Ať se to někomu líbí nebo ne, tak prostě automat je bohužel už lepší. Zrychlení když je potřeba je lepší než u manuálu, spojka vydrží daleko dýl, spotřeba je trošičku nižší, protože hned řadí vyšší stupeň. Navíc nad 300 koní je to už docela dost práce všechno stíhat. Jediná výhoda manuálu je tesnější spojení s autem, ale od toho jsou tady zas ty pádla pod volantem, který bohužel u vette mají tak 0,8s lag. :-/
nezabudaj na vahu a za fun faktor. ja mam cca 400k a s manualom je to nieco neskutocne. automat by som nechcel ani ak by bol za rovnaku cenu ako automat.
Testoval jsem R8, RS6 a 7 a manuál bych tam teda fakt nechtěl. Nepopírám však že s manuálem je to větší sranda. Sám váhám zda další bude manuál nebo automat.:-|
To nikdo nepopírá v případě dobrých automatů. Ale stejně mám auto s manuálem a i s necelými 500 koňmi stíhám. Dříve jsem jezdil hlavně automaty. Ale s manuálem si to člověk více užívá, je "více ve hře", musí se více soustředit. Je to více pro radost z řízení. Automat bych bral na denní ježdění po městě, ale u menších městských aut vyjde ještě stále dost draho.
Dost primitivní interpretace. Tato je mi mnohem bližší:http://goo.gl/JNaWm1... Jestli někomu přijde toto číslo nízké, byl asi 20 let v komatu. Zvlášť když jde o USA.
tak ja som z toho kkt. dva clanky o tom istom a uplne iny nazor :-D
mně teda 23% nepřijde málo
je to odhadem podobný poměr jako u motorizací benzin/diesel u některých aut. Přesto se vyrábí oba typy motorizací.Také je možné, že těch 10k zákazníků si tu Corvette koupili právě kvůli té manuální převodovce. Když nebude, koupí auto jiné značky ... třeba Mustanga. A když to půjde takto dál, tak tu Corvette můžou přestat dělat úplně.
Nekdo kdo chtel Corvettu si Mustanga fakt nekoupi ;).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.