a zachovala si i odnímatelnou střechu.
Absence manuálu zamrzí, ale pamutuji si, že GM má patent na tzv. clutch by wire, což by umožnilo mít manuál i na MR koncepci, uvidíme.
A cena pod 60.000 dolarů za auto, které dá 0-60mph pod 3s? Za mě paráda.

Doporučujeme

Články odjinud