Chevrolet Corvette šesté generace pod dva miliony

Už v prosinci se začne v Německu prodávat šestá generace Chevroletu Corvette, klasického představitele amerických musclecars. Dvoumístný sporťák bude opět ve dvou variantách, kupé s odnímatelným střešním dílem a kabrio s ručně skládací látkovou střechou. Elektrické skládání střechy bude za příplatek.

Nová generace je o 130 mm kratší než předchozí i s jinými rozměry, má délku jen 4 440 mm. Vůz je také o tři centimetry užší, rozvor ale zůstal stejný, takže vnitřní prostor zůstal stejný. Corvettu žene dopředu osmiválcový motor s objemem 6.0 litrů a výkonem 298 kW, maximální točivý moment je 543 Nm. Silnější motor vystřelí auto na stovku za 4,3 s, nejvyšší rychlost je téměř 300 km/h. S šestistupňovým manuálem se kombinovaná spotřeba pohybuje okolo 13 l/100 km.

K základní výbavě bude patřit klimatizace, xenonové světlomety, audiosystém s CD přehrávačem, palubní počítač a kola z lehkých slitin, 18" vpředu a 19" vzadu. Cena začíná na 61 450 eurech; v USA je přitom základní cena 46 290 dolarů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků