Chevrolet Corvette šesté generace pod dva miliony

Už v prosinci se začne v Německu prodávat šestá generace Chevroletu Corvette, klasického představitele amerických musclecars. Dvoumístný sporťák bude opět ve dvou variantách, kupé s odnímatelným střešním dílem a kabrio s ručně skládací látkovou střechou. Elektrické skládání střechy bude za příplatek.

Nová generace je o 130 mm kratší než předchozí i s jinými rozměry, má délku jen 4 440 mm. Vůz je také o tři centimetry užší, rozvor ale zůstal stejný, takže vnitřní prostor zůstal stejný. Corvettu žene dopředu osmiválcový motor s objemem 6.0 litrů a výkonem 298 kW, maximální točivý moment je 543 Nm. Silnější motor vystřelí auto na stovku za 4,3 s, nejvyšší rychlost je téměř 300 km/h. S šestistupňovým manuálem se kombinovaná spotřeba pohybuje okolo 13 l/100 km.

K základní výbavě bude patřit klimatizace, xenonové světlomety, audiosystém s CD přehrávačem, palubní počítač a kola z lehkých slitin, 18" vpředu a 19" vzadu. Cena začíná na 61 450 eurech; v USA je přitom základní cena 46 290 dolarů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků