Chevrolet Corvette na elektřinu je realitou, stojí však 18 milionů

Tradiční sportovní vůz poháněný elektromotorem - tak by se dala nazvat úprava Corvetty s názvem Genovation Extreme Electric. Není to ale trochu proti přírodě?

Společnost Genovation už začátkem roku oznámila plány vytvořit toto zajímavé spojení ikony amerických sportovních vozů a elektrického pohonu. Vůz dostal jméno Genovation Extreme Electric a hned s prototypem se podařil husařský kousek. S rychlostí 330 kilometrů v hodině (205.6 mph) stanovili nový rekord v nejvyšší rychlosti pro legální elektrický vůz.

Chevrolet Corvette sice může mít manuál, ale (téměř) nikdo ho nechce

Chevrolet Corvette sice může mít manuál, ale (téměř) nikdo ho nechce

Tento prototyp byl postaven na základě modelu C6 Corvette. Firma ale teď připravuje novou verzi, která by měla přijít na trh v roce 2019. Malý tým amerických inženýrů totiž odhaduje, že vývoj vylepšeného modelu zabere dva roky, aby byl dokonale připraven na produkci.

Ženeva 2016 živě: Chevrolet vystavuje Corvette a Camaro

Ženeva 2016 živě: Chevrolet vystavuje Corvette a Camaro

U nového modelu svého GXE budou tentokrát spoléhat na model C7 Corvette Grand Sport. Společnost z Marylandu plánuje vyrobit z této elektrické verze jen 75 kusů s prodejní cenou 750.000 dolarů (více než 18 milionů korun). Hodně drahý špás...

Dva elektromotory vyvinou výkon 660 koní a za normálních podmínek by měl být dojezd na jedno nabití přibližně 200 kilometrů. Pro ty, co si bohužel tento vůz nemůžou dovolit, připravují konstruktéři něco cenově dostupnějšího. Do elektrické podoby chtějí upravit i další sportovní vůz Audi TT, který by měl mít nižší cenovku. To je ale hudba budoucnosti a není vůbec jisté, jestli půjde tento upravený automobil do prodeje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků